? tak to ma caka o tyzden v utorok po hokeji...
Prave volal kamarat-bude sa zenit v Juni,hadajte co odo mna chce?-zase budem vozit ludi,to je uz raz taky oplot,vlastne osud... ? ?
? nemam rad dlhe vtipy,no tento je dobry! ?
Este som si na jeden -dva-spomenul,snad som ich tu uz nepisal ? ...: Nervozny vodic vola na policiu a vravi: Zrazil som na ceste dve sliepky-pre boha co mam robit?!-operacny mu vravi: odpracte ich na krajnicu aby ich auta nerozvlacili ?
A ake byvaju posledne slova spolujazdca?-z prava dobre! ?
Alebo pustiť do éteru nejaký vtip ? Prispejem jedným, ktorý som nedávno čítal na internete.
Vodičovi sa na diaľnici pokazí stodvacinka. Okolo ide vodič na Oktávke RS, ktorý zastaví pri pokazenej Škode a ponúkne vodičovi pomoc. Začne ju ťahať. Vodič RS-ky mu hovorí: "Keby som išiel moc rýchlo, tak začni blikať." Po pár kilometroch sa pokazí aj Oktavka. Okolo vodič na Forde Mustang im ponúkne pomoc a začne ich oboch ťahať. Upozorňuje ich: "Ak pôjdeme príliš rýchlo, tak začnite blikať a trúbiť, ako sa len dá."
Pokračujú v ceste, až prefrčia okolo policajtov. Jeden z policajtov pokrúti hlavou a hovorí svojmu kolegovi :
"Ford Mustang - 200km/h, to je normálne, v pohode! Oktavia RS - 200km/h, to by sa dalo, keď má nadupaný motor, tiež v pohode! Ale embéčka 120, ktora trúbi a bliká, že ich ide obehnút, to je fakt sila! ?
Vyhral si!-a neboj sa-zastavka nie je v originalnej velkosti ? ,ale 1:80,vyhru si mozes prevziat od 14.-18.2.-mam poobedne a 11 vecer ktorymi vraj chodis...ako som pocul.
CSAO a Bratislavska most(to bola zastavka ked vychadza autobus z Velkomoravskej doprava a pred mostom bola kedysi v oboch smeroch zastavka pre 5,6,9,3,13...dnes by to bola hruza tam stat ? ,ostatnym dakujem a mozno este niekedy bude napad a sanca aj pre vas! ?
!!! Nova sutazna otazka: Kolko zastavok mala l.c.5 v 80tych rokoch na Bratislavskej ulici? (cena za prvu spravnu odpoved je-zastavkovy stlpik vtedajsieho prevedenia CSAD-zlty).
Na usporu km by spoje liniek 5,6,7,15 mohli m at novu otocku priamo pred SAD ak by to bolo mozne a tym by sa usetril nejaky ten kilometer na kazdom spoji a VOd-EKO(kde aj tak nie je otocka) by obsuzili spoje jazdiace k AUO. Co sa tyka L5, jej zrychlene spoje o 5:23 a 6:23 celkom poznam a nechodia prilis vytazene. Ak by sa tam dal klbak AUO by urcite zvladli. Napr. o 5:23 by sa dal klbak z L1 5:20 po TOS, kedze v toske uz robi malo ludi. Ale skor tie klbaky davat na L15 ktora ide zo stredu sidliska
Ja som rozpisal len jeden model. Takychto modelov mozeme mat aj 10 a vsetky budu variantnymi rieseniami.
Druhy model by mohol napr. vychadzat z tych 100 km denne, ale nezavadzala by sa ziadna uplne nova linka, iba by doslo k predlzeniu doterajsich liniek jazdiacich po Zlatovsku. Muselo by sa rozmyslat na tym
- ktore linky by to boli z pohladu odkial by sme sem vozili ludi
- kolko liniek by sa nam do tych 100 km zmestilo
- a ci tieto linky uz teraz nechodia na Zlatovsku natrieskane, takze by sa tam ziaden cestujuci iduci do AUO vlastne nezmestil
Urcite z pohladu MHD budu existovat 2 etapy:
1/ do doby uplneho rozbehu priem.parku a "utrasenia" pracovnikov z pohladu zdrojov cesty a druhu dopravneho prostriedku. Tu by sa linkovy system mesta nemenil, iba robili male upravy.
