Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: draxter #7658:
dovysvetlenie:
- linka 1: príklad odchod z Juhu x:00, 20, 40k (k - do Kubrice), alebo x:00, 20 a linka 11: x:40 (do Kubrice). Nakoľko je zrušená linka 22, rozsah dopravy je zachovaný čo do počtu km aj pre Kubru aj pre Juh.
- linka 2 by bola polokružná linka, v úseku z Novín do Nodzrkoviec by však premával len cca každý druhý spoj - linka, ktorá momentálne nie je skoordinovaná s linkou 24 a preto by sa jej zišla atraktívnejšia trasa (takto by spájala okrem žst aj MAX a Sihoť s Biskupicami
- linka 3: linka 3 by už nekrúžila po celom meste, ale zabezpečila rýchle spojenie pričlenených obcí s nemocnicou, v "a" aj s Laugariciom
- linka 5 by končila vždy v Zlatovciach, okrem vybraných spojov do priemyselného parku, nakoľko ani ÚPN nepočíta s nejakou otočkou v mieste terajšej križovatky Zlatovská - Brnianska.
- linku 6 som vyhodil, pretože ju nahradí linka 15 - špeciál pre rýchle spojenie so zámostím a aby sa nekrútili dve linky po Zlatovskej hore-dolu, tak jednoducho linka 15 nahradí v celej trase aj linku 6, čím sa ušetria km a zvýši dopravná obsluha (naviac, nebolo by ani kde linku 15 prichádzajúcu opačne od Nového mosta otáčať, preto je to jednoduché riešenie)
- linka 7 by končila na SADke, pokiaľ by soj nešiel až do priemysel.parku
- linka 8 bez zmeny trasy
- linka 13 by obslúžila okrem Záblatia a Zlatoviec aj Istebník a Orechové. Je to logické aj kvôli uzavretiu terajšieho priecestia v Zlatovciach
- linka 17 zabezpečuje spojenie Juhu I s centrom a stanicou, miesto linky 11. Šetria sa km, rozsah dopravy po žst zostáva zachovaný.
- linka 18 je zrušená, nie kvôli slabému využitiu, ale pre posilnenie linky 28 na zmyslusplný interval a najvyťaženejšie spojenie Juh - Sihoť, s prekladom s linkou 8
- linka 19 je zrušená, nahradí ju linka 3 pri spojoch do VOP
- linka 20 je zrušená, linka 15 zastavuje po ceste na Nový most i v Biskupiciach, a preto netreba osobitnú linku do LOT
- linka 21 je presmerovaná na Juh I (miesto zrušenej 18), v Opatovej bude polokružná kvôli novému stavu cestnej siete a šetreniu km
- linka 22 je zrušená, Juh II si "polepšil" o spoje linky 11, a preto akoby rozsah linky 22 je preradený na linku 17
- linka 23 je zrušená, ušetrené km
- linka 24 je skoro bez zmeny, akurát ráno na nej bude vedený aj účelový spoj po LOT, poobede tiež
- linka 25 bez zmeny
- linka 27 zrušená, nahrádza ju linka 3
- linka 28 posilnená na úkor spojov linky 18 a 23, celkovo ušetrenie km
- linka 50 len s kozmetickými úpravami, premávka v noci 5/6 a 6/7
Kvorka a Draxter-sup na odbor dopravy!!! Klobuk dolu,pani!
Chcem sa spytat ci niekto nema fotecku Karosy co jazdila na Hrabovku-cerveno-biely lak,a zlto-biely lak ako jazdila na Trenc.Zavadu,alebo v NM take jazdili -cerveno-biela na Zabudisovu a zlto-biela na Hrubu Stranu,pripadne zeleno-biela na Kalnicu a Beckov. Obrazky tychto original z vyroby farebnych prevedeni PAL Karosiciek som nikde nevidel...
