Reakcia na: irizar #7432:
presne tak. Hlavne, že MHD sa redukovala a nič sa neurobilo pre jej zrýchlenie. Povrch hlavnej tepny Sihote (Opatovská cesta) je horší ako tankovisko, nástup všetými tromi/štyrmi dvermi by tiež pomohol. Tak neviem ako máme používať MHD, keď sa robí všetko naopak, pozri si súhrnný cestovný poriadok linky 2+24 - snáď aspoň toto sa zmení.Chcelo by to možno zrušiť skoro nepoužívaný chodník na Hasičskej ulici od nám. SNP po zastávky MHD a urobiť BUS-pruh. Rovnako BUS-pruh by sa mohol vytvoriť namiesto tých 6-7 parkovacích miest od začiatku ul. Kniežaťa Pribinu (začína odbočením na most z Hasičskej) až po semafór pod mostom. To by bola krása. A hlavne opraviť povrch na Legionárskej (zastávke).
milan001
Neuvažovalo sa náhodou s tým, žeby sa linka 22 celkom zrušila? V tomto torze, ako zostala, nemá ani preklad s linkou 1 a lepšie by bolo, keby nekončila na stanici, ale mohla by ísť na Sihoť - čiže skôr začleniť do linky 8. Tým by mohli byť linky 1 a 8 preložené na spoločnom úseku.
Príklad A: linka 1 ide x:15 a x:45, linka 22 ide x:05 a linka 8 ide x:00 a x: 30 - v tomto prípade linku 22 zrušiť
Príklad B: linka 1 ide x:15 a x:45, linka 22 ide x:05 a linka 8 ide x: 30 - v tomto prípade linku 22 pustiť až na Sihoť
Príklad C: linka 1 ide x:15 a x:45, linka 22 ide x:05 a linka 8 ide x:15, x:25, x:40 a x:55 - v tomto prípade linka 8 pôjde x:05, x:25, x:35 a x:55, linka 22 nepôjde