Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: Richard Ščepko #11242:
Sa si pamätám tak 10-12 rokov späť, že po hokeji pravidelne čakávalo pri zimáku vždy 4-5 vozov čisto len na odvoz ľudí z hokeja a z toho boli vždy minimálne 2 Ikarusy. Jeden bol ten, čo jazdieval cez deň na 15 a nakoľko v tom čase už nejazdila chodil robiť posilu a druhý býval myslím z linky 5, ale to ruku do ohňa za to nedám. Potom tam bývala jedna Karosa čo jazdievala 17, jedna záložná a jedna z linky 8.
Včera, som cestou z komisie, zazrel L8 (s odchodom 20:38 zo zimného štadióna) na Nám. sv. Anny. Priznám sa, že ma veľmi prekvapilo nasadenie krátkeho vozidla. To bolo totálne preplnené. Tak preplnený bus si pamätám z intrákových čias na L53 v Brne. Nejak tomu nerozumiem. Dukla hrá semifinále so Zvolenom, čo evokujem vysokú návštevnosť (včera bolo vypredané), ale smer JUH je nasadená stará krátka Karosa. Pritom ako tínedžer si pamätám odstavenú kĺbovú karosu, ktorá čakala na koniec zápasu, aby odviezla ľudí na JUH.

Tak som poslal včera email na Útvar mobility s prosbou o Citelis 18M (som si neodpustil) na dnešné nasadenie po zápase. Podporil ma aj viceprimátor Forgáč, čo by mohlo znamenať, že sa niečo dnes pohne. SADka už o tom vie, tak som zvedavý. Včerajšia L8 s kultúrou cestovania nemala nič spoločné.
Reakcia na: ajjo #11238:
presne tak, naviac u nás je tá noc urobená (po mojom skromnom návrhu) konečne dobre - bus obíde celé mesto. Chcelo by to len, aby to bola linka celovíkendová, alebo aj celotýždňová, ale to je vec dopytu ale aj objednávateľa - ktorý vytrvalo ignoruje dni s vysokým dopytom: sviatky, najmä Silvester...
K téme #13. FMK si nechala od SADky predložiť detailnejšie rozpracovanie alternatívnych možností k oprave. Zámerne nebudem písať (nateraz), ktorá možnosť riešenia by mohla byť najvhodnejšia. Prijatie rozhodnutia sa presunulo na 10.5.2018 (ďalšia Finančná a majetková komisia).

Inak všetky komisie sú verejné, čiže môže prísť ktokoľvek si len tak sadnúť 🙂
Reakcia na: ajjo #11238:
Podľa mňa to myslel ironicky na toho odborníka 😃
Reakcia na: N/A #11236:
Myslím si že príspevky na tému Aké prestávky sú v iných mestách, patria do diskusie daného mesta alebo Slovensko a svet, a nie do fóra ktorého do toho nič nieje.
Reakcia na: N/A #11236:
Prečo sa na to pýtaš v trenčianskej diskusii?
Reakcia na: Ričard #11232:
Reálne z tej 20 minutovej pauzy na Bratislavskej 63 toľko pauzu nemajú skrz vedenia linky a zápch na jej trase. Keby sú tam 5 minútové pauzy tak polku spojov nevyjazdia načas. Ale to ti asi na BA fóre vysvetlili lepšie ako ja tu.
Reakcia na: Ričard #11232:
A bolo ti tam vysvetlené, prečo nie. Fakt ma nepotešilo, že si začal svojimi zlepšovákmi obšťastňovať okrem nitrianskeho aj bratislavské a košické fórum.
Reakcia na: Ričard #11232:
Nie vždy sa to dá zase. Treba vidieť okolo toho aj iné charakteristiky prevádzky. ? A pokiaľ sa ti vodiči na autobuse nestriedajú (viackrát ako 1x denne), tak tie 30 minútové prestávky (alebo rozdelené na 15 a 15 minút) po 4 hodinách ti stáť bude tak - či - tak.
Reakcia na: Dispecer #11231:
Práve som písal na BL fórum ohľadne linky 63, tam je 40 jazda a 20 pauza... keby bola 40 jazda a 5 pauza, dali by sa ušetriť dva vozy a traja ľudia...
Reakcia na: Ričard #11228:
Nie tak dávno v Košiciach na nočných linkách fungoval režim 45 jazdy, 45 prestávka... ?
Reakcia na: Ričard #11228:
Lepšie ako keby nebola tá nočná linka, a ako už nižšie bolo spomenuté, vodič potrebuje predsa prestávku, a či tam nechodí na tej linke aj vodič čo jazdí aj cez deň, ten si už na 100% potrebuje oddýchnuť, ale ťažko povedať osobne som ešte nikdy nešiel touto linkou.
Reakcia na: Ričard #11228:
Ako vidíš nežartujeme. 25 minútová prestávka sa cez noc hodí, veď ten vodič nemôže 5 hodín jazdiť v kuse dookola. Keď si v Považskej môžu dovoliť celotýždňovú premávku tak si myslím že by sa to dalo aj u nás ten 1 spoj. i keď neviem ako je vyťažená, keďže som ňou nildy nešiel.
Vy asi musíte s vašou nočnou linkou žartovať... 35 minút ide a 25 stojí?
Reakcia na: PtrkHrnk #11225:
Netušíme,ako je takáto situácia ošetrená,ale zjavne nijako,keď takýto list smeruje na mesto. Ale aspoň sa o Tom dá diskutovať a zhrniem to takto:
Ja by som opravil #13, ak kúpa nového,tak jedine Urban. Stop opravám 952,skôr uvažovať nad kúpou nového klbaky,miesto 961,ktoré to majú za pár. A hlavne už vypísať súťaž na dopravcu! Ak šetríme,potom oprava je najlepšia forma,vždy lepšia než generálka ktorejkoľvek 952.
Reakcia na: PtrkHrnk #11225:
Ako vidíš asi nie. SADka chce regionálny autobus (IVECO CROSSWAY LINE)a mesto normálny celonízkopodlažný hybrid alebo diesel(IVECO URBANWAY HYBRID/DIESEL). A ktomu chce SADka vraziť peniaze do karós čiže podľa mňa do luftu
.?
Dobre tu čítam, že mesto sa dohaduje so súkromným dopravcom aký model autobusu kúpiť, čo sa preplatí a čo nie? Naozaj na to nemáme žiadnu zmluvu, podmienky či štandardy?
Ja som za opravu,prakticky je to za cca 15tis slušný voz.zato tie opravy b952 sú naprosto neefektívne. Dávať 150.000 za jeden novy voz mi príde bez dohody ohľadne jeho prenechania víťazovi plánovaného obstarávania za nevhodné. Som za systematickú obnovu, výlučne LF busmi,pričom odíde 4z5 harmoník!

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.