Sobotná ranná výprava:
L2, #37 - VÚO, 08:02
L1, #87 - Palackého, zozadu neoznačená (ako býva zvykom, že), 08:14
L18, #01 - Braneckého, smer Hasičská, 08:27
L8, #36 - VÚO, 08:17
L1, #39 - Kniežaťa Pribinu, 08:30
L11, #44 - Kniežaťa Pribinu, 08:30
L1, #40 - Palackého, 08:30
L28, #13 - VÚO, 08:30
L13, #05 - most smer Hasičská, 08:38
L5, #34 - most smer Zlatovská
L2, #02 - VÚO, 09:02
L2, #37 - VÚO, 08:02
L1, #87 - Palackého, zozadu neoznačená (ako býva zvykom, že), 08:14
L18, #01 - Braneckého, smer Hasičská, 08:27
L8, #36 - VÚO, 08:17
L1, #39 - Kniežaťa Pribinu, 08:30
L11, #44 - Kniežaťa Pribinu, 08:30
L1, #40 - Palackého, 08:30
L28, #13 - VÚO, 08:30
L13, #05 - most smer Hasičská, 08:38
L5, #34 - most smer Zlatovská
L2, #02 - VÚO, 09:02
draxter
L28, #36, Sihoť VÚO, plánovaný odchod 20:10, skutočný odchod 20:14!!! Vodič č. 6043 - prednejšie je vykecávať s kolegom na konečnej, ako dodržiavať CP!!!
L6, #?, Hasičská, plánovaný odchod 22:20, skutočný odchod: vynechal spoj (alebo mal predstih viac ako 5 min). Neskutočné, po 2 hodinách má ísť linka 6 opäť spoza mostov na Sihoť, ale ani do 22:32 sa neukázala.
L2, #74, Hasičská smer Sihoť, plánovaný odchod 22:21, skutočný odchod: 22:17! Náskok 4 minúty. Už som mu len mohol zakývať...
L8, #43, Hasičská smer Sihoť, plánovaný odchod 22:31, skutočný odchod: 22:27! Opäť náskok 4 minúty. Našťastie som si vybral L18.
Niečo z dnešnej výpravy, kde CP bol dodržaný:
L28, #36, Hasičská, smer Juh III, 21:25
L23, #05, Hasičská, smer Juh III, 20:32 (násled meškajúcej L28)
L8, #43, Hasičská, smer Sihoť 20:30 a 21:31.
L13, #73, Hasičská, smer AS 20:38 a 21:38 a 22:25 smer Záblatie
L13, #37, Hasičská, smer Záblatie, 21:29
L11, #41, Hasičská, smer Juh I, 21:39
L2, #74, Hasičská smer Biskupice (21:44) a následne aj opačne
L6, #45, Hasičská smer VOD-EKO, plánovaný odchod 21:29, náskok 3 min.
L11, #41, Hasičská, smer Kubrica 22:22 - tento vodič takisto chodí vynikajúco, aj teraz na poslednom spoji ctil CP. Chodí dobre pravidelne.
A ešte bonus:
L18, #01 celý večer. Šiel som spojom L18 o 22:30 z Hasičskej. Keďže okrem L21 všetci ostatní kolegovia na L2,6 a 8 išli s predstihom (alebo nešli ako možno L6), vodič 6181 išiel vzorne, vynikajúco ovládal Citelis 12M a technikou jazdy pôsobil veľmi iste. Pred zastávkami Rázusova a Zimný štadión skontroloval, či niekto nechce vystúpiť, a keď nebolo treba, zbytočne nezastal. Naopak, samozrejmosťou bolo zastavenie na Hodžovej, kotolňa či Považskej...jednoducho tak, ako sa patrí na harcovníka za volantom MHD. Bodaj by takých bolo čo najviac (dnešný večer ale asi žiaľ nie).