Zalezi na tom, co si pisal. Ak to boli konkretne veci na uz schvalene mestom a len prevadzkovane SAD, tak ano. Ale ak to boli pripomienky k zmenam liniek, spojov, zastavok, grafikonu - to si organizuje vylucne mesto, tieto pripomienky treba adresovat vylucne im. Tam u nich sa centralne zbieraju, vyhodnocuju a po skonceni skusobnej prevadzky oni zvazia, co sa zapracuje uz do definitivneho finalu. SAD je len v pozicii "obycajneho taxikara", ktory vozi len to, co si zakaznik, objednavatel (mesto) objedna.
Možno by pomohlo vytvorenie samostatného mailu pre MHD. Lebo je pravda, že pri PAL prídu odpovede rýchlo, ale ohľadom MHD som od začiatku roka písal 4 maile a ani na jeden odpoveď neprišla. Zato na PAL prišla do týždňa.
Aby som dodal ešte k veci, k tej kontrole. Spravidla jeden zamestnanec na VÚC je na účtenke akcionára alebo generálneho SADky, ak teda mesto objednáva od SAD výkony, tak aj na meste je "poistka". Ten sa snaží všetko uhrať, hlavne aby sa úsmevy rozdávali a pekní ostali pre všetkých všetci. Navyše ak by aj všetky masáže prečo nedať pokutu zlyhali, tak vieš čím sa argumentuje?
Beriem späť ak to teba urazilo ale vykal som preto, lebo sa jedná o tých neznámych "gerojov" čo len vidia nick a mínuskujú, namiesto toho žeby aspoň keď už nie voči druhým prejavili trochu chochmesu, tak aspoň voči sebe a prestali si klamať. Ja som si tiež myslel, akí to sú schopní ľudia, až som neprišiel na to, že to sú iba zlodeji zo ŽSR, ZSSK a Carga, ktorí už nevedeli čo od dobroty. Treba si položiť otázku, že kde ten kto nekradne zarobí peniaze na to aby si kúpil lokomtívu a všetky poplatky zaplatil, ktoré to sprevádzajú. Nebodaj sú podľa niekoho tu Bajužík, Melník alebo Loy či Lazar (toho majú živo v pamäti viacerí) seriózni ľudia čo poctivo zarobili. Hlavne Ľubomír Loy, ktorý sa nabaľuje skrz Budamar (bývalý Durban, schránková firma ...), ktorý figuruje aj kauze daňových podvodov Panama Papers. Verím, že Vám práve takéto schránkové firmy ležia v žalúdku ...
Všetko funguje perfektne, áno, ale iba do momentu pokým sa neprevalí tá kopa špinavostí za oponou. Potom všetci dajú od toho ruky preč a budú sa tváriť, že oni si to takto nepredstavovali ako aj títo tu mínuskári. Takisto sa všetci do roku 2008 tvárili v prípade Grécka a ostatných krajín, že stále sa dá žiť na dlh ... 8 rokov po a nič sa nezmenilo.
Chápem, že teraz sú dovolenky a pod., ale aby SAD odpovedala 2 a pol mesiaca je trochu dosť.
A pritom, boli to pripomienky, ktoré sa dajú vyriešiť za pár minút - napr. pridanie hlasitosti hlásenia, prepísanie názvu zastávky na transparente, prepísanie vysvetlivky, úprava polohy kde sa hlásenie spustí a podobne. Stálo by to 0,0 €.
Ako som ale písal, ešte dúfam, že sa odpovede dočkám, keď tak pošlem znova.
žiadnu som ti nedal, tak si vyprosím na moju adresu toto vypisovať
Asi aj v TN tak kontrola vyzerá, lebo za takýto průšvih by si to mal na SADke niekto asi poriadne odniesť. Tak by to v normálnej robote malo byť. Lebo keď sadka nemá správny softvér, nech to píše v exceli rukou a bude to, no nie?
