Reakcia na: draxter #8731:
Ja by som linkovanie videl takto:1 - trasa ako je v špičke dokonalý preklad s L11, každá s 30 min. intervalom, s tým že na L1 v nárazoch aj nejaký spoj naviac, tak, ako to je aj teraz. Z Kubrej sa vracať počas prac. dní po 35 min. nie 30 ako teraz (zamedzenie prípadného meškania, lepší súlad s L11 ktorá je dlhá)
2 - v sedle a cez víkend stačí interval 80 min., avšak dokonalý preklad s L24 a 28, na úkor dvojky posilniť L24, ktorá je stále preťažená a Biskupice plnohodnotne obslúži aj prímestská doprava. Na Sihoti obojsmerne po Hodžovej.
3 - ponechať v súčasnej polohe
4 - zvážiť jej existenciu a vyťaženosť
5 - zrušiť spoj 12:57 z Juhu, namiesto neho pridať spoj 21:17 do AUO (mohol by ním ísť bus čo príde 21:00 na Juh I. z Kubrice)
6 - zrušiť zachádzky do Opatovej, myslím že až na školský spoj sú zbytočné, cez víkend po 17tej zrušiť jeden so súbežných spojov
7 - nová trasa: Juh II. - Soblahovská - nemocnica - Biskupice - (LOT - AUO) - Zlatovská - gymnázium - Soblahovská - Juh II.
8 - linku orientovať o pol hod. inak, najmä kvôli večernému súladu s L24 (sú to 2 večerné sihoťárske linky), cez víkend predĺžiť aspoň o hodinu jej prevádzku (najmäť zo smeru Juh-Sihoť). Na Sihoti obojsmerne po Hodžovej.
10 - zrušiť (nahradí ju L7)
11 - v špičke int. 30 min. na úkor zrušenej pôvodnej L7 a 17
12 - zrušiť (nahradí ju L17)
13 - ponechať v súčasnej polohe, cez víkend celodenný int. 120 min., zo stanice párnu hodinu 50, zo Záblatia nepárnu 15, 1 voz by zároveň mohol robiť L23 (vyšli by aj prestávky)
15 - zrušiť (nahradí ju L7 a 17)
16 - ponechať, tam aj späť po Hodžovej.
17 - nová trasa: Juh II. - Soblahovská - Braneckého - Zlatovská - (AUO - LOT) - Biskupice - nemocnica - Soblahovská - Juh II.
18 - počas prac. dní orientovať odchody zo Sihote o X:15, tak aby sa všetky 3 linky na Juh I. nestretli pri gymnáziu ako teraz, ale aby aspoň L11 a 18 išli v ako tak pol hodinovom rozostupe
19 - bez zmeny
20 - zrušiť (nahradí ju L7 a 17)
21 - bez zmeny
22 - bez zmeny
23 - zvážiť potrebnosť ranného spoja k Bille, sedlový interval 80 min. (dokonalý preklad s L28 40 min.)
24 - posilnenie int. na 40 min. (dokonalý preklad s L2 a 28 - 20 min. v sedle)
25 - bez zmeny
27 - preklad s L3 a 13
28 - sedlový int. 80 min., obojsmerne po Považskej
50 - bez zmeny