Reakcia na: Marek6283 #11007:
Práve si pomenoval jednu z hlavných nevýhod územného plánovania v štýle "single-use zoning" na periférii, v tomto prípade mega obchodnej zóny v Belej. Bez auta, autobusu a bicykla je to na figu a musíš riešiť rozširovanie ciest, pridávanie spojov.V prvom rade, obe stanice sú na celkom dobrom mieste. Na okraji centra v území, na ktorého časti je možné niečo vybudovať do pár rokov (miesto terminálu) a s ešte väčším potenciálom do budúcnosti, až sa Ministerstvo obrany zbaví kasárni v prospech mesta. Čiže máme na okraji centra priestor, ktorý sa môže v budúcnosti stať cieľom ciest s úradmi, obchodmi, kanceláriami, možno bytmi s perfektnou dostupnosťou hromadnou dopravou zo širokého okolia.
Čo sa týka nejakej novej linky - nesúhlasím. Ak treba, v spolupráci s Tescom, Trenčín retail park a.s. (majiteľ Laugarícia), samosprávnym krajom poriešiť pozemky na hrane Asko/Laugo, postaviť tam autobusovú zastávku a reorganizovať prímestskú dopravu tak, že nejaká linka zo severu bude pokračovať na juh od mesta - trebárs jedna linka z Dubnice n. V. do Dubodiela. To by však na kraji museli byť aspoň takí dopravní fanatici...
draxter
všade historické fotky SAD LC, aj na informáciách: http://www.sadlc.sk/public/index.php?option=com_content&task=view&id=174&Itemid=365
nástupištia (bezbaroérové prepojednie vybudovné, ale kasseláky nie sú): http://www.sadlc.sk/public/index.php?option=com_content&task=view&id=174&Itemid=365
aj WC na úrovni 21.storočia (PS: kde vôbec v TN hajzle sú?):
http://www.sadlc.sk/public/index.php?option=com_content&task=view&id=174&Itemid=365
okolie stanice na neporovnanie s TN: http://www.sadlc.sk/public/index.php?option=com_content&task=view&id=174&Itemid=365
Mne by to v TN naozaj, ale naozaj stačilo. Keď vidím ako to je v BB spravené a čo sa tam naviac ešte deje, tak je čo závidieť LC i RS.