No asi preto, že niesú tak zosratí zo súkromníkov ako my a nenechajú sa uplatiť. Zatiaľ čo žltý výpalník Jančura u nás dostal darom komplet opravenú trať spoločne s ďalšími súkromníkmi Metrans, tak u nich sa to robí rovnomerne bez ohľadu kto tam vozí. Mimochodom nebude to len náhoda, že zrovna v tom istom čase sa podarilo stopnúť vozbu NEx vlakov z terminálu v DS v réžií Carga a aj osobné vlaky ZSSK. Keď sa robilo OPD, tak do prvého balíku mohli dať pokojne o 8 ks DMJ viac a mohli sme mať 8ks nových 861 na trať 131 pod SPD Nové Zámky. Lenže niekomu zo svätuškárov KDHáckych bolo milšie opľuť štátny podnik a hodiť to súkromníkovi, ktorý to kapacitne nezvláda a svojvoľne si vymenil kapacitné VT643 na 642. Tak sa mu veselo prihodili ďalšie vlkm a tretí vlak po Kvetoslavov čo je zlodejina par excellnce. Keď chceli Cargo a ZSSK spraviť trať tak nič nešlo zázračne ... a teraz to v tých vlakoch ako vyzerá? Permanentne niečo nefunguje, teamleaderi sa vyvršujú na sprievodcoch, vďaka flexizmluve máš z voľna prd, žiadne odbory, zamestnaní na dohodu, zneužívanie nadčasov, hore IC BA-KE jazdia rušňovodiči bez poznania trate. Za takýto mrdník u ZSSK by boli hodinové výpovede, aj keď nebudeme si nahovárať, že tam je to bezchybné. To isté v nákladnej doprave, jazdenie na čierno počas odpočinku, ktorý je povinne zo zákona predpísaný, nedodržiavanie RID predpisov, BOZP, preťažovanie lokomotív nad normatív, nasadzovanie lokomotív určených na posun a to ako získavajú "čisto" zákazky na ucelenky (najmä chémia a tranzit Štúrovo/Rajka - Kúty), že telefonátik kamarátovi v Cargu a je vláčik náš bez námahy, tak to je asi také súkromníctvo ako v Huncovciach čistota. Keby nemali tieto "vymoženosti" protektorátu pre zlodejov, tak nevozia ani polovicu z tých uceleniek ak sa teda už o tomto "fungovaní" bavíme. Štátny podnik vybaví, zasanuje a my sa tvárime akí sme podnikatelia, to je nám hej v takom socializme asi ako za Jeľcina v Rusku kde sa snažili o prechod ku kapitalizmu ako my, ale pri tej mentalite veľmi podobnej tej našej by skončili ako my - všetko rozpredané mimo rúk národa a v ruinách poľnohospodárstvo. A to ako privatizácia rozožrala maďarské Cargo a položila manipuláky u nich škoda reči ... preto sa tam tak darí našim "súkromníkom" kde je konkurencia v rukách rakúšanov, ktorí majú srdečne maďarské Cargo asi tam kde aj naše cukrovary a solivar v Prešove.
Mimochodom vieš kde majú v KORDIS celého žltého výpalníka? Vieš asi ako túžia mať toho opruzáka, ktorý jediné čo vie, je skupovať jazdené stariny a vyhrážať sa súdmi takmer celému Československu a menej inteligentným ešte zacpe zmysly gratis minerálkou/kávou a croissantom z Lidlu
Darmo je písať, že kontrola dopravcov na Slovensku vyzerá takto :
1. orgán dostane podnet
2. orgán sa chystá na kontrolu
3. orgán (resp. člen orgánu) brnkne dopravcovi, že ide kontrola
4. ide sa na kontrolu nie inkognito ale v sprievode niekoho od dopravcu
5. ide na obedík, kávičku, rozdajú sa úsmevy
6. spíše sa protokol
7. napíše sa list kde dopravcu oboznámia so zisteniami, vyzvú k vyjadreniu a k náprave
8. vec uzavrú napomenutím napriek tomu, že dopravca sústavne porušuje zákonom stanovené podmienky každý boží deň
P.S.: Dík za mínusky, aspoň vidím ako ste zbabelci zosratí z pravdy okolo podnikania oligarchov na Slovensku. ?
ja som dakedy písal aj hovorkyni, bez reakcie.... čo k tomu dodať? PR manažment nezvládnutý.
