Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: Marek6283 #9085:
Veru dlho som tu nebol, tak to nemám odsledované. Tak teraz nebudem vedieť kde Marek jazdíš 🙂 Milan je kolega?
dochádza k zmene prednosti v jazde v Zlatovciach - po novom bude hlavná cesta z Na kamenci smerom na Hanzlíkovskú, odbočenie na Hlavnú ul. bude vedľajšiou cestou. Teda aj linka 13 bude odteraz dávať prednosť v jazde na križovatke Hlavná x Na kamenci v Zlatovciach pri odbočovaní vľavo do Záblatia na Hanzlíkovskú; už zjavne príprava na zaslepenie Hlavnej ul. po uzavretí železničného priecestia.
Reply on: brefos #9081:
? Menovka s menom Marek na jednej a Milan na druhej strane uz podlahla zubu casu,slnko ju znicilo,plast bol hruby ale dokrutilo to a tak je doma na pamiatku uschovana ,ale dakujem za spomenutie si na tie casi ked bola 45 este mlada ...?
Reply on: milan001 #9083:
Vážne? Tak nabudúce vyskúšam ? L11 do Kubrice by bola u mňa prvoradá a o ostatné sa nechám poradiť, ďakujem za tipy. Kolega mal lepšiu odvahu
Reply on: brefos #9081:
u nás po riti nedostaneš, neboj nič (a keby niečo hrozilo od nejakého polointeligenta, tak to draxter porieši) ? Na výlet MHD ti odporúčam:
- linka 11: jednoznačne najlepšia voľba, prejdeš komančovské sídliská (Juh I, Dlhé Hony), centrum, rodinné štvrte, cez les sa prevezieš a môžeš sa aj napiť pri prameni kyselky
- linka 3: výletná jazda po všetkých krkahájoch a vymetákoch mesta: Juh II, Perla, Dolné mesto, Zlatovská, Záblatie, Zlatovce, Istebník, Orechové
- linka 21: trenčiansky expres z Juhu na Sihoť po štvorprúdovej Električnej až do Opatovej (po novom nadjazde cez trať 120) kde linka robí polokruh a späť do mesta (v lete by som ti odporučil linku 121)
- linka 1: cez pracovné dni klasika a lá TN: harmoniky B961E...
Reply on: brefos #9081:
Rád povodím, vymyslím nejakú okružnú jazdu, len sa treba dopredu ozvať! 🙂
Tak konečne som videl aj ja naživo Trenčianske vozy v TN, síce len pol hodku, ale predsa, kedže som prišiel s Arrivou z Prahy. Fotiť som sa neodvážil MHD bo sa bál že dostanem poriti ? No a bus s menom Marek nešiel. ? Tak vzadu len prímestské cvakol aj s busom SADLC smer Rimavská Sobota čo tu začína so spojom. Dojem bol taký že treba vám lepšiu stanicu, označníky a vývesky sa dajú. Trenčiansky hrad je veľkolepý na brale. Nabudúce by ma mohol aj taký Milan povodiť a "poprevážať" po TN. Ale to musí odo mňa vedieť ?
Reply on: Marek6283 #9079:
keď som v roku 1988 išiel Ikarusom na linke 19 od Slovliku na Juh (odchod 22:23x), na moste na Bratislavskej nastúpili dve slečny, a tak som začul podobný rozhovor s tým, že vraj "škoda že v Ikaruse nie je zadná päťka sedadiel" ?
Reply on: mathre #9077:
? ano ano...veru,stava sa ze niekedy sa aj mlade muchy pomylia a nastupia do autobusu,uz zriedkavy jav ,no a my si to vazime kzdopadne ?
Toto som dnes našiel na Facebooku:

Čavik priznavam že ma velmi pritahuje jeden autobusar tu na meskej. Tento tyžden robil 7 keď som išla zo školy po mature. Tak som sa nanho zadivala že mnou začali prebehovať myšlienky ako ma kláti na zadnych sedadlach busu že awww
A zrazu som sa rozpametala a bola som až niekde v kubrici a mala som davno vystupiť
toto mesto potrebuje MHD, a nie laznícke linky ako vidím v návrhu na webe mesta! Tá linka 8 vo Vašom návrhu tu na imhd je úplne super! To je niečo! Ešte keby vydalo aj na víkend 30 min tak je to popitschi! Gratulujem aj k nápadom na efektívne využitie nového cestného mosta, linky 7 a 17 sú ako stvorené pre tento typ obsluhy. Ja vidím teraz nosnú linku 8 Juh II - Sihoť IV, nosné sú-linky (súhrnné linky) 5+7+17 na trase Juh - Zlatovská, 2+24 na trase Nemocnica - stanica - Sihoť a v pracovné dni veľmi dobrú linku 6. Jednotka to je stálica, rovnako nová linka 4 je vlastne dobre posilnená osemnástka!
