Keď už sa preberajú pekné stanice, nedá mi nespomenúť Dunajskú Stredu.
So železničnými prístreškami sa zrejme naložilo takto aj kvôli tomu, že na rozdiel od trhoviska by pre pôvodné nástupištia AS boli príliš široké, čiže by sa musela reorganizovať celá plocha.
A neviem, mne osobne sa predstava takého prispôsobovania stanice prístreškom celkom prieči. Rozumnejšie sa mi zdá najprv vytvoriť vhodné riešenie plochy a až na základe neho zvoliť konkrétne rozmery striešok.
Pravda, pozeral som teraz, a fakt slušnú stanicu majú, a to sú menšie mesto dokonca, vidieť, že k takejto veci nie je potrebné aby bolo mesto nejako veľké a takto. Keď prídeš na takú stanicu tak vidíš, že prídeš do pekného mesta, nie ako sem do Trenčína prídeš prímestským či už diaľkovým autobusom a vidíš hneď buď škaredú železničnú stanicu alebo autobusovú stanicu a pomyslíš si najprv, že či si v správnom meste
Osobne si myslím, že ak by sa autobusová stanica mala postaviť tak budovu kde by boli nejaké obchody, čakáreň, informačné tabule o odchode autobusov, pobočka SAD-ky pre informácie a takto, tak to nespraví, to typujem, že by sa zvažovalo o prerobení budovy železničnej stanice ktorá je v hroznom stave ako som písal, a bola by to spojené, keďže asi ani nie je priestor na budovu autobusovej stanice hneď na autobusovej stanici.
Aj keď nebude budova takéto typu ako je v Lúčenci (čo nebude :D) tak stále som názoru, že pokiaľ budú úplne kryté nástupištia prístreškom a lepšie označenie nástupíšť, hlavne čísiel, prípadne nejaká tabuľa s odchodmi autobusov.
Top na Slovensku je stanica v Lučenci - všetko čo treba,kultúrne,čisto,čakáreň,pár prevádzok.parking na 30 či 60 min zdarma.kryte nástupištia,všetko čo v TN nemáme.
Osobne si myslím, že akože nech nie je aj taká pekná architektúra, ono na to miesto ani nie je keďže Autobusová stanica nie je taký veľký priestor, a je nereálne v Trenčíne, či už na celkom Slovensku, že niekedy budeme mať niekde takúto stanicu ako si poslal fotku.
Ale povedzme si doterajšia autobusová stanica je odpad, keď niekto sa napríklad aj ponáhľa na autobus nemá šancu ani len vyhľadať na ktoré nástupište má ísť keďže čísla nástupíšť na označníkoch sú miniatúrne.
Stav tejto autobusovej stanice je taký, že by potrebovala prerábku, keby aj bola minimálna s tým, že by bol nový chodník na nástupištiach a s tým aj pokrytie prístreškom celého nástupišťa a lepšie označníky, a oprava ciest pri nástupištiach by bola hneď lepšia.
Ale nádeje si nejako asi nerobím keďže doteraz sa nič nerobilo ani nebude, to isté železničná stanica, ta je tiež v hroznom stave, ale to vlastne všetky stanice na slovensku aj v Bratislave kde by mala byť najlepšia je asi najhoršia
?
Áno, toto je naozaj potešujúca informácia. Celá spoločnosť SIRS je podľa môjho názoru obrovské riziko (nie len po skúsenostiach v Žiline). Veľmi som zvedavý na alternatívne možnosti. Od megalomanských až po triezve a hlavne funkčné (v kontexte aj budúceho integrovaného dopravného uzla).
@Vlado54: Pôjdem sa tam tento víkend pozrieť a prejdem si tie vzdialenosti (aj s kočíkom). Lebo sa priznám, že si to takto neviem celkom presne predstaviť (nechodievam často touto lokalitou).
To je škoda lebo sa zástavka Hodžova ZŠ sa presunie do ideálnejšie polohy. Príklad v opačnom smere je momentálne zástavka Hodžova ZŠ oproti navrhovanej resp. o pár metrov ďalej v smere od centra a žiadna zástavka Kpt. Nálepku neexistuje. Podľa mňa vzdialenosť zástavok pod 200 metrov nie je dobré riešenie, také zástavky by mali byť zlučované keď to ide. Tu to môže ísť lebo dostupnosť zvyšných zástavok z tohto miesta je výborná aj keď sa na to pozrieme globálne v porovnaní s inými husto obývanými časťami mesta. Zrušením tej zástavky sa dá ušetriť čas na grafikone,zmenšiť meškania , odpadne údržba tej zástavky. Skrátka ja v zástavke Kpt. Nálepku nevidím význam po novom. Sú ináč čísla koľko ľudí tú zástavku dnes využíva ?
Osobne to nepredpokladám, že by malo dôjsť k zrušeniu. Pýtal som sa aj autora projektu a tiež o tom nič nevie. Spýtam sa na to ešte zodpovedného úradníka, ale myslím, že sa rušiť (zlučovať) nebude. Každopádne preverím.
Bude s presunutím zástavky Hodžova ZŠ zrušená zástavka Kpt. Nálepku ? Lebo ja chápem premiestnenie aj ako zlúčenie len som sa túto informáciu nikde nedočítal. Predpokladám, že sa s tým ale počíta ako so samozrejmosťou vďaka blízkej polohe.
