Reakcia na: Marek6283 #11007:
Práve si pomenoval jednu z hlavných nevýhod územného plánovania v štýle "single-use zoning" na periférii, v tomto prípade mega obchodnej zóny v Belej. Bez auta, autobusu a bicykla je to na figu a musíš riešiť rozširovanie ciest, pridávanie spojov.V prvom rade, obe stanice sú na celkom dobrom mieste. Na okraji centra v území, na ktorého časti je možné niečo vybudovať do pár rokov (miesto terminálu) a s ešte väčším potenciálom do budúcnosti, až sa Ministerstvo obrany zbaví kasárni v prospech mesta. Čiže máme na okraji centra priestor, ktorý sa môže v budúcnosti stať cieľom ciest s úradmi, obchodmi, kanceláriami, možno bytmi s perfektnou dostupnosťou hromadnou dopravou zo širokého okolia.
Čo sa týka nejakej novej linky - nesúhlasím. Ak treba, v spolupráci s Tescom, Trenčín retail park a.s. (majiteľ Laugarícia), samosprávnym krajom poriešiť pozemky na hrane Asko/Laugo, postaviť tam autobusovú zastávku a reorganizovať prímestskú dopravu tak, že nejaká linka zo severu bude pokračovať na juh od mesta - trebárs jedna linka z Dubnice n. V. do Dubodiela. To by však na kraji museli byť aspoň takí dopravní fanatici...
Mike
Neviem, či kvôli zárobku. Ale viem, že sú na SVK mestá, kde berú MHD ako nutné zlo... "Lebo zákon hovorí, že mesto by malo prevádzkovať nejakú MHD, tak si ju nemôžme dovoliť zrušiť ".