Reakcia na: theo #13318:
Takáto zmena by viedla len k jednomu, oprávnenej nespokojnosti cestujúcich a v najhoršom prípade k ich presunu do IAD.Prestupy určite aj v Trenčíne zmysel majú, ale primárne na trasách, na ktorých je slabší prúd cestujúcich (napríklad Kubrá - Zámostie), takou trasou však rozhodne nie je spojenie najväčšieho sídliska a obchodnej zóny v Belej. Musíme tiež prihliadať na skutočnosť, že na zastávke Beckovská sa v jednom smere vôbec nenachádza vyvyšené nástupište, v opačnom smere je v značne zlom stave. Smerom do OC Laugaricio sa takisto nenachádza ani prístrešok. Napríklad seniori alebo rodičia s kočíkom by nás za takýto prestup určite nepochválili.
milan005
3 ponechať ako je - v špičke 20-30 min. a možno zvážiť dopoludňajšie sedlo 60 min.
5 ponechať ako dvojičku k L9 s tým že v rozsahu súčasnej L5 predĺžiť zo Zlatoviec až na stanicu (Juh I), zvyšok "odkrojiť" z L7/17 a prehodiť na L9 (Juh II).
7/17 ponechať ako je ale bez víkendovej dopravy.
15 nevytvárať - ponechať 3 a 7/17.
23 a 28 ranná špička by si zaslúžili spoločný interval 20 až 15 min práve na úkor ráno nejazdiacej L24.
Poobede už je silnejší ťah obchodná zóna ako Východná. Mohlo by to skopírovať potreby cestujúcich. Zaujímavé by boli číselné údaje zo štatistík.
Kombinácia pre Kúbrú 2, 11 a 23 znie celkom zaujímavo...Ale v prvom rade nech sú dobudované zastávky Pred polom a Žilinská kde majú byť a až potom to riešiť. Lebo sľuby sa sľubujú...
Ale pokiaľ sa najprv spraví a potom čaká na sľuby tak sa nesplnia.