2/ po uplnom rozbehu a stabilizacii, kedy by sa mohol dat prepocitat nanovo cely system MHD vratane trasovania, linkovania a vyuzivania napriklad aj noveho mosta, ktory by v tej dobe mohol byt aj hotovy.
jasné, stalo sa ? poznám zmluvné vzťahy. Sem píšem pre ďalšie zlepšováky a návrhy. Pretože ako to poznám, u nás sa to rieši buď - alebo, a variantné riešenia asi moc nikto nenavrhuje. ?
? hotova pasia pre dochodcov,taky poschodak ? ,a u nas koli podchodu a tym co vzniknu pod trat...by dopadol ako v tej bondovke- ? http://www.youtube.com/watch?v=XzwXNvMyZd8&feature=related ,ale inak je to pekny kusok,no pockame na tie klbaky ?
Dopravaci nemozu cakat na vetrik, dopravaci pracuju s cislami. Tvoj vetrik treba fuknut listom na oddelenie dopravy na meste.
Nesuhlasim, ze samotna neexistencia vstupov nezaklada nemoznost navrhu. Preferujem metodu dopravno-ekonomickeho modelu. Tento sa tvori opacnym postupom ako som ti napisal, teda "odzadu", od penazi.
1/ Predpokladajme, ze mesto je ochotne do obsluhy AUO dat napriklad milion korun, co nie je malo penazi, teda 33 tis.€.
2/ Tuto sumu vydelime 0,9 € a vyjde nam, na kolko kilometrov mame penazi. V tomto modeli by to bolo asi 36 500 km rocne. Teda asi 100 km na den.
3/ Dalsim modelom bude pocet cestujucich, nech ich je napriklad 300, teda bude ich treba odviezt 4-mi autobusmi.
4/ Poslednym modelovym cislom bude pocet smien, pre zaciatok nech pracuju na jednu smenu kazdy den v roku.
Mame teda styri spoje do roboty, styri z roboty plus dalsie styri "vratne" spoje (lebo autobusy nebudu pred firmou cakat 8 hodin po navezeni ludi na ich odvezenie). Spolu 16 spojov.
5/ No a mozem zacat rozmyslat nad linkami. Mame teda 100 km na 16 spojov, teda jeden spoj (a teda linka) moze byt priemerne dlhy 6 a pol kilometra. Ak by sme dali nejake spoje z Juhu, co je omnoho viac km, museli by sme zvysok mat spoje kratsie. Teda z tych styroch autobusov by mohol ist maximalne jeden z Juhu, aby nam ostatne tri isli zo zel.stanice. A tak dalej mozeme rozmyslat. Stale mame len tych 100 km a 16 spojov, takze urcite nikdy neurobime to, co si napisal ty.
Takze skus pokracovat. Mas 100 km denne a mas 4 autobusy. Ako by si to teraz riesil?
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
Juraj
Druhy model by mohol napr. vychadzat z tych 100 km denne, ale nezavadzala by sa ziadna uplne nova linka, iba by doslo k predlzeniu doterajsich liniek jazdiacich po Zlatovsku. Muselo by sa rozmyslat na tym
- ktore linky by to boli z pohladu odkial by sme sem vozili ludi
- kolko liniek by sa nam do tych 100 km zmestilo
- a ci tieto linky uz teraz nechodia na Zlatovsku natrieskane, takze by sa tam ziaden cestujuci iduci do AUO vlastne nezmestil
Urcite z pohladu MHD budu existovat 2 etapy:
1/ do doby uplneho rozbehu priem.parku a "utrasenia" pracovnikov z pohladu zdrojov cesty a druhu dopravneho prostriedku. Tu by sa linkovy system mesta nemenil, iba robili male upravy.
2/ po uplnom rozbehu a stabilizacii, kedy by sa mohol dat prepocitat nanovo cely system MHD vratane trasovania, linkovania a vyuzivania napriklad aj noveho mosta, ktory by v tej dobe mohol byt aj hotovy.