Reakcia na: Jacob #11977:
Pokiaľ objednávateľa budú zastupovať takí, čo si vyvážajú zadky v aute, tak nebude v zmluve jasne definované aké vozidlá majú byť nasadené na ktorom spoji a dopravca bude postupovať svojvoľne. Ak trenčianske kĺbové autobusy dožijú, tak to skončí ako v Trnave a Prievidzi, že sa nekúpia 15m, ani 12m autobusy ale 10m a pár ks 12m aby sa nepovedalo. Vôbec by som proti menším autobusom neprotestoval keby sa to kompenzovalo kratšími intervalmi, ale to sa neudeje, viď. TT a PD ale aj PB. V menších mestách treba kyvadlovlu do centra každých 15 min na top trase, inak to nemá zmysel. Príp. dve linky s 30 min, ktoré sa na konci delia, na dve trasy kde postačí 30 min. Nerozumiem ale systému liniek 23 a 28, že prečo nie je namiesto ich jedna linka so silnejším intervalom a hlavne jednou trasou na Dlhých dieloch.