O hláseniach som už písal. Nový hlas nie je počuť, nie je mu rozumieť a zastávky na Novinách sa hlásia v nesprávnych polohách. Podrobnosti mám v príspevku #9402.
Podľa nej všetky spoje obsluhujú VOP a aj zastávku Hroznová. Je tam síce poznámka "E- i ide po VOP" ale dá sa vysvetliť aj tak, že len daný spoj tam končí a ostatné ju normálne obsluhujú (ako pri Detskom mestečku). Lebo to, že sa jedná o vybrané spoje nieje napísané nikde.
A pritom stačí tak málo:
- zmeniť poznámku "E-i ide po VOP" na "E - spoj obsluhuje zastávku VOP, kde končí". Podobne treba vyriešiť aj Kubrú, ZŠ na linke 4. Miesto poznámky "C - ide po Kubrú, ZŠ" na "C - spoj obsluhuje Kubrú, ZŠ, kde končí"
- pri zastávkach na znamenie treba doplniť k názvu ruku, tak, ako je na IMHD
- za názvy nových, zatiaľ neobsluhovaných zastávok dať "(neobsluhovaná)", toto sa nebude dať využiť len pri zastávke Priemyselný park II smer Priemyselný park, kde navrhujem urýchlene dať trochu zámkovej dlažby miesto trávy a zaviesť ju.
Alebo, ešte jedno riešenie, a to po dohode preberať vývesky z IMHD.
Niekto zrejme áno. Pretože túto úpravu si nikto nevymyslel, ale je reálnym výsledkom požiadaviek cestujúcich. A v čase, keď je spojov menej tak je žiadúce, aby jeden obslúžil čo najväčšie územie. A v našej MHD sú určite akútnejšie veci ako zrušenie linky 13. ?
nielen nekvalitné hlásenia, ale aj špatné CP, ktoré sú úplne neprehľadné, občas chýbajú vysvetlivky, niekde sú dva razy, ľudia sa len kukajú, slabá informovanosť a k tomu všetkému žiadna propagácia pozitív zmeny ?
Už na základnej škole decká so základnými IT zručnosťami spravia lepšie CP. Inak to, že tam ani nevedia dať jazdný čas v minútach pri zastávkach aby si cestujúci vedel vypočítať, že za koľko bude v cieli cesty, tak to je "kvalita" sama o sebe. A takisto zmrzačené CP prímestských liniek, kde sa začalo židáčiť a uvádzajú sa iba ciele spojov a časy odchodov k nim. Čiže ak je napr. na trase spoja nejaká nepravidelná zachádzka, kde spoj nekončí, tak to nemá človek ako zo zastávkového CP zistiť. To je ale obraz SADiek, ktoré sa zasekli v socializme keď sa jedná o prozákaznícky prístup a pohnutie sa mysľou vpred a na druhej strane sú veľkí kapitalisti, keď ide o ich tržby, údaje o počtoch ľudí na jednotlivých spojoch a iné údaje, ktoré by mali bezodkladne VÚCke zprístupniť a oni to jednoducho odmietnu. Jediný kraj, kde má VÚC prehľad o každom spoji, kde majú koľko ľudí, je iba KSK čo viem. Zvyšku VÚCiek veselo SADky vystrkujú prostredníček a smejú sa s neoficiálnou podporou poslancou a zabetónovanou zmluvou na X rokov. A toto zlodejstvo si dovolia honosne označiť ako "know-how". Ja by som skôr povedal, že "how-no" lebo ponechaní napospas trhu by skončili zruinovaní jak bulharská maringotka po víchrici. Beztak ich neschopákov skupuje Arriva a napriek tomu majú toľko drzosti sa tváriť, že oni sú majstri a všetkému rozumejú najlepšie.
zo SADky sa dozvieš najmä takéto protiprávne informácie: http://www.sadtn.sk/cms_object/file/1133_zablatie_posta.pdf
- linka 5,6,13 podľa tohto vývesku stojí aj na Brnianskej, hoci tam zastávka nie je!
- linka 6 má potom íst na Priem.park, Priem.park II a Stavokov - nič z toho však spoje zo Záblatia neobsluhujú, tak kua ako to zase je?
