Discussion Forum › Operations Forum

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Nechapem ako si vodič vozu TN AM s čisielkom 83 dnes ráno na Saratovská pri parku o 7:23hod Ako yrýchlený spoj linky 5 smer Zlatovska VOD EKO Mal vpredu označenie zrýchlený spoj v dolnej časti predneho okna a hore tabulku 5 ale VZADU ZIADNA TABULKA !!!! a NAJVIAC MA POBURILO ZE NA BOKU MAL TABULKU S CISLOM 23 A JEJ TRASOU...!!!!!!! ?
Reply on: Juraj #124:
? ?
Myslím že je úplne logické a 95% z nás chápe, že generálny riaditeľ SAD (príp. DP) jednoducho nemôže a hádam ani nemá (za úlohu)
sledovať dispečerské správy zo všednej premávky MHD.. nie to ešte meškania/náskoky jednotlivcov...
Reply on: TorpedoLuky #127:
?
Reply on: draxter #122:
Neboj sa ja to vladam ved pozorujem to kazdy den ako sa vozy premiestnuju na linkach... ?
Reply on: milan005 #123:
autobus 71 ktorý si spomenul vo svojom postrehu mal poruchanu prevodovku... Videl som to na vlastne oci.... ?
Reply on: Juraj #124:
klobúk dolu za ten tvoj príspevok. Tieto veci samozrejme chápem, a som rád, ak bude dobrý vodič pri odmenách rozlíšený od neporiadneho.☺

Presne si to vystihol, cieľom tohto fóra je poukázať na nedostatky resp. pozitíva premávky ako takej. Sekundárnym účelom je sledovanie výpravy vozidiel, nakoľko už máme celú výpravu, potrebujeme dosledovať chyby (viď príspevky draxtera, iba linka, čas a vozidlo), ktoré sa nám takto darí odstraňovať. ?
Reply on: kvorka #119:
Priznam sa ti, tu na dispecerskom fore som prvy krat. Nestiham vacsinou ani diskusne forum hlavne preto, ze prevadzka autobusov siaha od Domanize a Podjavornika cez Trencin az po Myjavu a Brezovu, co je vyse 150 km. (Je umenie za pomerne kratku dobu sa uz naucit vsetky obce, ktore obsluhujeme s jednotlivymi pre nich tiez velkymi dopravnymi starostami.) Toto ma na starosti spolu 6 veducich a kazdy sam ma dost roboty, aby spolu vsetkych takmer 350 autobusov detailne "ustriehli".

Na rozdiel od niektorych diskutujucich aspon ty uznas, ze to jednoducho nie je v silach jedneho cloveka sledovat, ci nejaky autobus meskal 4 minuty alebo mu nesvietil zadny transparent. Je tu predsa ekonomika velkej firmy, starost o pracovnikov, cestujucich, praca na roznych novinkach (ako napr. nastup dalsimi dverami atd.), euro, nove strojceky, obcas opitenko alebo dopravna nehoda a stovky dalsich inych veci, ku ktorym by som sa nikdy nedostal, keby som sa venoval (i ked dolezitym, ale) malickostiam.

Samozrejme som velmi rad, ze tu na fore mame "flotilu" oci, ktore vela vidia a ich poznatky nam mozu pomoct. Budem sa snazit zabezpecit, aby aj toto dispecerske forum pravidelne citali aspon spomenuti veduci a technici. Ja si z tej mozaiky vyberiem aspon poznatky o zvlast vypuklom dobrom (a zial niekedy aj zlom) chovani a jazdeni nasich vodicov a budem sa ich podla moznosti aspon niekedy snazit aj odmenit.
dnes #82 opät v premavke tentoraz zaskok za #71 na L7 celodenne, ktoru som v piatok o 16.15 videl pokazenu na ceste zo stanice. Pred nou stal dialkovy autobus, vodici ju davali na tyc, zrejme odtah do SAD
Reply on: TorpedoLuky #121:
ďakujeme za tvoj postreh. V rámci obehov ti však musím povedať, že vozidlo #01 má viac vodičov, a v rámci výpravy sa strieda s vozidlami #03 a #05. Takže pokiaľ ide na L18, je na celodennej šichte na L18. Na ostatných spojoch premáva viac-menej prejazdovo.
Rovnako vozidlo #08 sa strieda na poradiach s vozidlom #10. Vyskytuje sa v "x" na L16,2,6,8,15,5,11 a v "a" na L13,23,22,1.