PS: ja by som bol rád, keby poznám meno toho na SADke, kto takto posral tei zastávkové vývesky, že Trenčín je na smiech a ľudia zúria. Odporučil by som, aby sa kompetentní riaditelia SAD TN začali konečne zaujímať o MHD, o to, kto robí a kto nerobí svoju robotu, pretože kontrolný orgán, ktorým je mesto, by malo za tento prešľap iniciovať správne konanie a udeliť pokutu - z načich peňazí MHD platíme, tak rovnako treba sankcionovať neschopnosť. A odmeniť takých, čo napríkald popri robote robia dobré meno aj nadprácou či informujú, hoci by nemuseli. ?
Ten email je funkcny, ide na pocitac Janke P., veducej prevadzky PAL v TN. Hlavne funguje pre PALku, pre ktoru bol historicky vytvoreny este v dobe, ked MHD nebola samostatnym strediskom (prevadzkou) so samostatnym veducim. Emaily s tematikou MHD su preposielane dalej veducemu MHD.
No asi preto, že niesú tak zosratí zo súkromníkov ako my a nenechajú sa uplatiť. Zatiaľ čo žltý výpalník Jančura u nás dostal darom komplet opravenú trať spoločne s ďalšími súkromníkmi Metrans, tak u nich sa to robí rovnomerne bez ohľadu kto tam vozí. Mimochodom nebude to len náhoda, že zrovna v tom istom čase sa podarilo stopnúť vozbu NEx vlakov z terminálu v DS v réžií Carga a aj osobné vlaky ZSSK. Keď sa robilo OPD, tak do prvého balíku mohli dať pokojne o 8 ks DMJ viac a mohli sme mať 8ks nových 861 na trať 131 pod SPD Nové Zámky. Lenže niekomu zo svätuškárov KDHáckych bolo milšie opľuť štátny podnik a hodiť to súkromníkovi, ktorý to kapacitne nezvláda a svojvoľne si vymenil kapacitné VT643 na 642. Tak sa mu veselo prihodili ďalšie vlkm a tretí vlak po Kvetoslavov čo je zlodejina par excellnce. Keď chceli Cargo a ZSSK spraviť trať tak nič nešlo zázračne ... a teraz to v tých vlakoch ako vyzerá? Permanentne niečo nefunguje, teamleaderi sa vyvršujú na sprievodcoch, vďaka flexizmluve máš z voľna prd, žiadne odbory, zamestnaní na dohodu, zneužívanie nadčasov, hore IC BA-KE jazdia rušňovodiči bez poznania trate. Za takýto mrdník u ZSSK by boli hodinové výpovede, aj keď nebudeme si nahovárať, že tam je to bezchybné. To isté v nákladnej doprave, jazdenie na čierno počas odpočinku, ktorý je povinne zo zákona predpísaný, nedodržiavanie RID predpisov, BOZP, preťažovanie lokomotív nad normatív, nasadzovanie lokomotív určených na posun a to ako získavajú "čisto" zákazky na ucelenky (najmä chémia a tranzit Štúrovo/Rajka - Kúty), že telefonátik kamarátovi v Cargu a je vláčik náš bez námahy, tak to je asi také súkromníctvo ako v Huncovciach čistota. Keby nemali tieto "vymoženosti" protektorátu pre zlodejov, tak nevozia ani polovicu z tých uceleniek ak sa teda už o tomto "fungovaní" bavíme. Štátny podnik vybaví, zasanuje a my sa tvárime akí sme podnikatelia, to je nám hej v takom socializme asi ako za Jeľcina v Rusku kde sa snažili o prechod ku kapitalizmu ako my, ale pri tej mentalite veľmi podobnej tej našej by skončili ako my - všetko rozpredané mimo rúk národa a v ruinách poľnohospodárstvo. A to ako privatizácia rozožrala maďarské Cargo a položila manipuláky u nich škoda reči ... preto sa tam tak darí našim "súkromníkom" kde je konkurencia v rukách rakúšanov, ktorí majú srdečne maďarské Cargo asi tam kde aj naše cukrovary a solivar v Prešove.
