Keď sme pri tejto téme tak nebolo by zlé sa aj prípadne spýtať či nezrušia u ľudí s PCL povinné označovanie lístka, táto vec je nelogická, keď si platím PCL a musím si ho ešte aj označovať, chápem, že toto pri PAL by neplatilo v prípade cestovania prímestskou dopravou na území Trenčína, ale v MHD Trenčín by sa mohlo zaviesť, že označovanie PCL bude nepovinné. Prípadne by som rád vedel od SAD-ky zdôvodnenie prečo naďalej niekto kto má PCL je povinný si aj tak označovať lístok, keďže mne príde, že kto si kúpi PCL by nemal byť povinný označovať si lístok aj tak pri kontrole revízora mu musí ukázať či mám PCL a nemám, a ak je to označovanie kvôli tomu aby každý vedel že či mu skončil PCL alebo nie tak to je blbosť, keďže je na každom by si sledoval kedy mu končí a k je to pri kúpe cez internet tak je možnosť si zvoliť koľko dní pred koncom PCL ti má prísť e-mail ohľadom skončenia PCL, čiže nie je žiadny dôvod na označovanie PCL.
ak by si sa náhodou mohol na tej FMK (finančnomajetkovej komisii) spýtať, či by mesto neprehodnotilo, že napriek existencii PCL (mesačník) či zliav pri platbe kartou, na linke 50 nič z toho neplatí = priama podpora taxíkov = málo cestujúcich. Ak by tam začali platiť mesačníky, určite by stúpla naplnenosť a opäť by bolo vhodné ju dať aj 6/7 preávať )a vždy keď je deň pred voľným dňom).
Keď sa tu tieši zhorený bus, a pod., toto by bolo konečne opatrenie, ktoré by počet cestujúcich dostalo vyššie a nič by to nestálo - ak má človek PCL, tak už zaplatil. Ak má BČK, nech mu platí nejaká zľava a je to motivácia ísť MHD. Minimálne medzi centrom a troma najväčšími sídliskami Juh, Sihoť a Dlhé Hony.
Otázne je či máš robiť v priemyselnej zone alebo mimo nej, a ani si neuviedol odkiaľ budeš chodiť, lebo ak s juhu alebo nie aspoň zo zastávky Hasičská tak linkou č. 6 len s prestupom.
Celé je to aj tak s tou Bratislavskou biedne kedysi chodila aj linka č. 19 v dobrý čas tuším cca okolo 7:12 z Gen. Svododu a stál ten autobus na Bratislavskej lenže rokom 2016 po Bratislavskej nič nechodí okrem linky č. 31, ktorá vznikla v roku 2017 a pokiaľ sa nemýlim tak stále je iba v skúšobnej prevádzke.
Inak keby si aj uviedol presnú adresu sídla firmy by bolo lepšie pre nás prípadne zistiť, ktorá zastávka je najbližšie pešo.
https://imhd.sk/tn/cestovny-poriadok/linka/6/smer/Hanzlikovska/zastavka/Autobusova-stanica/419430503436
Na zastavkach co su na Bratislavskej ulici stoji len linka 31 ktoru si si nasiel,ale tebe bude nosnou linka c.6 ,ktora Ti bude stat ak pojdes zo stanice na MHD zastavke c.3 =ktora sa nachadza rovno pred vestibulom vlakovej stanice,odchody su uvedene vyssie. Ak budes dochadzat do sidla firmy,musis si vybrat za vystupnu niektoru zastavku na Zlatovskej ulici-asi najvhodnejsia bude ta NAKUPNE STREDISKO a cez Stanicnu ulicu prejst na Bratislavsku,ak budes pracovat vo vyrobnej casti v priemyslelnej zone tak az na konecnu ale to uz len spojmi ktore maju znamienko P -v tomto iMHD-ackom CP-tu vyssie uvedenom! Cena cl=0,80 v hotovosti za plne cestovne,z cipovej karty POLOVICNA sumicka a este vyhodnejsie su casove = mesacna alebo stvrtrocna karticka!
