Paráda. Prvý expres na východ 4:35, posledný s príchodom 23:21. Bez problémov použiteľné aj na náročnejšiu turistiku v Tatrách/Raji na otočku alebo aj ďalej. Samozrejme nie v lete kvôli búrkam...
So silno prižmúrenými očami sa v novej koncepcii dá z Juhu použiť N1 3:40-3:53. Bude to mierne zlepšenie - tento rok som párkrát išiel na prvý pondelkový expres po jednej v noci pešibusom, aby som sa Tatier stihol vrátiť ešte v ten istý deň...
Dúfam však, že pri meškaniach sa tie Považany a Valašské expresy pomestia na Púchovskú staničku.
Už je zverejnený finálny GVD 2024/2025. Ex6xx idú na hodinový takt. Sú aj ďalšie zmeny, končia Rexy. Konečne idú preč stratové IC a teda rušne môžu nahodiť na večné meškajúce Ex.
Bude potrebné na to reagovať aj úpravami v navrhovanom CP MHD.
- akože za 2200 € ako mandátnu odmenu (toto nie je pracovnoprávny vzťah, čiže z toho budú dane a odvody ešte) niekto pôjde robiť konateľa do tejto firmy, ak spĺňa pomerne náročné kritériá? Isto nie. Ak by mal 3.500 €, asi sa nájde niekto - draxter, nepôjdeš? Takto to bude zjavne lowcost.
Je otázne, kto a ako zmýšľa. Ja som bol vždy za dopravu, ktorá je absolútne prirodzená. Viz Dánsko , ale aj Česko a nakoniec v časti aj tu. Ale poďme aj inou cestou a to cestou podnikania na Slovensku. Podnikanie oných kolobežiek / BOLT/ je v OR SR tu ičo 35 709 391 .
Ale. Pravidlá pre podnikanie sú záväzné pre všetkých, ktorí sa snažia uživiť touto cestou. V kapitalizme je to normálne. Lenže.
1. Kde je v meste x má BOLT prevádzkáreň? Kto vie, nech odpovie a
2. Počas podnikania s kolobežkami , aké ma zmluvy pán podnikateľ s obcou o prenájme verejného priestoru? Pani x z mesta Trenčín sa snaží vo svojom príspevku na stránke mesta zľahčovať. Veď prenajímané zelené kolobežky si bežkajú po cestách / ale aj po chodníkoch - môj dovetok /. Lenže obchod, opakujem obchod, sa deje veľmi často / takmer vždy / na verejnom priestore. Kto nechápe význam spojenia uzatvorenie kúpnej zmluvy nech si doštuduje. A pán obchodník BOLTu využíva verejný priestor na obchodovanie z a d a r m o. Neviem prečo sa neozvú takí majitelia reštaurácií, ktorí za pár m2 musia platiť mestám nevídané poplatky. Alebo takí trhovníci, ktorí znášajú poplatky za predaj na trhových miestach . A milý podnikateľ BOLT veselo podniká a z a d a r m o !!! a to v celom Trenčíne. Vstávame úradníci v Trenčíne. Dobré ráno stará mama.
Správy z tlače ohľadne tepien života - teda cesty:
1. Trenčianska radnica pokračuje v rekonštrukcii chodníkov a ciest na území mesta. Do rekonštrukčných prác investuje takmer 315-tisíc eur. Informovala o tom trenčianska hovorkyňa Erika Ságová. Zdroj regióny .sk 19.9.2024 a
2. Trenčianska radnica most zrekonštruuje z eurofondov naviazaných na Európske hlavné mesto kultúry (EHMK) 2026 za viac ako desať miliónov eur. Zdroj Teraz .sk 19.9.2024 /hovoríme o starom železničnom moste, môj dodatok/
Stále tu za Trenčanov vykrikujem o prečudesnej politike Rybníčka a spol a stále ma tu kameňujete. Dajte tu verejne názor tých, čo iba palcujú dolu a asi nadŕžajú v podobnom duchu tým, ktorým na zlepšení dopravy v tomto kocúrkove moc nezáleží / asi poslanci kocúrkova/ . Rozbehol som aj otázku zelených kolobežiek. Nemúdru odpoveď si môžete načítať aj v odpovediach na stránke Trenčína. Uvidíme. Pozor! číta to tu aj moja stará mať a tá má 93 rokov!! A býva v zahraničí.
No AS si stavia štadión a ten je aktuálne hotový na 3/4. Zatiaľ čo zimák je hotový. Takže pri tejto logike neviem kto ti má v hlave vidieť, že hovoríš o zimáku. A jeho rekonštrukcia, čo prebieha, nie je platená z peňazí mesta aktuálne, doštuduj si.
Vy ste býval nad zelovocom na rohu Royova/Bratislavská? Tak to by sme sa mali aj poznať...ja som mal na Royovej babku....a aby som to vrátil nazad k autobusovej-priam až MHD téme, priznám sa že som s mojou 45kou tadiaľ aj išiel asi 2x a ako malý som sa tam hral v pristavenej B731 ktorá viezla svadbu...dnes už do takýchto uličiek autobus nedostaneme....
No vidíš ja zas hovorím o tom , čo bol otvorený 17. januára 1960. Ja o voze a ty o koze. No a ako to súvisí s onou dopravou tu? Z peňazí cestujúcich tieto idú do jedného koša. A potom idú aj na ten zbedačený zimný štadión. Hlavne, že sa má postaviť opacha nad Váhom za desiatky miliónov € . A čo o kúsok ten most/ cestný/ , čo má vyrásť popri bývalému kúpalisku bez inžinierskych sietí? Minulý týždeň som sa motal od bývalého domu, do ktorého v onej dobe nabúralo OT 62 po bývalú mliekáreň na Sihoti / dnes predaj chleba a pečiva oproti Obchodnej akadémii/ 35 minút!!! Za odmenu pôjdu hlavní funkcionári kocúrkova robiť regulačnú službu na tento úsek a nie stále vymýšľať sprostosti. A o tom to je milý draxter.
Z Nitry: Na hokejových spojoch platí ŠTANDARDNÁ TARIFA MHD – cestovný lístok zakúpený u vodiča stojí 1 euro, cestovný lístok zakúpený samoobslužne dopravnou alebo bankovou kartou alebo v mobilnej aplikácii stojí 0,75 eur. Na hokejových spojoch platia všetky zľavy ako aj predplatné lístky, ako na bežných linkách MHD.
Budú posilaky aj u nás znovu?
PS: hotovostný lístok je v NR JEDNO euro, u nás dve...iná hyper inflácia!
To máš tak, ty o chladničke ja o desiatkach miliónov €. Každý si svoje hudie.
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
draxter