Mimochodom vieš kde majú v KORDIS celého žltého výpalníka? Vieš asi ako túžia mať toho opruzáka, ktorý jediné čo vie, je skupovať jazdené stariny a vyhrážať sa súdmi takmer celému Československu a menej inteligentným ešte zacpe zmysly gratis minerálkou/kávou a croissantom z Lidlu ?
tak pani asi nedobre pozerá, lebo je pravda že L5 ide z VO-EKA posledná po 17-tej, kdežto od SAD aj po 18 a 19tej, ale taká L13 ide 18:42x resp. 18:07a od VOD-EKa no a linka 7 ide 18:19x a 22:19x. Ale vždy to bývalo tak, že po SAD jazdilo všetko a ďalej len niečo, takže uvidíme ako potom, keď bude otoč.
Ďakujem za informácie ?
Vidím, že v mnohých veciach sa zhodneme (nevhodné riešenie zavedenia nových zastávok a pod.).
Mimochodom, je mail doprava@sadtn.sk funkčný? Ja som tam posielal pripomienky (ohľadom hlásenia zastávok, transparentov ...) no odpoveď neprišla (už je to 10 dní), taktiež som nedostal odpoveď na podnet z júna (ten bol o označníku Kubrá, nám. smer centrum pre linku 11).
Väčšinu týchto vecí som rozpisoval aj tu.
Na záver ešte jedna vec, ktorú som si všimol: na označníku zastávky Cintorínska smer Juh chýba z opačnej strany nálepka s názvom (je tam pôvodná, z ktorej bol len zodraný starý názov a nová sa tam nedala - hoci z druhej strany je).
Sranda,bratia Cesi sprivatizovali vsetky CSADcky kompletne, nie len vacsinovo ako u nas, sukromnikov maju na kolajach jak nasratych a aj tak je tam doprava niekde inde. To vysvetlis ako?
Za chvalu zaliateho CP vo folii dakujem,dal som to tak aj k Laugariciu! Dlho to tak vydrzi a je na to aj pekne vidno,zial uz sa pri AUO stalo ze si to nejaky dobrak odtrhol,nalepil som to iba obojstrannou kobercovov paskou. Co sa tyka oznacnikov,11kusov ak sa nemylim bude k dispozicii(z Elektricnej,Bratislavskej a Vlarskej) ,mame uz na to cloveka ktory uz uz pride z dovolenky a moze sa realizovat,takze snad sa daju kam patria Bola tu aj opravnena kritika na skrutky v plexiskle cez minutaz odchodov na niektorych vyveskach-zial nie vzdy sa mi podarilo to tak odhadnut aby sa to nestalo...musime to do buducna nejak vymysliet,alebo pri vymene plexiskla uz nevrtat... na mnohych zastavkach uz plexi su zvetrane,poskodene,ale aj tie priklapacia listy,caka ich generalka iste...Co sa tyka novych zastavok,ludia su vyhukany ale aj ja...mnohe nie su v prevadzke,pricom ale v cp uz su,clovek zapocuje po Vodnom Eku ze nasledujuca zastavka Detske Mestecko,pride za mnou a ze na Brnianskej idem dolu,snad ma nenechate slapat taky kus peso naspet...takze tak,musi sa to zacat rychlo riesit uz...Inak si ludia zvykaju pomalicky i co sa nastupu 3 dvermi tyka...zvacsa mlady,ale uz su aj prve lastovicky u starsich... Jedna pani sa mi stazovala ze ako je mozne ze zpoza mostou nic po 18-22:00 neide na Juh,ja som nechapal,nakoniec sme zistili ze ona kukala od Vodneho Eka odchody a nevedela ze vychodzia zastavka to uz nie je a od SADtoho este ide...aj toto by sa zislo nejak poriesit... vhodnycm info na byvalu vychodziu zastavku...ale vraj sa uz risuje nejaky solidny otoc pri CS Bezzinol...tak uvidime... Inac/zavinac...=na poobednu 45 vychytala samy JUH2 (nestastny pre mna) a uz hned zatazkavaci Piatokvy vecerny test=sablatura od jednej slecny,ktoru srdecne zdravime s kolegom-pipka,nabuduce povedz a mozes to dat do travy... ?
