Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
SAD TN už nemá žiadnu diaľkovú ani medzinárodnú linku? či len webmaster to nenahodil na ich domovskej stránke...... ?
Vidím, že nový cestovný poriadok priniesol aj koniec zrýchleným spojom, posledný zostal na linke 15.
Reakcia na: irizar #7363:
to sa divím, ale v TN na MHD máme všetko Irisbusy a Ivecá (jednu B932E, ktorá už bola z MHD aj vyradená, ale možno práve pre nefunkčný Citelis 18M je nazad), takže by som čakal že si dajú záležať pre takého odberateľa akým SAD TN a SAD ZA boli a sú.
Reakcia na: S499.1023 #7360:
SOR je v tomto smere vynášaný do neba, dokonca aj hard-core antiSOR šotoušmi ?
Súhlasím s tým, že B961E sú podľa mňa spoľahlivé. A aj mne je ľúto, že nám kĺbové nízkopodlažné vozidlo stojí v garáži. Ozaj je to pekný autobus a môj možno hlúpy názor je taký, že keby denne odjazdil aspoň 2-3 hodiny na nejakých linkách a potom by išiel zase do garáže, tak by sa to hádam aj dalo. ?
Reakcia na: irizar #7359:
jj, v PO som o tom čítal. Inak na mňa osobne pôsobia Irisbusy sympatickým dojmom, podľa mňa Citelis či Crossway sú vcelku fajn. Áno, nešoféroval som žiadny, a preto netvrdím, že môj názor je objektívny a neomylný, ale práve preto ma mrzí náš jediný Citelis 18M, veď nie je krásny?
http://imhd.sk/tn/galeria-media/1069/irisbus-citelis-18m.html?#40340-Na-Juh-dorazila-pycha-trencianskej-MHD
Mal byť našou pýchou, ale realita je žiaľ iná. A to je to kĺb a aj NP spolu...keby nám vykapala jedna B932/952, tak by som to ani nekomentoval. No uvidím,e čo sn ím bude po začatí školského roka. Pravdou je, že tie 4 B961E sa budú obracať, a to riadne vzhľadom na redukciu a interval nosných liniek 1 a 8.
Reakcia na: irizar #7359:
A s inými servismi by som to nevidel oveľa lepšie - viď nitrianske Citaro.
Reakcia na: kvorka #7353:
O servise Irisbus/Iveco je vseobecne zname ze sa nehanbi za nic. V takom Presove by vedeli rozpravat...
Reakcia na: Mike #7357:
Máš pravdu v tom, že B961E slúžia ako švajčiarske hodinky. Inak aj sólo Citelis má spotrebu porovnateľnú s B952, záleží kto (a ako) na ňom jazdí. Tiež máš pravdu, že stojí dlhodobo, a možno aj preto, že nejaký diel nie je k mání. Podľa mňa spotreba je len argument navonok.
Inak na TN pomery je vôbec luxus, ako písal aj Petrox, žeby nejaký kĺb mal byť ako záloha, ale keď by už mal byť, tak by som to urobil úplne inak:
- rotoval by som vždy 4 kĺby a piaty by v daný týždeň nejazdil, vždy rovnomerne. Je jedno či B961E alebo Citelis 18M, pretože by bol aspoň čas na dôkladnú údržbu každého kusu.
Reakcia na: kamaquashy #7355:
Kto by to bol povedal, že nízkopodlažný kĺbový autobus bude mať vysokú spotrebu... ?
A sólo citelis nemá vysokú spotrebu?
Ale ak už teda má byť záloha za kĺbaky, tak je rozdiel či stojí preto že všetky 4 B961 slúžia spoľahlivo a keby sa nejaká pokazila alebo išla na väčšiu prehliadku prípadne STK, tak by ten kĺb. citelis išiel von, alebo stojí dlhodobo lebo je nepojazdný a čaká na nejaký objednaný náhradný diel.
