Určite netreba čakať, sťažnosti treba posielať ihneď. V TD to porovnajú z kamier z vozidla a problém sa vyrieši. Za seba viem povedať skúsenosť, že niektorí cestujúci sa vyžívajú v ukrývani sa pred busom za lampu, krik, reklamný pútač a obdobne. Pripadám si ako pátrač, ich to evidentne baví a takyto ich pristup celý proces obsluhy určite nezrychluje. Musím pochváliť aj väčšinu co ukážkovo stojí v zornom poli, pripadne zdvihne zrak od mobilu a jemným naznakom sa zaujima o prichádzajúci bus. Samozrejme sluchatkari s mobilom, co sa nezobudia do 15sekund ako maju moznost nastúpiť do otvorených dveri, cakaju dalej. V tom pripade ale necakajte od vodicov ze ich budeme chodiť prosiť a núkať. Ked to zvladnu pomaly imobilny dochodci tak mladez nebude vynimka...
Správne , ďakujeme za verejnosť. To je politika Rybníčka a spol. Hlavne , že neustále žobre o ďalšie príspevky od štátu! A zodpovední z úradu mesta sa schovávajú za chudákov vodičov, čo presluhujú. Chceme vidieť polovodiča MHD takého Pagáča, alebo Forgáča. To bude dopravných kolapsov. Prepáčte, zabudol som na hovorkyňu mesta Ságovú, ktorá tvrdí, že Trenčania sú podvodníci a okrádajú dopravcov. Už som to tu písal minule. Ďakujeme hlásna trúba - my verejnosť zlodejská.
Pozor , pozor páni polovodiči. Verejnosť aktívne pozoruje činnosť vodičov. Hlásili mi, že 24 ka a 6 ka nestáli na zástavkách. Pohov. My tu platíme aj tých, čo sa nechcú vmestiť do kože . Od budúceho týždňa idú konkrétne sťažnosti do kocúrkova aj na prevádzkovateľa.
Hlavne norma má vskutku len odporúčací charakter. Lebo ozaj môže byť, že treba zastávku niekde, kde to nevydá. Ale velkorysejsie robiť nie je problém. Od vodičov však vidíme, že skôr je problém kvalita prác, asfaltu, výšky a pod.
Presne toto treba, konečne funkčný manuál aby zastavky mali hlavu a pätu, lebo potom si tu každý robí čo chce. Viď najnovšie osadenie kas. obrubníka na L. Starka kde to smrdí poškodením pneumatiky. Nepomohlo ani viacnásobné upozornenie od prvých dni. O kvalite nového asfaltového povrchu aj škoda hovoriť... Preto s prijatím manuálu by bolo vhodné konečne zaučiť úradníka, ktorý preberá takéto prerábky a intenzívne neprebral takéto nepodarky.
Parametre zastávok sa zrovna riešili v utorok na Komisii dopravy. V rámci manuálu verejných priestorov boli zadefinované aj parametre autobusových zastávok tak, aby sa na nich dalo normálne zastaviť. Síce na nás bola od jedného člena komisia smerovaná kritika, že ideme do rozporu s STN, avšak za seba osobne nevidím nič zlé, ak si mesto zadefinuje "nadstavbu" nad STN.
Aj zastávky Detské mestečko, Dlhé Hony či všetky zastávky na Soblahovskej sú v súlade s STN, a čo máme z toho? Na Detskom mestečku nezastaví nič normálne, na Dlhých Honoch len krátky voz a na Soblahovskej sa musí ísť do zastávky krokom, aby sa od nej nestálo ďaleko.
To sa mi snad nechce ani verit. Akoze ohladom zastavok asi aj ano, ale ohladom parametrov vobec. Ved sam vies, aka je posledna vybudovana zastavka Detske mestecko...tam sa neda normalne pritiahnut bez toho aby si nevytriafal bud zo spodu bus, alebo zvrchu cestujucich po hlavach. Alebo zastavit pol metra od obrubnika.
Minimalnym standardom by malo byt jeden a pol nasobok urcitej hodnoty preto, aby tam jednak bus normalne zastavil ale aj koli tomu, aby sa tam nudzovo zmestili dva za sebou. Pretoze doprava sa zhustuje a tie meskania v urcitych casoch budu, aspon do celkovej reorganizacie dopravy v meste, beznou sucastou.
To je zaujímavé s tým obratom, pretože máme rovnaký územný plán, rovnakého primátora. Žeby sa začalo myslieť?
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
draxter
To je zaujímavé s tým obratom, pretože máme rovnaký územný plán, rovnakého primátora. Žeby sa začalo myslieť?