Dobrých vodičov je viac, dúfam, že takýchto pochvál bude pribúdať! ?
Mojou milou povinnosťou je pochvaliť vodiča autobusu Irisbusu Citelis s žltým identifikačným čisielkom 01 !!!! Viete musim to aj ydvovodniť aby ste to pochopili Je mily k cestujúcim a navyše nerobí mu problém zastaviť autobus ked dobiehate na zastavku...Ostatni nech si beru priklasd....podobnu milu skusenost som mal aj na Crosswaye s čisielkom 08.
voz 08 výdať často L5 a L13, L8 L15 a tak podobne...
voz 01 výdať často na garantovanej np linke L18
A taktiež na L2,L 6 L13 A L8 A L23... ? ?
#39 10:14 na L8, Radegast smer Sihoť 4
#31 10:20 na L21, Električná smer Opatová
#02 11:06 na L2, Hodžova smer Biskupice
Z dnešnej výpravy:
#36 na L28, 20:10 Sihoť 4 smer Juh III - vodič pristavil vozidlo 20:09, čím zabezpečil presný odchod, poctivo otváral dvoje dvere na nástup a išiel vynikajúcou jazdou, žiadne plazenei sa 30km/h, patričná rýchlosť i zrýchlenie. Vzadu síce transparent zobrazuje číslo, ale nesvieti, medzi prednými a strednými dverami je nakrivená tyč na držanie.
Juraj: ak to čítaš, prosím nech sa tie nové busy (hoci aj štvorročné) nezhumpľujú a spravia sa tieto detaily.
#38 na L8, 20:48 Sihoť 4 smer Juh II
#07 na L2, 22:24 Rázusova smer Sihoť 4
#07 na L21, 18:47 Električná smerJuh II
#04 na L21, 22:26 Rázusova smer Sihoť 4
#72 na L6, 20:22 žst smer Sihoť 4
#72 na L6, 22:24 Rázusova smer Sihoť 4
#21 na L1, 20:30 Juh II smer Kubra
#41 na L2, 20:23 žst smer Sihoť 4
#03 na L23, 20:24 Kragujevackých hrdinov smer žst
#05 čakajúca na svoj spoj na Sihoti 4 o 20:10,
#07 už odparkovaná na Sihoti 4
dnes na garantovanom NP spoji L11 15.55 sla #32, ktovie ci tak nejazdila pocas celych prazdnin...
po takychto neustalych skusenostiach som cim dalej za to aby sa zrusila garantovanost NP vozov ked to nevie SAD vykonavat ako ma a ani znacit do CP
Reply on: draxter #116:
inak chválim šoféra na uvedenej L2 o 21:02 z Opatovská, Sihoť IV. Išiel presne podľa CP, hoci bolo dosť zastávok, kde nik nenasadal a ani nevysadal. Ak bolo treba, zastal a počkal na odchod podľa CP, a ani po vystúpení všetkých cestujúcich nevypol transparenty v Biskupiciach. Tak to má byť. Ostatní by si mali brať príklad.
Sobota:
#09 na L2 o 21:02 zo Sihote 4 smer Nozdrkovce
#39 na L8 o 21:07 na kpt. Nálepku smer Sihoť 4
#08 na L1 o 21:18 na Kragujevackých hrdinov smer Kubra
#06 na L50 o 00:51 na Soblahovskej 25 smer stanica - meškanie 7 min po celej trase, opäť nezastavil a ani nešiel cez zastávku Opatovská radegast, nakoľko vyhrala voľba "Žilinská ulica". ?
vcera o 18.20 zo ŽST na L23 sla #83 zrejme namiesto #01
vcera na L11 o 7.15 sla #39 z dovodu opätovnej poruchy 74-ky a na L17 o 7.12 siel klb, 53 alebo 54 uz neviem presne.
Sobota:
#75 na L8 o 16:20, Hodžova, kotolňa
#08 na L8 o 19:55, Soblahovská pod cintorínom - bočný transparent neukazuje číslo, len trasu ?
Reply on: draxter #111:
ja doplnim ze sla aj posilova L8 a na nej #34
Zo včerajšej jazdy nočnou linkou 50 mám opäť veľmi zmiešané pocity. Spoj s odchodom podľa CP o 01:59 zo Soblahovská 25 išiel skutočne až 02:06 (v plánovanom čase išiel ešte len opačne). Bol vcelku plný, na Juh šlo cca 20 ľudí. Zámostie však nevynechal, na Hasičskej ešte pristúpili dáky ľudia a na sihoť šlo cez 15 ľudí. Tu si zase vodič vyrobil samozvanú "skratku" po Žilinskej (nechápem prečo tadiaľ ide, keď to je kratšie len asi o 30 metrov), a teda ľudí nemohol vyložiť na zastávke Opatovská, radegast, ale v križovatke (!) Žilinská - Opatovská cesta. Na nočnej linke šiel Crossway #06.

Zo včera niečo z výpravy:
#07 na L2, 20:45 gymnázium smer Biskupice
#41 na L6, 21:10 Sihoť IV smer VOD-EKO
#10 na L2, 21:25 Sihoť IV smer Biskupice
#36 na L28, 21:10 Sihoť IV smer Juh III - vozidlo meškalo 10 min z východzej zastávky, avšak nie vinou vodiča alebo tech. problému, pretože už prišiel zmeškaný z opačného smeru kvôli prejazdu okolo zimného štadióna - po hokejovom zápase s Bratislavou bola Rázusova ulica upchatá ako vždy...

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.