Reakcia na: Juraj #6239:
vyplýva to hlavne z toho, že všade sa na Slovensku frfle, že kto má udržiavať trate, však aj elektrobusy budú. Tie sú zas drahé a je to technológia, ktorá ešte nie je zabehaná ani vo vyspelejších krajinách ako Slovensko. O tom, že zásoby ropy a zemného plynu dojdu (hlavne pri tom akú pažravú spotrebu ropy má USA) ani nehovorím, stačí pomyslieť už len na to ako porastú ceny ropy a s ňou aj zemného plynu (LPG a CNG), sa nedoplatíme. Z hľadiska čo bude do budúcna vo verejnej hromadnej doprave, tak budú elektrárne sakra strategickým podnikom, takže dávať ich do rúk Francúzom, Nemcom či Talianom dnes je sranie si do vlastného hniezda do budúcna, keď nám ceny elektriny budú určovať hentí soci-úžerníci z EÚ. Ani dnes tak ospevované hybridy nebudú môcť existovať donekonečna. Z celkového pohľadu je smutné, že Slovensko sa vôbec nevenuje výrobe elektrickej energie skrz veterné, či solárne elektrárne. Výjde človek kúsok z BA, do Maďarska a ešte pred Mosonmagyárovárom na takej istej rovine ako je u nás sú veterné elektrárne. Prídeš na Slovensko a tu nič ?
kvorka
Otázka je, či by nemali uplatnenie aj u nás:
TN-NM-Stará Turá (pôvodne do roku 2006 jazdiaca Karosa C744 vždy natrieskaná, dnes 2x sólo).
TN-Nemľová-Hornsé Srnie v špičke
TN-DCA na vybraných kľúčových spojoch