Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
https://trencin.sk/aktuality/autobusy-mhd-zacnu-od-novembra-premavat-castejsie/

Od 1.11. začneme po novom, po dlhom období ticha konečne správa. Zmeny ktoré sú zhrnuté v odkaze vyššie, sú konečne to čo koncepcii chýbalo a hlavne kopu hurá nápadov bolo opravnených napr. Derkova a L7 cez nové Zlatovce. Myslím že sa elegantne a konečne s rozumom autori postavili k nespokojnosti verejnosti a ich požiadavkám, viď Kubrica. Som zvedavý aký bude nový CP, ktorý očakávam budúci týždeň. Verím, že hyper časy z cintorína juh na Mateja Bela za 1 minútu zmenili na reálny čas ktorý zahŕňa odbavenie cestujúcich, otvorenie zatvorenie dverí (16 sekund) a hlavne nekonečné odbočenie vľavo. Ako sme sa báli, že tvrdohlavý majstri nám tu spravia kamikadze, tak môžem konštatovať že po tejto správe zmäkli tým správnym smerom a myslím že zmena bude fajn. Pozor ale! Opäť dvíham varovný prst! Očakávam, že po blamáži s kampaňou o navýšení cien tu konečne príde násobne intenzívnejšia kampaň, ktorá bude na ľudí vyskakovať z ladničky ako vince, bude všade. Aby sa neopakovalo že väčšina cestujúcich ani len netušila o navýšení a hykali, hykaju ako somare. Držím palce, za necelé 3 mesiace ideme na vec...
Reakcia na: milan005 #14488:
Jaaaj, no áno, to je celkom dobré.
Reakcia na: kvorka #14487:
Že napr. včera bol záujem o smer DCA-TN v rozsahu jednej tretiny zo záujmu TN-DCA preto by som ho úplne nezatracoval
Reakcia na: milan005 #14486:
Tomu nerozumiem, ako to myslíš?
Reakcia na: Pablo #14483:
Pri vratnom spoji do Trenčína bolo cestujúcich jedna tretina z toho čo z Trenčína. To znovu svedčí o tom že spätný spoj nemá dramaticky menší význam proti tomu, čo z Trenčína vychádza, kvôli čomu sa tu neodpodstatnene už niekoľko krát nadávalo na SADku
Reakcia na: Pablo #14483:
Do Púchova za hotovosť vlakom bez zliav za 2€, smutné.
To isté MHD z Hasičskej k nemocnici.
Dosť nepomer.
Takisto aj v komforte v porovnaní s osobným vlakom a MHD busom.
Inak nevie niekto či sa bude robiť niečo s tým že keď už máme ceny ako v európskych velkomestách, autobusy prestanú v lete v zadnej časti kúriť?! Je to výrobná chyba alebo to tak má byť?
Reakcia na: Pablo #14483:
Takže si treba kúpiť do Teplej a vystupovať na rázcestí Kubrá či v Poštovej 🙂

Ale vážne, podľa tarify je jasné, že PAL v meste nesmie brať 2€, ale len a práve to, čo je uvedené jasne v tarifných pásmach a texte pod nimi.
Ako cenu za vyznamenanie z hasičskej o 00.05 smer dca do teplej z karty za 0.89e a hotovost do kubrej za 2e je gol 😂, vytazenost spoja zo stanice smer dca 6 pacientov
To označenie nočnej regionálnej linky je zjavne nedostatok dodávateľa systému, čiže navážanie sa do SAD TN vnímam trefu úplne vedľa! Naopak, prezentovaná snaha riešenia je viac než chvályhodná. A v danom čase ani nehovorím, že zo zastávky nejde NIČ iné hodiny, spoj smer DCA a smer BN idú z náprotivných zastávok, čiže ani tam nemôže vzniknúť omyl, dôjde autobus a nenastúpim preto, že má cieľ Trenčín? Však je to okružná linka a končí v TN.
Reakcia na: LUK #14480:
Bolo to tu už všetko nedávno rozobrané, treba čítať nižšie
Reakcia na: milan005 #14474:
v čom je váš HW a SW iný od toho v Považskej na MHD?
Reakcia na: milan005 #14478:
Ešte aj na zrušenú 309428 som zabudol
Reakcia na: kvorka #14477:
Ak dáš na R&G tabuľu trojčíslie, už sa ti tam nezmestí...nič 🙂
Je tlak na znižovanie počtu liniek, preto boli v uplynolom čase zrušené aj 309411, 414, 417, 424, 426, 434 a 437. Nemyslím preto že by bola vôľa schváliť vytvorenie ďalšej linky kvôli spoju jazdiacemu raz za týždeň.
A ak to dáš aj na novozriadenú linku tak to problém s cieľom na tabuli nevyrieši.
Jediné rozumné čo ma okrem tech. vyriešenia problému napadá je to, čo som opísal nižšie
Reakcia na: milan005 #14476:
A čo vytvoriť samostatnú linku a zverejniť aj posledné trojcisie ako to robí SAD LC
Reakcia na: kvorka #14475:
Cieľ ťahá automaticky z cestovného poriadku.
Ak chceš na tabuľu spustiť "servisný text" nesmieš v tom prípade spustiť žiadny spoj
Reakcia na: milan005 #14474:
A čo tak dať nápis: Nočná okružná linka a vôbec nedat nič iné na cieľ?
Reakcia na: henko151 #14472:
Doposiaľ ani raz ten spoj nerobil rovnaký vodič/autobus a na najbližšie jazdy je predpoklad rovnaký. Takže nikto ti asi nezagarantuje že si vodič prevezme tabuľku a nikto neskontroluje či ju v noci použije.
@LUK - bolo povedané, že toto možné nie je.

