Nemam Phd. pred menom a za menom a nie, neobhajujem bordel v SADke, ja neviem ako to tam funguje a to je ich vec. Obhajujem zdravy rozum, ktory zjavne tebe chyba. Ja nekluckujem, odpovedam priamo na tvoje otazky, kdezto ty sa im uz v dvoch prispevkoch vyhybas. Neviem ake mas xenony, ale ak mas D1S alebo D2S a nepotrebujes k nim diagnostiku na napr. vymazanie nepritomnych chyb, vymenis tie ziarovky aj ty, nic nenastavujes, nivelizacia je v sosovkach cez motorceky s masivnymi prevodmi(koli otrasom atd) a o dorabanych H.I.D. Xenon sadach ani nehovorim.
Ak vodic dostane defekt v Kubrici, prepokladam ze mu to pridu vymenit. Ak vodic dostane defekt na bohom zabudnutej dedinke, pochybujem ze mu to pridu vymenit, musi si poradit sam.
Je evidentne ze nemas prax z terenu ale pises niekde od stola doma z teplucka. M27 matka s pevnostnou triedou 8,8(uvadzam ako priklad aby som ta dostal do obrazu) sa utahuje momentom tesne pod 1000nm. To je obrovska sila. Preto sa to v praxi dovaluje " co to da " a nie momentovym klucom(a pouziva sa na to napr. aj nasobic momentu). Cely problem je v tom ze hned po nahodeni kolies si obidve rovne dosadacie prizmaticke plochy zacnu "sadat" - rozumej prevadzkovym teplom sa meni staznost a roztaznost materialu. No a kedze matky su tiez rovne, nie konusy ako napr u osobnych aut, zvacsia sa vole a matky sa mozu casom odskrutkovat. Preto aj vyrobca pise v navodoch ze po vymene alebo demontazi a opatovnej montazi kolies treba po prejdeni cca 200- x km skontrolovat dotiahnutie kolies.
Je skutocne zrejme ze bezhlavo hajis zaujmy niekoho a pritom nemas ani najmensiu sajnu o tom ako to v praxi funguje, od stola si si precital 4 poucky a v praxi si ani nakladak nenastartoval.
Tak neviem kto tu kluckuje, stale si mi neodpovedal na otazky, ignoroval vecne argumenty(zakony atd) a este obhajujes...ja vlastne ani neviem koho.
Kľučkuješ. Nehovoril som o prehadzovaní pneumatík masovo ale o riešení defektu na trati. Čiže keď vodič MHD SAD TN dostane v Kubrici defekt, vymení si koleso sám? A na to doťahovanie kolesových matíc, čo je povinný robiť, má vodič výbavu - momentový kľúč?
Čo sa výmeny výbojky týka, zakazuje ti to priamo výrobca, keďže nemáš výbavu na nivelizáciu svetiel.
Proste varíš z vody aby si obhájil bordel u SAD TN. Nemáš náhodou pred menom PhDr., Ing. a za menom PhD.?
Ano, dakujem za upozornenie na chybu, samozrejme tam nemalo byt parkovacky ale stretavacie svetla. Vtedy moj prispevok dava zmysel a mozes nanho odpovedat. Co sa tyka tvojho auta, spomenul som to v poslednej vete mojho prispevku(...pokial nemusis demontovat... - tipujem ze sa ti neda ziarovka vymenit tak lahko), tak isto ano, ja by som vybojku menil, ale toto nieje debata o nas dvoch ale o normalnom priemernom vodicovi.
Inak mozno sa zase mylim ale podla mna Corex nezabezpecuje prezuvanie gum, ked som vchadzaval do arealu SAD tak nakonci vlavo je taka rozpadnut a hala a bola na nej reklama ARS Pneu. Podla mnozstva gum pri tej hale a podla lahko dostupnych info na internete kazdemu priemerne zmyslajucemu cloveku dopne ze o gumy sa im zasa stara externa firma...