Aj keď skôr by som dal do bežnej výpravy jeho a nejakú B961 karosu nechal ako zálohu, keď už...
Reakcia na: kamaquashy #7355:
To je jasné, že je z druhej ruky, lebo má motor EURO 3 a nie EURO 4 ako majú CItelisy 18M, čiže bol predvádzačka. Len potom sa logicky natíska otázka, ak to tak bolo od počiatku s ním také zlé, prečo sa s ním nič nerobilo hneď? To sa akože nechala padnúť záruka a teraz nech zhnije s TN-758AM? Super, dva "historičáky", oba kĺbové, to je radosti.... ? Možno by sa mohol predať, za utŕžené peniaze ivnestovať do motora TN-758AM a ešte by sme mali piaty kĺbak do premávky ?

K tej stopke: http://imhd.sk/tn/galeria-media/1069/irisbus-citelis-18m.html?#30325-Ruska-STOPka ?
Reakcia na: kvorka #7353:
Ja co som pocul, tak ten nas Citelis 18M je kupovany uz z druhej ruky, nebol urceny ani na nas trh. Neviem, ci ste si vsimli, ale ked ste na nom stlacili tlacitko signalizacie vystupenia, tak nad soferom sa rozsvietil napis STOP ale v azbuke, cize ten voz mal ist na ukrainu, rusko, alebo niekde kde je azbuka. Myslim si, ze ked zistili, aky je to crep (hlavne kolko to zozerie nafty, aj ked ide prazdny), tak ho vratili a tu v TN si povedali, ze ho kupia. Tak ho kupili, ale asi sa neoplati ho nasadzovat. Co som sa rozpraval so soferom, povedal mi, ze je to strasne kazove a zerie to velmi vela nafty. Takze radsej hnije v garazi ako na cestach.
Klbova zaloha v podobe #61 mi pripomina obdobie spred 10-12 rokov, kedy tuto funkciu na striedacku zastavali Ikarusy 642/I, 836/I a 642/II. Vtedy sme tiez poriadne pindali, ze v SADke praktizuju takyto luxus a ludia sa zatial tlacia v natrieskanych Karosach. Ako jediny logicky dovod vidim ten, ze sa (podobne ako v tej dobe) jedna o voz natolko nespolahlivy a poruchovy, ze nejake dlhodobejsie nasadenie nepripada v uvahu. A ze je #61 kram za vsetky drobne, hoci pekne nalesteny, je smutny fakt...
Reakcia na: Kolporter #7352:
mňa by skôr zaujímalo, keď už Trabelssieho SAD-ky (TN,ZA) tak vo veľkom kupujú Ivekáče, ako je možné, že s tým trenčianskym Citelisom 18M je stále toľko problémov....ja ako výrobca by som sa hanbil za toto, buď poskytol náhradný voz alebo do jeho riadnej opravy zapožičial iný kĺbak.
Prakticky, máme klbový NP voz v garáži. Je aspoň maximálne efektívne NEvyužívaný, veď je NP a dôchodci, či mamičky s kočíkmi sú už z čias dávno minulých zvyknutý na schody, tak prečo rušiť staré zvyky.... ?
Reakcia na: draxter #7350:
aha, takže my mame rapidny nedostatok klbov, a v garaži nam leži novy niskopodlažny voz a len tak tam čaka? To je teda riadna k......a ?!?! ... či? ?
Reakcia na: richards #7347:
veru #61 sa mi ešte nepodarilo zachytiť tento rok
Reakcia na: richards #7347:
sú to záložáky; teda #01 som tak vídal už celý tento rok, #61 je asi záložák pre B961 (a kumulatívne, ak by asi nebolo schopné už nič vyjsť do premávky, teda ani #71)
Reakcia na: richards #7347:
? no,keby to boli kone a ja veterinar,musel by som ich dat utratit...
Možete mi povedat co je s 01 a 61? Vobec ich nevidno v doprave...

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.