Reply on: MicKys #222:
No, ako si spomínal, že linku 4 nezavedieš, tak nakoniec s tým aj ja súhlasím. Cestovný poriadok totiž nebol uspôsobený na nákupy v obchodnej zóne. Jedine, ak tak by som nechal spoje o 8. a 12. hodine v X aj to by som ich prehodil na ČSA a viedol ako vetvu linky 3 z časti Za traťou.
Zvyšné spoje by som zrušil.
Zastávku ČSA zároveň navrhujem pomenovať ČSA, obchodná zóna.
MA MHD
OK. Ten prípoj na Cassoviu by sa určite zišiel. Som rád, že si to schválil a že sa to dá ?
Zastávku pri II. ZŠ som navrhol v tom mieste jednak preto, aby ľudia z Hájov nemuseli chodiť cez cestu I/61 a hlavne, že v tom mieste bola zastávka povolená a možno je tam schválená dodnes.
Na Obrancov mieru nie sú dosť široké krajnice na zastávku a museli by sa tam robiť zálivy (ODI nezvykne povoľovať zastávky bez zálivov na frekventovaných cestách). A budovanie zálivov je finančne náročné a kvôli pár spojom by do toho nikto neinvestoval. Naviac, je tam križovatka aj spomínaný prechod a mohli by vznikať kolízie. Druhá vec je, že aj tie zálivy tam ani nieje kde spraviť.
Na Partizánskej je predsa len nižšia frekvencia. A vzhľadom k tomu, že to je vnútro-mestská doprava (rsp. možno neskôr MHD) nevidím v zachádzke bližšie k sídlisku problém.
Je tam stále možnosť zachádzku najprv otestovať, tak, že sa zastávka zriadi na 3 mesiace a označí sa iba prenosnými označníkmi. Na základe vyťaženosti a prípadných podnetov cestujúcich by sa následne rozhodlo o jej zachovaní/zrušení/presune.
PS: prajem všetkým šťastný a úspešný Nový rok 2017! ? Verím, že bude úspešný aj pre dubnickú vnútro-mestskú dopravu / MHD.