Nie je problém, lebo mňa to tiež hnevá ak sem z ničoho nič niekto cpe a propaguje ideológie a politikov, ktorí ani neriešia dopravu. Ja som tu aspoň konkrétne spomenul presné mená o ktorých už vie kopa ľudí, že v čom plávajú a o istých veciach radšej mlčím, lebo to už je nad normu vynášať. Však aj keď to zabralo pár príspevkov a myslím si stále svoje tak dávam na Vás tu čo ste a uvidím ako sa veci v Záblatí okolo L3, 7/17 a 13 vyvinú. To, že to sedí celkom dobre v súhrnnom CP je opäť posun vpred oproti tomu čo je veľká výhoda tohto linkovania. Hoci by som si rypol do toho, keď to tu pred 7-8 rokmi odmietali niektorí pripustiť, žeby sa mohlo čo i len takto meniť linkovanie. Podľa mňa teda za ďalších 7-8 rokov bude ešte jedna zmena. Rýpem preto, lebo mám pocit, že zatiaľ čo bratia česi dokážu tieto kroky urobiť za 7-8 rokov, tak u nás to robíme na 2x a za 14-16 rokov a preto mi to príde ako premárnený čas. Navyše neviem opomenúť pocit, že u nás sa veľmi bojíme, že čo na to povie laická verejnosť, lebo aj dopravné komisie kde nesedia odborníci ale politici počítajú voličské hlasy a nehľadia skutočne na kvalitu dopravy. Zásadaná chyba bola privatizácia SADiek a tiež vpustenie súkromníkov na železnice. Tak sa nedá rozhodne nič v divokých "brzobohatých" podmienkach SR s mentalitou grékov integrovať zas. Je to iba "dealovanie" peňazí cez osoby navyše, ktoré vôbec netreba a to sú správne, dozorné rady. akcionári a manažéri. Vďaka týmto štyrom zložkám v dopravných podnikoch a SADkách nemajú šancu poctiví dopraváci vykonávať skutočne efektívne svoju robotu a venovať sa čiste čisto doprave.
O MHD sa nepíše nič, ale závod sa chystal aj na trasách MHD. Takže neviem, ako sa tam budú vyhýbať. Pokračuje to aj zajtra. Som veľmi zvedavý, ako sa to vyriešilo s MHD. Len dúfam, že nie nejakým neohláseným zrušením zachádzok!
Mňa len hnevá, že v poslednej dobe sa tu viac ľudí háda, a menej ľudí rieši MHD Trenčín. Ktorej by sme sa mali v prvom rade venovať. Toto fórum (minimálne za tie 2-3 roky, čo sem píšem) sa vždy nieslo v pokojnom duchu a bolo by dobré aby to aj tak pokračovalo.
Tak prosím, všetkých, nehádajme sa, neurážajme sa a riešme prioritne MHD. Lebo príspevky o MHD sa už strácajú a namiesto nich pribúdajú len dohady, ktoré k ničomu nevedú.
Preto, znovu prosím, riešme najmä dopravu a najmä tu v Trenčíne.
---------
Mimochodom, boli dnes v priemyselnom parku nejaké preteky motoriek? Lebo na Juhu som počul také zvuky, a ako som písal v príspevku #9503 , včera sa tam čosi také chystalo. Ako jazdila MHD?
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
moloth
Všetko funguje perfektne, áno, ale iba do momentu pokým sa neprevalí tá kopa špinavostí za oponou. Potom všetci dajú od toho ruky preč a budú sa tváriť, že oni si to takto nepredstavovali ako aj títo tu mínuskári. Takisto sa všetci do roku 2008 tvárili v prípade Grécka a ostatných krajín, že stále sa dá žiť na dlh ... 8 rokov po a nič sa nezmenilo.