Nechcel som to pôvodne sem písať ale včera ma napadlo riešenie avšak nie je to čisté a je to zase provizórium.
Vytvoriť 6 spojov a to spoje:
A na linke 309421 TN - DCA
B na linke 309429 DCA - Nemšová
C na linke 309406 Nemšová - H. Srnie
D na linke 309429 DCA - Nemšová
E na linke 309406 Nemšová - H. Srnie
F na linke 309406 H. Srnie - TN
Pričom spoj A by bol nadväzný na spoj B a na spoj C.
Spoj D by bol nadväzný na spoj E a na spoj F.
Vodič by mal v turnuse len spoje A, D, E, F.
Spoje B a C by mali znamienko nepremáva celý rok, boli by fiktívne len pre správnu funkčnosť.
Spoj B+D a C+E by vypadali okrem znamienka a nadväznosti identicky.
Takže na tabuli by svietilo od Trenčína po DCA, Pod Hájom "Horné Srnie".
Od DCA, Pod Hájom po TN, AS by svietilo "TN, AS".

Ale toto sú fakt také provizóriá...Už iné provizória pre neschopnosť vyriešiť problém systémovo som vymyslel na linke 309420.
Reakcia na: milan005 #14471:
Editovaný cieľ formou bitmapy pre prvých pár zastávok nie je možný? Jediný správny dodávateľ také nedokáže?
Reakcia na: milan005 #14471:
Viem, že to nie je najideálnejšie riešenie, ale aspoň nejaká papierová tabuľa za oknom by nepomohla čiastočne vyriešiť situáciu?
Reakcia na: TomoSK #14469:
Tomáš, pri zmenách v decembri 2023 si mi písal že je pre vás dôležitý aj vratný spoj z Dubnice do Trenčína a vidíte v ňom potenciál.
Keď sa rozmýšľalo nad rôznymi riešeniami, niektoré boli zamietnuté práve preto aby mali späť z Dubnice cestujúci priamy spoj.
Uvediem hlúpy príklad, ale ak 13.7. spoj z TN vyrážal so 100% cestujúcimi, tak naspäť z Dubnice do TN išlo 20% (je to málo, nie je to málo?! Neviem, tí by o možnosť prišli).
Nie je správne z tohto viniť SAD ak bola požiadavka na priamy spoj z Dubnice do TN a tiež ak správca systému 9 rokov hovorí že problém "orientácie" na polokružných linkách bude vyriešený.
Zrovna včera som hovoril s človekom od iného dopravcu, ktorý povedal že majú takýchto problémov ďaleko viac ako Trenčín. Takže čo som tu písal o Dubničke alebo Hornom Vadičove je podľa všetkého len zlomok neduhov.
Miesto vzájomného obviňovania by bolo vhodné riešiť technický problém.
Alebo k dec 2024 jasne povedať - spoj rozpojiť v Dubnici.
Spoj rozpojiť v Srní.
Alebo spoj ukončiť na SPŠ s úplnou konečnou a späť ho viesť už len priamou trasou do TN čím odpadnú tieto technické problémy.

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.