Budem pracovat v Adiente (Trencin), sidlo maju na ulici bratislavska.......Neviete mi povedat ako sa tam dostanem, lebo ak dobre pozeram cestovne poriadky , tak prichod na bratislavsku maju rano o 9.15 mhd. A mne treba byt v praci o 8.00 ....... Neviete ci tam nejde v tom case nejaky spoj?? (auto nemam)
Nie som si istý, ale pri tej plavárni sa asi kĺbak nevytočí-sú tam prudké zákruty, ale nie som si istý. Ale ak by tie kĺbaky namiesto sóla nasadili na napr. 11tku a a to sólo by dali ako posilák...
lepšie ako nič, ale takto sa to robiť nemá a nedá: 5ks kĺbakov už dávno drieme vo vozovni, ale TN a SADTN nenapadne ich poslať, hlavne že sa na webe súdruh načaľnik chváli, že dali 42 pokút a 16 papúč a pindá ešte na štátnych....ale to je práve výsledok dementnej parkovacej politiky súčasného (dlhého) vedenia.
PS: jedno sólo k druhému = aj deci vody pri osratých rukách pomôže, ale nič nevyrieši ?
tak som to dobre odhadol. Len nchápen fakt objednávateľa - máme 5ks kĺbakov, že by aj pomaly všetky tam mohli vyhnať po zápase, kde príde 6150 divákov: zoberme si príklad z BB, keď hrali ligu majstrov (a to má BB kapacitu 2800):
- okrem sólo vozu na linke 21 bola vykonaná posila kĺbovou B961 v jeho trase od vozovne po zimák, Ďalšie sólo šlo do Podlavíc a ďalšie na Sásovú. My v TN máme v porovnaní s BB brutál arénu, ale my (teda mesto a dopravca) pošlú jedno sólo k druhému. Kokos padám na hubu. ? Dôvod: to aby asi sa tie kĺbaky nerozpadli pod toľkým návalom, lebo je lepšie ich presúšať len krátko a tam, kde treba nechodia stále (11,24).
Ďakujem za info. Nemal som čas sa ísť pozrieť a ani na hokeji som nebol. Snáď to aspoň trochu pomohlo. Na druhej strane som rád, že siahli aspoň po nízkopodlažnom vozidle (z princípu).
@mathre: Hej, no.
Ešte ma napadlo, keď sme spomínali ten Ikarus. Ten už je definitívne odpísaný? Z neho už histórické vozidlo nebude? Už len keby ho strčili do areálu MHSL, kde je dnes stará IFA, nefunkčný traktor a pod. Možno raz príde vedenie, ktoré by bolo ochotné dať trenčianskej MHD aj takúto pridanú hodnotu, či? Blbosť píšem?
Aj tak mňa osobne zaujíma dôvod prečo vlastne radšej pošlú dve sóla (na 100% to vidím na B952) ako Citelis 18M a prípadne jedno sólo k nemu alebo rovno nech idú dva kĺbaky, stavím sa, že aj dva kĺbaky by sa naplnili.
Nejde mi to hlavne do hlavy prečo neposlať kĺbak keď po tom ako skončí hokej ak sa nemýlim je už čas kedy kĺbaky už nejazdia ja žiadnej linke, vo večerných hodinách, čiže všetky sú odstavené už vo vozovni až do rána.
Taktiež nechápem napríklad prečo kĺbaky nejazdia po takej 17:00 dnes som už napríklad na linke č. 1 tuším po 17:40 nevidel, že by išiel kĺbový autobus, a to nehovorím, že cez prázdniny tiež nechodia. Tiež ich aj nasadzujú divne... vždy ráno chodí jeden na linke č. 8 vídavam ho ráno cca o 7:13 na zastávke 28. októbra a už na tejto zastávke je autobus poloprázdny. Alebo aj niektoré spoje linky č. 1 keď ide kĺbový autobus tak sa nenaplní a na inom spoji ide preplnená B952 či Crossway.
Ináč na ten posilák bol vypravený Citelis #02 čiže záložný, a ten druhý som nevidel-ak teda SADKA vypravila dva. Ale čakalo tam veľa ludí, čiže oplatilo sa ho zaviesť.
"Kĺbové vozidlo nebude zabezpečené ale miesto jedného sólo vozidla budú dve. Malo by to stačiť. Pôjde to pod linkou č. 8."
K téme otoču na Sihoti:
Podľa informácií zo včerajšej komisie je realizácia otoču málo pravdepodobná v tomto roku (začal sa len výkup pozemkov)
K téme premiestnenia prístreškov zo zastávok na Električnej:
Schválili sme ich presun (po bývalej L21) na Legionársku (Daňový úrad) a na Ul. Jána Zemana. Toto som riešil ešte s M. Mazánikom, resp. bol to jeho podnet. Nový prístrešok (bez bočníc) bude na Opatovskej (pri Radegaste).