Reakcia na: draxter #7645:
Zatial to vyzera, ze zial zostane natrvalo. Privadzac je budovany aj z europskych penazi a jeho napojenie je naprojektovane az za mostom len na Biskupicku a Elektricnu. Zlatovska ostane slepa. Mozno. Muselo by sa do toho teraz vlozit mesto a jedine, co by (uz za vlastne peniaze) mohlo v sucasnom stave vystavby dosiahnut je dobudovanie odbocky zo Zlatovskej doprava pripajacim pruhom na privadzac smerom na D1 a tiez praveho odbocovacieho pruhu z privadzaca z mostu cez Vah doprava na Zlatovsku. Samotne mimourovnove krizenie cez privadzac do priemyselneho parku mozno az po dokonceni mosta a privadzaca. Ale mozno nemam vsetky informacie a sa mylim...
no zaujímavé čítanie, fakt. Len treba vychádzať z ÚPN, pretože niektoré súčasné miesta budú neprejazdné a niektoré nové budú k dispozícii - narážam najmä na žel.priecestia, pretože samotné ulice by predstavovali len minimálnu zmenu. Počítam s otvorením Nového mosta, posunutím konečnej na Sihoti na Novú Kubru, podjazdom popod železnicu Sihoť - Pred poľom,ale nie s dokončením JV obchvatu. Rovnako ešte nepočítam s premávkou MHD v Kubre popri vojenských skladoch a ani s predĺžením ul. gen. Svobodu dole po Východnú po nový cintorín, ani premávka po Ľ. Stárla ma Brnianskú. Uzavreté by mali byť žel. priecestia v Opatovej, Záblatí, Zlatovciach, otvorený podjazd v predĺžení Brnianskej do Zlatoviec.

Tak skúsim ja:
1: Juh II - Inovecká - Hasičská - žst - Kubra, vybrané spoje Kubrica. Súhlasím, nebol pri problém s prekladom 1+11, takto by len jeden spoj do hodiny šiel až do Kubrice, inak po Kubru. Interval: 20/20/30 (ak by niekto protestoval, že je to neprehľadné kvôli znamienku "po Kubru resp. do Kubrice", tak tieto spoje viesť v dokonalom preklade ako linku 11)
2: Nozdrkovce - Karpatská - Legionárska - Hasičská - žst > Pred poľom > Žilinská > Rázusova > Hasičská - Legionárska - Karpatská - Nozdrkovce 30-60/60/60, všetky spoje v celej trase nepredpokladám
3: Orechové - Istebník - Zlatovce (VOP) - Brnianska - Zlatovská - Nový Most (Laugaricio v "a") - Perla - Dlhé Hony - Soblahovská - Juh I (60/120/120)
4: možno účelový pár spojov
5: Juh I - Dlhé Hony - Legionárska - Zlatovská - Brnianska - Zlatovce (priem. park) 30/60/60
7: Kubrica - Kubra - žst - Hasičská - Zlatovská (priem.park): účelové spoje v "x"
8: Juh II - Soblahovská - Hasičská - Rázusova - Nová Kubra 20/30/60
11: viď linka 1
12: možno účelové spoje
13: Záblatie - Zlatovce - Istebník (VOP)- Old Herold - Hasičská - žst (TRENS) 30/60/60
15: Juh II - Soblahovská - Dlhé Hony - Biskupice - Nový most - priem. park - Zlatovská - Hasičská - Rázusova - Nová Kubra 30/60/60
17: Juh I - Inovecká - Dlhé Hony - Legionárska - Hasičská - žst (TRENS) 30/60/60
21: Juh I > Električná > Rázusova > Nová Kubra > Niva > Opatovska > Potočná > Maják > Nová Kubra > Rázusova > Električná > Juh I 60/120/120
24: Nová Kubra - Rázusova - žst - Hasičská - Legionárska - Laugaricio (LOT) 60/60/60
25: Juh II - Inovecká - Soblahovská - Legionárska - Laugaricio 60/60/60
28: Juh III - Soblahovská - Dlhé Hony - Legionárska - Hasičská - žst - (TRENS) Rázusova - Nová Kubra 30/60/60, preklad s linkou 8
50: nočná linka Juh II - Soblahovská - Hasičská - žst - Rázusova - Nová Kubra - Pred poľom - Pod sokolice - žst - Hasičská - Dlhé Hony - Juh II
Reakcia na: radob #7655:
a toto som kde napísal? Ja hovorím o opačnej situácii, kedy by teoreticky bolo možné cestovať na území mesta PAL za cenu lepšiu než MHD. ? To, čo hovoríš ty som nikdy nevylúčil, ba naopak privítam (hoci som ohľadne toho momentálne skeptik).
