Reakcia na: draxter #7658:
dovysvetlenie:- linka 1: príklad odchod z Juhu x:00, 20, 40k (k - do Kubrice), alebo x:00, 20 a linka 11: x:40 (do Kubrice). Nakoľko je zrušená linka 22, rozsah dopravy je zachovaný čo do počtu km aj pre Kubru aj pre Juh.
- linka 2 by bola polokružná linka, v úseku z Novín do Nodzrkoviec by však premával len cca každý druhý spoj - linka, ktorá momentálne nie je skoordinovaná s linkou 24 a preto by sa jej zišla atraktívnejšia trasa (takto by spájala okrem žst aj MAX a Sihoť s Biskupicami
- linka 3: linka 3 by už nekrúžila po celom meste, ale zabezpečila rýchle spojenie pričlenených obcí s nemocnicou, v "a" aj s Laugariciom
- linka 5 by končila vždy v Zlatovciach, okrem vybraných spojov do priemyselného parku, nakoľko ani ÚPN nepočíta s nejakou otočkou v mieste terajšej križovatky Zlatovská - Brnianska.
- linku 6 som vyhodil, pretože ju nahradí linka 15 - špeciál pre rýchle spojenie so zámostím a aby sa nekrútili dve linky po Zlatovskej hore-dolu, tak jednoducho linka 15 nahradí v celej trase aj linku 6, čím sa ušetria km a zvýši dopravná obsluha (naviac, nebolo by ani kde linku 15 prichádzajúcu opačne od Nového mosta otáčať, preto je to jednoduché riešenie)
- linka 7 by končila na SADke, pokiaľ by soj nešiel až do priemysel.parku
- linka 8 bez zmeny trasy
- linka 13 by obslúžila okrem Záblatia a Zlatoviec aj Istebník a Orechové. Je to logické aj kvôli uzavretiu terajšieho priecestia v Zlatovciach
- linka 17 zabezpečuje spojenie Juhu I s centrom a stanicou, miesto linky 11. Šetria sa km, rozsah dopravy po žst zostáva zachovaný.
- linka 18 je zrušená, nie kvôli slabému využitiu, ale pre posilnenie linky 28 na zmyslusplný interval a najvyťaženejšie spojenie Juh - Sihoť, s prekladom s linkou 8
- linka 19 je zrušená, nahradí ju linka 3 pri spojoch do VOP
- linka 20 je zrušená, linka 15 zastavuje po ceste na Nový most i v Biskupiciach, a preto netreba osobitnú linku do LOT
- linka 21 je presmerovaná na Juh I (miesto zrušenej 18), v Opatovej bude polokružná kvôli novému stavu cestnej siete a šetreniu km
- linka 22 je zrušená, Juh II si "polepšil" o spoje linky 11, a preto akoby rozsah linky 22 je preradený na linku 17
- linka 23 je zrušená, ušetrené km
- linka 24 je skoro bez zmeny, akurát ráno na nej bude vedený aj účelový spoj po LOT, poobede tiež
- linka 25 bez zmeny
- linka 27 zrušená, nahrádza ju linka 3
- linka 28 posilnená na úkor spojov linky 18 a 23, celkovo ušetrenie km
- linka 50 len s kozmetickými úpravami, premávka v noci 5/6 a 6/7
kvorka