A do tretice kamarat, hovadsky sa mylis a pokial si presvedceny ze nieje tvojou povinnostou menit ziarovky(ak sa daju), kontrolovat prevadzkove kvapaliny, dotahovat kolesa atd...tak chod vratit vodicak(za prepokladu ak mas C,D). V zakone sice nemas priamo napisane nic o ziarovkach ale mas tam vela veci z ktorych je to jasne. Odporucam nastudovat zakon 8/2009 Z.z. Zakon o cestnej premavke, par. 4, odst. 1, pism. A, par.4, odst. 2, pism. J, par. 4, odst. 5 . Kde mas vsetko jasne a krasne napisane. A ja sa teraz znova pytam, ked sa soferovi vypalia ziarovky tak ze ohrozuje bezpecnost a plynulost cestej premavky, zrusi linku a o desiatej vecer pojde do dielne SAD alebo to jr jedno kde, dat si vymenit ziarovky, alebo ho prinuti SADka porusit zakon a dokoncit linku? Alebo jednoducho na najblizsej zastavke zastavi, vymeni ziarovku a pokracuje dalej??
Tvoj pristup "za 4e na hodinu ich mozem osrat menit ziarovky" je nanajvys typicky kapitalisticky Slovensky.
Neobhajujem Corex ani ziadne neprehladne predrazene zmulvy a ksefty a ine, ale znova opakujem, kto je sofer nakladneho auta a nevie vymenit posrate ziarovky tam nema co hladat. Jednoduche
? tak tolko keby som mal na hodinu,menil by som to aj tak ale hravo a s radostou vsetko cez vyfuk-ako ten preskoleny MuDr -gynekolog / za automechanika ?
Teoreticky môžu byť problém stiesnené priestorové pomery, čo je najmä kvôli sanitkám dosť problematické (aj keď v areáli nemocnice sa človek pri tom chaose s chodcami a autami cíti jak na križovatke v centre Bangkoku).
Pokiaľ by náhodou bol problém práve v tomto, navrhol by som mestu jednať s Fakultnou nemocnicou, aby dojednali posunutie plotu pre vznik plnohodnotnej niky a dostatočného priestoru pre chodcov.
1) Obrysovka a parkovačka sú jedno a to isté. Ani jedno z nich nebráni dojazdu. A za tie 4 evri na hodinu, čo platia, by som im tak akurát nasral a nie že menil žiarovku. Ty by si pravdepodobne menil aj výbojku. EP ventilov som menil viac, než je zdravé. V zákone nie sú žiadne základné povinnosti vodiča, čo sa týka výmeny žiaroviek. Ja napríklad v aute ani žiadne náhradné žiarovky, úplne v súlade so zakonom, nemám. Aj koleso si vodiči SAD TN menia na mieste defektu sami? Či im k tomu príde Corex?
Robis KKV a mas tam otazku kolko je hustota elektrolytu pri nabitej baterii. Robis vodicak C,D a na "praktickej" casti mas elektroinstalaciu vozidla a jej opravy na mieste. Mna sa to dokonca aj policajt pytal na skuskach. A teraz si predstav ze vecer robia linku z Hornej Marikovej do Dolneho Semenova a po ceste sa ti vypali ziarovka? Najskor obrysovka a potom parkovacka? Nic nezvycajne. Tak vodic bude cakat az pokial dojde na podnik? Alebo odstavi autobus, zrusi linku a povie ze pocka na servis nech mu to vymenia? Bude ohrozovat cestnu premavku? A ano, je zato plateny tu ide o zakladne povinnosti vodica, aj v zakone to mas napisane. Netreba robit z trivialnych povinnosti neviem ake bremeno, praca vodica ci uz na autobuse alebo na kamione si hold vyzaduje urcite skusenosti a danosti ktore kazdy nema, preto to kazdy nerobi. Znova zdoraznujem, kto nevie vymenit ziarovku(na vozidle kde sa vymenit da bez nutnosti nieco demontovavat alebo rozoberat), ten nema co v takom vozidle robit.