Reakcia na: radob #7655:
Alebo idem pešo 😃 Ale je to dosť nanič, napríklad z orechového L3 chodí párkrát za deň ale prímestské tam chodia často (srňanské a súčanské) ale tam je tarifa vyššia. Tiež napríklad od old herold smerom do centra. L13 tie občasne chodí, ale chodia na stanicu srňanské, súčanské, aj z drietomy prímestské a všelijaké možné ešte ale tie sú drahšie.
myslíš, že je správne ak niekto má zakúpená sieťový cest. lístok na MHD a neplatí mu na tých slávnych prímestských linkách, ktoré suplujú MHD tam ako spomínaš? SADka si robí z cestujúcich srandičky: hlupáci len plaťte ostošesť ako zmyslu zbavení. Mesto sa tvári, že je všetko v poriadku, veĎ primátor si kúpil nové auto.
Reakcia na: Marek6283 #7653:
ja som sa nad tým už zamýšlal, a môj (pred dokončením Juhovýchodného obchvatu) návrh by vyzeral takto:
1 Juh II - Inovecká - Legionárska - Hasičská - žst - Kubra (Kubrica)
2 Nozdrkovce - Karpatská - Biskupice - Nový most - Zlatovská - Hasičská - žst
3 Orechové - Zlatovce - Záblatie - priemysel. park - Nový most - Laugaricio
4 žst - Rázusova - Sihoť IV - Niva - Opatovská - Potočná - Maják - Kubra
5 Juh I - Soblahovská - Dlhé Hony - Legionárska - Zlatovská - priemysel.park
6 Sihoť IV - Rázusova - žst - Zlatovská - priemysel.park - Záblatie
7 Kubrica - Kubra - žst - Hasičská - Zlatovská - priemysel. park - Nový Most - Juh I
8 Juh II - Soblahovská - Hasičská - Rázusova - Sihoť IV - Nová Kubra
15 Juh II - Soblahovská - Dlhé Hony - Perla - Nový Most - (LOT) priemysel.park - Zlatovská - Úspech (Old Herold - VOP)
16 VOP - Old Herold - Hasičská - Sihoť IV - Nová Kubra
17 Juh I - Inovecká - Dlhé Hony - Legionárska - Hasičská - žst (TRENS)
18 Juh I - Soblahovská - Hasičská - Rázusova - Sihoť IV - Nová Kubra
21 Juh II - Električná - Hasičská - Rázusova - Sihoť IV - Niva - Opatovská - Potočná - Maják - Sihoť IV - Električná - Juh II
23 Juh III - Soblahovská - Dlhé Hony - Legionárska - Hasičská - žst (TRENS)
24 Nová Kubra - Sihoť - Rázusova - žst - Legionárska - Laugaricio (LOT)
25 Juh II - Inovecká - Legionárska - Laugaricio
28 Juh III - Soblahovská - Dlhé Hony - Legionárska - žst - Rázusova - Sihoť IV - Nová Kubra
- princíp: z linky 15 sa stane hlavná robotnícka a školská linka pre Zámostie, premávať bude v špičkách viackrát do hodiny. Budú na nej aj predĺžené či účelové spoje do VOP a LOT
Mna by zaujimalo,ci ma niekto a aku,viziu-predstavu ako to bude vyzerat z MHD linkami po dokonceni druheho cestneho mosta v Trencine?!
Reakcia na: mds #7651:
určite áno, obzvlásť tam, kde PAL nahrádza MHD. Ale pokiaľ by to mala byť vzájomná konkurencia (ako svojho času v BB), tak radšej vylúčiť prepravu v rámci obce/mesta.