Viem, že to nie je portál dopravcov a ani objednávateľov, aj keď tu niektorí ľudia z dopravných podnikov myslím prispievali a spravovali to tu vo voľnom čase ako všetci ostatní. V podstate je to taký portál, ktorý ideálne integruje informácie z väčšiny miest na Slovensku kde je MHD. V podstate tu chýba z väčších miest iba Martin, čo je škoda. Na druhej strane keď už tu máme Skalicu, tak už ozaj aj také Šahy, Brezno a pod. mestá by tu mohli pribudnúť časom alebo to by chcelo stáleho spolupracovníka, ktorý tam je denne a hlavne dokáže pozbierať info od SADky.
moloth, L3 rozhodne nie je nosná. Nosná pre Zámostie v smere na Juh je L7/17, ktorú 13 dopĺňa v sedle a cez víkend, aby nemala dieru v intervale, ako písal MA MHD-... To, že linky, ktoré mali podobnú trasu boli zlúčené do jednej sme tu mali v roku 2006 a neurobilo to vtedy veľkú dobrotu a asi po 3 mesiacoch to bolo vrátené do pôvodného, zaužívaného stavu...
No rovnako ako L13 pozerám, že až na ten okružný úsek spája aj L3. Ale robiť pre 4 spoje zvlášť ďaľšiu linku neviem či má zmysel. Možno tam dakto vystúpi, nastúpi ale aj tak keďže väčšinu dňa je nosná L3, tak si ľudia z toho úseku kde iba L13 jazdí odšľapú k L3. Nepoviem, keby to bola nejaká linka s aspoň hodinovým intervalom kde by to malo obsluhu od rána do večera. Ešte nejaký čas potrvá kým sa na Slovensku tejto módy "linka pre 1-5 spojov" zbavíme ako to dokázali v ČR (ale aj tam nie všade ? )
Presne tento označník som si včera fotil. Ako sme už písali, veľa ľudí bolo zmätených, k čomu prispeli aj tieto označníky.
Odporúčal by som toto:
- ponechať ich ešte 2-3 dni tam, kde sú, ale s informáciou o zrušení
- následne ich presunúť na nové zastávky
- a nesmie sa zabudnúť ani na prístrešky, aby na Predmestí neboli zbytočne ešte pár rokov. Jeden by som odporúčal použiť niekde na Novinách a druhý na budúcej zastávke Hroznová.
Nové hlásenia sú s novým hlasom. Avšak tie, čo sa dali vznikli úpravou starého (napr. Biskupice-cintorín spojili slovo Biskupice zo zastávky na námestí a časť slova pod CINTORÍNom alebo len odstránili časť pôvodného hlásenia napr. Karpatská, škôlka - vymazali slovo škôlka).
Ale napríklad Mateja Bela, či Beckovská je nový hlas. Počuť je ho iba ak je ticho v autobuse a sústredíš sa vyložene na hlásenie. ?
Najskôr som to tu nechcel dávať, ale som rád, že si to niekto všimol. Takto vyzerá zástavka, ktorá je dnešným dňom zrušená. Ak by sme bývali niekde na vidieku, už aj to by mi prišlo neprijateľné. Nie to ešte v krajskom meste, kde sa marketingovo tvárime, že nám to tu funguje.
Ono už som to písal. MHD v Trenčíne je prívesok, ktorý sa musí dotovať, lebo dôchodci (disciplinovaní voliči) by nám to neodpustili. To, že to môže byť niečo funkčné, alternatívne, ekologické a dokonca atraktívne až sexi je irelevantné.
Dnes som to už nestihol, ale zajtra to budem riešiť. Miesto lajdáckeho strhnutia CP stačilo vložiť informáciu o zrušení zastávky. O dostupnosti najbližšej, či mapky lokality a ďalších doplňujúcich informácii je škoda písať. Chcem si ešte do pondelkového výboru mestskej časti prejsť tie na Električnej. Ak sa nič dovtedy nezmení, budem sa pýtať oficiálne.
"Veď MHD využívajú len socky, tak načo sa správať profesionálne."
A nové hlásenia sú so "starým" hlasom alebo to niekto nový nahovoril? Inak ešte by sme mohli dotiahnúť také veci, že keď bude nestojí v zastávke na znamenie, tak ju nehlási dvakrát, ale len ako "nasledujúca zastávka"...
PS: tú linku 27 nech si vyžere zodpovedný človek, žiadne peniaze "mesta", nech to zacvaká ten "znalec" čo to spôsobil a trvám na tom, že platne je linka 26. Číslo 27 nemá oporu v uznesení MsZ a ani v materiáloch, čo tu boli do štvrtka. Takže ak si niekto myslí, že rozbije koncepciu len preto, že sa mu 26 nehodí a ktovie kto je ten vôl komu sa nehodí, tak to potom kľudne z linky 1 nech je linka 43 a z linky 8 nech je 35 a podobne. Magorina a preto treba raz a navždy zaviesť poriadok, ktorý tu zjavne roky nebol a bordel na kolečkách musí skončiť. Hawk ?
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
MA MHD
Ale napríklad Mateja Bela, či Beckovská je nový hlas. Počuť je ho iba ak je ticho v autobuse a sústredíš sa vyložene na hlásenie. ?