Vodiči berú v SAD TN aj plat mechanika a sú na takú prácu školení? Predpokladám, že nie. V DPMB majú vodiči vyslovene zakázané akokoľvek manipulovať s technickou časťou vozidla.
Corex mas v areali SAD-ky, je to normalny autorizovany Iveco Servis - je to tam aj na tej tabuli napisane, t.j. auto, autobus si mozes k nim dat opravit aj ty. Vsade su tabule Iveco Service, takze iba z toho vychadzam ze SAD nema vlastnu dielnu(sak naco aj). Co sa tyka tych zavad, nehnevaj sa ale ziarovku??? Ved preboha ten sofer jazdi na autobuse!! Nie na detskej trojkolke. Pri obsluhovani tohto typu vozidla sa snad prepoklada ze sofer nieje uplny trotel a tu ziarovku si vymeni sam. Tak isto uvolnene madlo? Snad su tie autobusy vybavene zakladnym naradim, takze tiez v tom nevidim problem. EP ventil dveri, ak si ho niekedy menil(co prepokladam ze nemenil), nieje uplne taka lahka a rychlo riesitelna vec. V praxi sa to tak riesi, je to normalna vec.
Ešte k reklamnému panelu na Legionárskej (smer Nemocnica), ktorý bráni výhľadu na prichádzajúce vozidlo MHD. Požiadavka č. 18.
"Útvary mesta neevidujú sťažnosti cestujúcich na nedostatočnú viditeľnosť vozidiel MHD na zastávke MHD na Legionárskej ul. pri Daňovom úrade. Prístrešok s dvomi integrovanými reklamnými plochami typu citylight bol postavený v roku 2002 v zmysle dohodnutých podmienok t.z. bol schválený cestným správnym orgánom a povolený stavebným úradom. Prístrešok MHD je starší model kde obidva citylighty tvoria pevnú súčasť konštrukcie prístrešku. Požiadavku na odstránenie reklamnej plochy je možné riešiť len výmenou autobusového prístrešku za nový typ, kde citylighty už netvoria pevnú súčasť konštrukcie. Výmena prístrešku za nový je možná len základe požiadavky mesta. Spoločnosť euro AWK je následne v zmysle zmluvy s Mestom Trenčín oprávnená postaviť samostatne stojací city light na inom pozemku vo vlastníctve mesta ako náhradu /č.III, bod 3.3 zmluvy/. Mesto by v tomto prípade znášalo náklady na odstránenie jestvujúceho a vybudovanie nového prístrešku a aj na vybudovanie náhradnej reklamnej plochy."
Celkom by ma zaujímal váš názor na presun zastávky MHD Nemocnica (smer Perla) bližšie ku vchodu do nemocnice. Minulý mesiac som to dal ako požiadavku, resp. zistenie názoru z Útvaru dopravy (ÚD), či je to vôbec možné. Ide o bod č. 14:
"Riešenie je to vhodné a správne. Technicky a priestorovo vzaté je presun možný. Finančne je to potrebné riešiť ako investičnú akciu a vyčleniť prostriedky z rozpočtu mesta. Pokiaľ sa vyčlenia zdroje na túto akciu v rozpočte, MsU zabezpeči jej realizáciu."
Existujú nejaké negatíva takéhoto presunu? Mňa nenapadli, preto sa pýtam.
Neviem co myslis pod pojmom drobna zavada. Neviem o tom zeby SADka mala vlastnu dielnu, ale mozno sa mylim, natoto by mal odpovedat niekto kompetentnejsi. Ale viem ze ked sa cez vikend pokazi autobus, berie sa zalozne vozidlo
Nie cez vikend sa v Corexe nerobi (aspon nie na autobusoch SAD)
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
heee07