Reply on: MicKys #226:
Ak zachováš spoj 18:20, tak nech ide aj v sobotu aj v nedeľu! Pri MHD by mali byť rozdieli medzi SO a NE znížené na minimum. Mimochodom, v CP z roku 2009 vidím, že som o 18:20 už jazdil a bol zrušený, takže zrejme využitý nebol. Preto som prekvapený, že si ho navrhol. Stručne, spoje v nedeľu s odchodom z východzej zastávky po 19:00 zruš.
Z akého dôvodu zostane súčasný názov? Kvôli dĺžke?
Ale teraz je tam ten spoj už 17:07 a vlak ide 17:26. Ak tam uvidia, že tam majú čakať 19 minú, tak Ti garantujem, že ten spoj nevyužijú. Ak by prišiel 17:17, tak by bol čas 9 minút.
Naviac môžeme očakávať, že časť bude mať zakúpené lístky cez internet.
Odporúčam posun minimálne o 5 minút neskôr (aspoň na 16:50).
Aj ten spoj na R Hričov navrhujem viesť ako MHD 3. Spoje na vlaky by mali chodiť po sídliskách, tam je najväčší dopyt.
So zrušením spoja MHD 2 o 16:13 v 6 súhlasím.
MA MHD
OK. Ten prípoj na Cassoviu by sa určite zišiel. Som rád, že si to schválil a že sa to dá ?
Zastávku pri II. ZŠ som navrhol v tom mieste jednak preto, aby ľudia z Hájov nemuseli chodiť cez cestu I/61 a hlavne, že v tom mieste bola zastávka povolená a možno je tam schválená dodnes.
Na Obrancov mieru nie sú dosť široké krajnice na zastávku a museli by sa tam robiť zálivy (ODI nezvykne povoľovať zastávky bez zálivov na frekventovaných cestách). A budovanie zálivov je finančne náročné a kvôli pár spojom by do toho nikto neinvestoval. Naviac, je tam križovatka aj spomínaný prechod a mohli by vznikať kolízie. Druhá vec je, že aj tie zálivy tam ani nieje kde spraviť.
Na Partizánskej je predsa len nižšia frekvencia. A vzhľadom k tomu, že to je vnútro-mestská doprava (rsp. možno neskôr MHD) nevidím v zachádzke bližšie k sídlisku problém.
Je tam stále možnosť zachádzku najprv otestovať, tak, že sa zastávka zriadi na 3 mesiace a označí sa iba prenosnými označníkmi. Na základe vyťaženosti a prípadných podnetov cestujúcich by sa následne rozhodlo o jej zachovaní/zrušení/presune.
PS: prajem všetkým šťastný a úspešný Nový rok 2017! ? Verím, že bude úspešný aj pre dubnickú vnútro-mestskú dopravu / MHD.