No tak stalo sa mi to ešte doteraz trikrát, dvakrát som bol na Hasičskej, a s tým, že by mi tam nepomohli moc nebola pravda, bol som tam predvčerom a aj pani tam volala na dispečing, a nakoniec mi aj vrátili peniaze keďže mám časový predplatný lístok, a dnes som tam bol znova, a už mi bolo odporúčené napísať na email sťažnosť, že aby to začali riešiť.
Najviac na tom sranda je, že vodiči Trenčiansky nevedia nahodiť časový predplatný lístok, ale včera som išiel jedným Ilavským ktorý išiel do Dubnice a vodič niečo mrmlal, že to sa nedá či čo, nahodil tuším obyčajný kde písalo na displeji 0,80€ a v poriadku len píplo a mal som lístok aký som mal mať, čiže mali by pekne preškoliť všetkých vodičov, keď sa dokázali naučiť ako vydávať lístky ako v MHD tak doučiť sa navyše vydávať časový predplatný lístok by hádam nemal byť veľký problém.
Projektová dokumentácia k presune a teda vytvoreniu novej zastávky MHD na Hodžovej (Hodžova ZŠ). Presunie sa bližšie k ZŠ a k štadiónu M. Gáboríka.
Projektantom je žena, čo vidieť na spracovaní (lavičky, zeleň, komplexne riešený priestor a pod.).
chápem, predtým si ani ty nevedel ako to správe pýtať, takže de facto, ti dali správne študentský ako si si vypýtal. ? Je to o tom, že niektorí vodiči vedia a evidentne sa stále nájdu takí čo nevedia, s týmto ti už potom nepomôžu ani na hasičskej, ale treba sa priamo obrátiť na dispečing aby konkrétneho vodiča ( podľa čísla na lístku ) preškolili ako pracovať s mesačníkmi v rámci mesta. Každopádne držím palce aby si narazil len na tých čo sa tomu rozumejú?
E-mail ktorý som poslal SAD-ke v ňom som popisoval môj problém a pýtal som sa ako presne si vypýtať lístok, čiže pri takomto informačnom e-maily určite neplatí 30 dňová lehota keďže sa jednalo o informáciu, ktorú som požadoval, nič som nereklamoval.
A podľa odpovede:
"Dobrý deň.
Vo vybraných linkách prímestskej autobusovej dopravy (nástupná a výstupná zastávka na území mesta Trenčín) platí časový predplatný lístok za rovnakých podmienok ako v linkách mestskej hromadnej dopravy v Trenčíne, ale nakoľko v tomto type dopravy nefunguje automatický výdaj cestovných lístkov, je potrebné pred označením si cesty upozorniť vodiča, že ste držiteľom časového predplatného lístka.
S pozdravom
PaedDr. Jana Ondrášková
vedúci Oddelenia tarifných služieb"
Sa mi ani nechce naťahovať a sto rokov riešiť reklamáciu keď táto odpoveď im trvala od minulého štvrtku. Zároveň ja už som asi aj 7 krát možno aj viac čo som išiel na území Trenčína prímestkým autobusom, a vždy sa mi to stalo, a vypísať im aké spoje a kde som išiel si už naozaj nepamätám a cestovné lístky zahadzujem. Hlavne ja som si pýtal lístok s tým, že chcem študentský takže kvôli tomu mi dávali vynútené lístky, lebo nikde som nevidel napísané ako si pýtať lístok keď mám mesačník.
Zároveň keď som išiel dnes tak som si vypýtal, lístok, že mám predplatný časový lístok a vodič niečo naťukal a normálne mi už nedalo lístok, ale zase minulý piatok vodič vôbec nevedel ako to nahodiť tak nahodil vynútený lístok, čiže jeden vodič vie a druhý nie... to je logika
Ale asi to vyriešim tak, že ak vodič to nebude vedieť nahodiť a dá mi vynútený lístok tak pekne prídem k nim na Hasičskú a ten lístok im dám, že čo to znamená a ešte im aj poviem, že prečo to nevedia všetci vodiči.
30 dní, je zákonom stanovená lehota na vybavenie reklamácie, to nemusia mať nikde napísané, to je logika. Normálne napíš číslo svojej karty a aj keď nemáš lístok musia vidieť, že ti bolo na tej trase stiahnuté 0,25 € a normálne požaduj vrátenie cestovného aj spätne ak sa to stalo opakovane.
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
Richard Ščepko
Stále snívam o podobných princípoch ako napr. v meste Aarau, kde je podobná blízkosť železnice a autobusovej stanice. Architektúra prestrešenia je už len pridanou hodnotou... Ak si v ničom môžeme brať príklad od Švajčiarov, tak je to rozhodne doprava. http://arch2o.com/wp-content/uploads/2014/09/Arch2o-Bushofdach-Aarau-Bus-Terminal-and-Train-Station-Vehovar-Jauslin-Architektur-3.jpg
@Vlado54: Pôjdem sa tam tento víkend pozrieť a prejdem si tie vzdialenosti (aj s kočíkom). Lebo sa priznám, že si to takto neviem celkom presne predstaviť (nechodievam často touto lokalitou).