Reakcia na: milan001 #7422:
priznám sa, že s využitím Palackého som doteraz nepočítal najmä kvôli tomu veľkému počtu aút na tom parkovisku. Na druhú stranu, ak by sa vjazd do parkoviska obmedzil rampou so sledovaním kapacity, autobus by asi prejsť mohol celkom bez problémov. Zaujímavé, chcelo by to viac rozvinúť.Zrušenie linky 22: kedysi som ho navrhoval za účelom toho, že by sa na úkro predĺžených spojov linky 22 na Sihoť zredukovala linka 8 (alebo 18), ale výsledok vidíš sám. Iste s tým treba niečo robiť...
kvorka
linka 1+11 (krásna ukážka toho, ako to vyzerá v Kubrej): http://imhd.sk/tn/cestovny-poriadok/linka/1-11.html?d=20120901
linka 2+24 (krásna ukážka súbehu na takmer identickej trase): http://imhd.sk/tn/cestovny-poriadok/linka/2-24.html?d=20120901
linka 1+22 (ukážka, ako sa 15-20 min pravidelný interval rozbil) http://imhd.sk/tn/cestovny-poriadok/linka/1-22.html?d=20120901
linka 23+28 (nepreklad spojov a výsledok redukcie na Juhu III) http://imhd.sk/tn/cestovny-poriadok/linka/23-28.html?d=20120901
linka 3+15 (výsledok jedného z lepších riešení v novom CP) http://imhd.sk/tn/cestovny-poriadok/linka/3-15.html?d=20120901
linka 1+8+22 (pre najvyťaženejšiu trasu do centra) http://imhd.sk/tn/cestovny-poriadok/linka/1-8-22.html?d=20120901