Dobry den, 25.3.2018 sa p. Brašnár pytal na prechod cez Povazsku od Gagarinovej, smerom k autobusovej zastavke medzi garazami. Odpoved p. Hartmanna ma prekvapila, pretoze navrhuje presunut zastavku do krizovatky Zilinska/Povazska, kde uz teraz nie je celkom bezpecne vchadzat autom z Povazskej na Zilinsku a kde dlhodobo napriek niekolkym prosbam obyvatelov odmieta instalovat zrkadlo, aby vodici z Povazskej mali prehlad o prichadzajucich autach po Zilinskej sprava. Predpokladam, ze po presune zastavky vodici zo Zilinskej budu uz zdaleka obchadzat autobus parkujuci v zastavke a tym este viac skomplikuju vjazd do tejto krizovatky. Naozaj nie je mozne vybudovat prechod na bezpecnejsom mieste, ale je potrebne hrotit dopravnu situaciu v krizovatke Povazska/Zilinska? S pozdravom, Milan
Odpoveď:
Róbert Hartmann, vedúci útvaru mobility:
Považská ulica sa nakolmí na Žilinskú ulicu (podobne ako Partizánska na Legionársku v minulom roku), čím sa zabezpečí lepší rozhľad. Zastávky autobusu sa vysunú do zálivov (podobne ako zastávky na Soblahovskej ulici taktiež v minulom roku), takže nebude dôvod zďaleka obchádzať autobus, pretože ten bude zastavovať vo svojom vlastnom zastávkovom pruhu. A naozaj nie je možné vyznačiť priechod pre chodcov na existujúcu zastávku. Táto má dĺžku 6 m a zastavujú na nej autobusy s dĺžkami 12 a 18 m. Priechod nemôže byť vyznačený v priestore zastávky, ale iba pred ňou alebo za ňou - to by znamenalo vyznačiť priechod pre chodcov niekomu do garáže a navyše, v dosť veľkej vzdialenosti od samotnej zastávky, nakoľko oproti nej ústi do Považskej ulice Gagarinova ulica. Návrh riešenia je možné stiahnuť z tohto odkazu do 30. 5. 2018: https://uloz.to/!azT2aC31NPNZ/4-dz-v2-pdf
Sa si pamätám tak 10-12 rokov späť, že po hokeji pravidelne čakávalo pri zimáku vždy 4-5 vozov čisto len na odvoz ľudí z hokeja a z toho boli vždy minimálne 2 Ikarusy. Jeden bol ten, čo jazdieval cez deň na 15 a nakoľko v tom čase už nejazdila chodil robiť posilu a druhý býval myslím z linky 5, ale to ruku do ohňa za to nedám. Potom tam bývala jedna Karosa čo jazdievala 17, jedna záložná a jedna z linky 8.
Včera, som cestou z komisie, zazrel L8 (s odchodom 20:38 zo zimného štadióna) na Nám. sv. Anny. Priznám sa, že ma veľmi prekvapilo nasadenie krátkeho vozidla. To bolo totálne preplnené. Tak preplnený bus si pamätám z intrákových čias na L53 v Brne. Nejak tomu nerozumiem. Dukla hrá semifinále so Zvolenom, čo evokujem vysokú návštevnosť (včera bolo vypredané), ale smer JUH je nasadená stará krátka Karosa. Pritom ako tínedžer si pamätám odstavenú kĺbovú karosu, ktorá čakala na koniec zápasu, aby odviezla ľudí na JUH.
Tak som poslal včera email na Útvar mobility s prosbou o Citelis 18M (som si neodpustil) na dnešné nasadenie po zápase. Podporil ma aj viceprimátor Forgáč, čo by mohlo znamenať, že sa niečo dnes pohne. SADka už o tom vie, tak som zvedavý. Včerajšia L8 s kultúrou cestovania nemala nič spoločné.
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
Richard Ščepko
"Kĺbové vozidlo nebude zabezpečené ale miesto jedného sólo vozidla budú dve. Malo by to stačiť. Pôjde to pod linkou č. 8."
K téme otoču na Sihoti:
Podľa informácií zo včerajšej komisie je realizácia otoču málo pravdepodobná v tomto roku (začal sa len výkup pozemkov)
K téme premiestnenia prístreškov zo zastávok na Električnej:
Schválili sme ich presun (po bývalej L21) na Legionársku (Daňový úrad) a na Ul. Jána Zemana. Toto som riešil ešte s M. Mazánikom, resp. bol to jeho podnet. Nový prístrešok (bez bočníc) bude na Opatovskej (pri Radegaste).