Reakcia na: Marek6283 #7778:
súhlasím, určite by cesta mala viesť takto nejako. Mojich 11 strán pripomienok posledne ukázalo, že sa aj s tým, čo je k dispozícii, dá spraviť krásny CP pre mesto. Ale nie len bezhlavými škrtmi s cieľom znížiť kilometre. Pretože to ešte nemusí znamenať úsporu, ak voz potom ide na prejazde, tak nech radšej ide na linke. K súčasnému CP asi toľko, že:linka 8 je nosná linka, a jej interval 60 min je výsmechom, jednoznačne 30 min celodenne, a to tak, aby z Juhu keď ide linka 1 vždy 15 a 45, linka 8 šla 00 a 30. Potom to bude dobre.
K tým linkám Juh - Sihoť: určite súhlasím, že linky 8,18,21 a 28 cez víkend musia ísť tak, že spolu budú jazdiť každých 20 min. A to asi tak, že linka 8 pôjde zo sihote 30, a linka 18 vždy 10, linky 21 a 28 na striedačku 50. Potom väčšinu dňa môže ísť zo Sihote na Juh spoj A:10,30,50. Cez pracovné dni to môže byť ešte krajšie samozrejme vzhľadom na ponuku spojov.
Niektoré linky sú však zbytočné, ja by som zrušil linku 4 - pokiaľ si pamätám, doteraz ju robil voz končiaci na linke 23 na stanici. Takto by šiel rovno na linke 28 s tým, že by pokračoval ako jediný predĺžený cez Opatovú do Kubry, späť to isté.
Opakujem mnou prezentovaný návrh, bez pridávania spojov
1: zlúčenie 1+11 do intervalu 20/20/30, vybrané spoje (60/60/60) budú pokračovať do Kubrice. Prípadne kvôli lepšiemu prehľadu by som nechal číslo 11 pre tieto spoje, len presmeroval linku na Juh II. Takisto by som s touto linkou preložil spoje linky 22 tak, že spoločne by to bolo 15/15/20 na úseku Juh II - stanica.
2: s linkou 24 dokonale preložiť, nech nejdú linky 2 a 24 päť-pätnásť minút po sebe a potom skoro hodinu nič
3: s linkou 15 zabezpečiť preklad tých pár spojov čo má
5: tiež čo možno najviac zosúladiť s linkou 15
6: zrušené spoje v "a" na úkor posilnenia 28
7: zachovaná
8: zlúčenie 8+18 do intervalu 15/30/30. Linka by premávala z Juhu I (kľudne aj pod číslom 18)
12: na vykrytie prejazdov
13: ponechaná súčasná podoba, zvážil by som v "a" premávku od žst Zlatovce cez Staničnú a Veľkomoravskú
15: bez zmien
16: ak ju treba, ponechať ten jeden pár spojov
17: zrušiť
19, 20: ak sú vyťažené ponechať
21: ponechať, interval tiež, akurát v "a" lepšie rozvrhnúť spoje, nech je interval 120 min celý deň a nie posledný spoj o 19-tej
22: preložiť s linkou 1/11
23: zrušiť
24,25 bez zmeny
28: zlúčenie 23+28 do jednej linky s intervalom 30/60/60, posilnenie na úkor spojov 6, 17 a niektorých spojov 8/18
50: skúsil by som znovu aj premávku v 6/7
milan001
1 South Hill II - Railstation - Kubra (Kubrica) 20/30/30 (60/60/60)
2 Sihot - Railstation - Hospital - Airport - Biskupice(Nozdrkovce) 30/60/60 (120)
3 Orechove - Istebnik - Zlatovce - SAD - Hospital - South Hill I 30/60/120
13 Záblatie - SAD - Railstation (Sihot) 30/60/120 (ranná a poobedná špička)
15 South Hill II - Inovecka - SAD - Zlatovce (Priemysel park) 30/60/60 (účelové spoje)
18 South Hill I - Soblahovska - Sihot (15/20/30)
21 South Hill III - Elektricna - Sihot - Opatova - Sihot - Elektricna - South Hill II 60/90/120
24 Sihot - Railstation - Hospital - Laugaricio (60/60/60)
25 South Hill II - Inovecka - Soblahovska - Hospital - Laugaricio (60/60/60)
28 South Hill III - Nemocnica - Railstation - Sihot (30/60/60)
- linky ako 4, 7, 12, 16 a 20 beriem len ako účelové páry spojov, ktoré ak je záujme nech kľudne ostanú
- linka 15 bude nosnou linkou pre Zámostie, linka 5 sa spojí s linkou 3 a 19
- linka 8 (18) bude jazdiť z Juhu I na Sihoť a bude nosnou pre Juh I, zahŕňa terajšie spoje 8 a 18
- linka 28 bude nosnou pre Juh III, posilnená na úkor väčšiny spojov linky 23
- linka 13 sa predĺži v špičke na Sihoť a nahradí linku 6
- linka 1 sa spojí s linkou 11 do dokonalého prekladu
- linky 17 a 22 zrušíme, veď teraz po redukcii tiež nemajú skoro žiadny zmysel v tejto kvázy podobe
Výsledok:
Juh I: nosná linka 8 (18)
Juh II: nosná linka 1 a 15
Juh III: nosná linka 28
Sihoť: nosná linka 8 a 28
Zámostie: nosná linka 15, plus linky 3 a 13
Kubra: nosná linka 1