Reakcia na: draxter #7650:
podľa mňa ale by bolo lepšie pre občanov keby na území každého mesta kde je MHD platilo povinne tarifa MHD
Reakcia na: milan005 #7647:
aha, takže PAL linka na území mesta je buď rovnako drahá alebo drahšia ako MHD. To je správne.
Reakcia na: lukisho #7648:
pozrel som čo k PN mám, ale asi okrem mapy liniek z roku cca 1996-1998 to na staršie CP nevyzerá. Existuje však tzv. sprievodca z roku 1996, možno sa dá ešte kúpiť, kde bol komlpet CP MHD,PAL a DAL. Niekde som ho videl aj na webe v kníhkupectvách.
Ahojte,
prosím vás, všetci, ktorí čítate túto správu, navštevujete tento portál a zaujímate sa o autobusovú dopravu, pokúste sa pohľadať ľubovoľné staré cestovné poriadky MHD v Piešťanoch spred roku 2000 (z roku 1997 mám) a zaslať mi na ne odkaz, alebo ako prílohy v e-maily na adresu: lukisho21@azet.sk. Veľmi mi tým pomôžete. Určite niečo máte vo svojich PC, alebo poznáte stránky, kde sú. Ďakujem vám všetkým za vašu pomoc. Ďakujem.
PS: viem, že v tejto sekcii (Trenčín) to asi nepatrí, alebo možno nikto nemá vedomosť o MHD v Piešťanoch, ale za pokus a opýtanie sa to stojí. Ďakujem
Reakcia na: kvorka #7646:
Tarifa sa riadi tarifnou vzdialenostou, ceny su uvedene napr. tu: http://www.sadtn.sk/cms_object/file/1052_cennik_cestovneho_pal_01072011_30062011.pdf
Konkretnu vzdialenost najdes v jednotlivom CP pre konretnu linku. Takze napr. Soblahov je linka 309413, vzdialenost od LEONI po stanicu je 4km, takze obycajny listok v hotovosti stoji 0,60€, s dopr. kartou 0,54€ a s multiCARD 0,48€
zaujalo ma, že PAL supluje MHD v niektorých smeroch aj v TN:
- z časti Village Park, resp. Leoni smer centrum (najbližšia zastávka MHD Pod Juhom)
- z Horného Orechového do centra (najbližšia zastávka MHD Majerská)
- z Istebníka do centra, t.j. oblasti ulíc Chotárnej, Matice slovenskej a Orechovskej (najbližšia zastávka MHD Majerská)
- z Belej (najbližšia zastávka Tesco alebo Biskupice nám.)
Aká tarifa je z týchto lokalít povedzme na Hasičskú alebo ku gymnáziu?
Reakcia na: kamaquashy #7644:
po výstavbe privádzača tam bude potom podjazd, nezostane slepou ulicou. To sa asi myslelžo že počas výstavby bude natrvalo zaslepená. Inak by to ozaj bola blbosť.
Reakcia na: draxter #7642:
Tym padom mi nejde do hlavy ten dialnicny privadzac. Ved nan sa mala napojit Zlatovska ulica a privadzac mal pokracovat novym mostom smer juh. Ved uz teraz sa tadial premelie tolko aut, ze uzavriet to natrvalo asi nie je v poriadku s normalnym rozumom obycajneho cloveka. Aspon podla tohto projektu :

http://tlacovespravy.wordpress.com/2011/09/09/trencin-sa-tesi-na-novy-most-cez-vah-zakladny-kamen-stavby-projektovanej-dopravoprojektom-poklepal-minister/dopravoprojekt_most_trencin/


som si myslel, ze to tam napoja. Ved kludne by sa to dalo spravit
Reakcia na: Mike #7641:
áno, máš pravdu. Keďže sa však v TN bude rekonštruovať tanko-kocko-drom zvaný "Legionárska" smer Juh (táto zastávka nevyhovauje asi ani ukrajinskej norme, hoci sa jedná o jednu z najfrekventovanejších), tak je logické, že by sa malo uvažlvať s Kasselákom ?

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.