Reply on: MA MHD #9072:
spoj linky 17P znamená, že končí v priem. parku; ale ak linka 7 tam začne napríklad a ide svoju trasu, je zbytočné jej dávať 7P len preto, že začala pri priemyselnom parku ? Všetky písmenkové linky by boli len jednosmerne, opačne idú až na koniec tak by to bolo zbytočné (okrem linky 6, kde po stanicu by som dal 6A aj opačne)
Reply on: MA MHD #9072:
Lebo na L7 žiadny spoj v Priem. parku nekončí, len začína...Ten čo začína nie je potrebné označovať písmenom, keďže sa nejedná o ďalšiu linku ale len lepšiu orientáciu.
Reply on: milan005 #9071:
Super! Takto to treba spraviť! Bude to oveľa prehľadnejšie a aj logické ?
Ale mal by som jednu otázku ohľadne liniek 7 a 17:
Veď pri linke 17 si spoje do / z priemyselného parku označil (P) a prečo pri linke 7 už nie. Treba tie spoje do priemyselného parku označiť aj pri 7. Nech je to teda pri všetkých rovnaké.
Reply on: MA MHD #9070:
Môj návrh aj s písmenkami je:
- 2(Nozdrkovce), 2B(po Biskupice), 2L(po LOT)
- 3 písmenom by som nevyčleňoval
- 4 písmenom by som nevyčleňoval (zvlášť nie negovať to, čoho je ďaleko viac, pretože hlavná trasa linky 4 je Juh - Opatová, iba cez víkend polovica spojov končí na Sihoti)
- 5 písmenom by som nevyčleňoval
- 6(Sihoť-SAD-Záblatie), 6A(po stanicu), 6P(po Priem. park) - SAD nevyčleňovať, písmeno S či Z na mňa pôsobia chaoticky
- 7 písmenom by som nevyčleňoval
- 17(celá trasa+spoje po SAD), 17P(po Priem. park)
Takže stačia nám písmená A, B, L, P, ktoré sa jednoznačne viažu k cieľu. Tie použiť aj ako znamienka. Na tvorbu výveskových CP použiť inú šablónu aby bolo jasne vyčlenené čo je zachádzka, v súčasnosti je to veľmi chaotické (príklad, na L6 ide do Opatovej pár spojov, tie sú bez znamienka a naopak tie čo idú po Sihoť, väčšina, majú znamienko).
Tiež som proti samostatným linkám.
Reply on: milan005 #9068:
Pre cestujúcich je ale určite prehľadnejšie , ak budú dve linky a jedna bude mať 2 a druhá 4 konečné ako jedna so 6 konečnými. A s linkou 2 by som to neporovnával. Linka 2 mál len tri (s LOT 4) konečné a v základe sú len 2 varianty trasy. Zato pri linke 6 má ráno takmer každý spoj inú trasu, čo má od spojov L2 ďaleko. Netreba mať silou-mocou čo najmenej liniek aj za cenu neprehľadnej MHD, ale ak by to bolo v záujme cestujúcich tak treba linku zaviesť. Dvojičky boli v Trenčíne vždy a osvedčilo sa to, ľudia by si aspoň moc nemuseli zvykať (veď 16 je robotnícka aj dnes).
Na druhú stranu musím priznať, že aj označovanie písmenami má svoje výhody. Zaujalo ma aj to, že by sa to dalo využiť pri viac linkách (5,7,17,2,4), pričom keby sme to pojali takto komplexne, tak by sa mi to páčilo. Označenie písmenami by teda bolo iba na poznámke v CP ale aj na transparentoch ako v PB? Ale som za akékoľvek riešenie, ktoré by tú linku 6 sprehľadnilo.
PS: aby sme sa tu zbytočne nehádali, navrhujem dať na úvodnú stránku TN IMHD anketu, a nech cestujúci a čitatelia sami rozhodnú. A hneď budeme vedieť, ako to spraviť. Otázky:
Aký spôsob označenia občasných konečných linky 6 občianskeho návrhu optimalizácie preferujete (linka má totiž v návrhu až 6 konečných)?
a)Stačí označenie občasnej konečnej poznámkou v cestovnom poriadku
b)Preferujem označenie vetiev linky písmenami podľa názvu občasnej konečnej (napríklad 6P - po priemyselný park)
c)Preferujem oddelenie špeciálnych zamestnaneckých spojov do priem. parku do samostatnej novej linky 16 (ktorá bude s linkou 6 dvojička)
Reply on: milan005 #9068:
plný súhlas. Zase nemôžeme brať zreteľ na každého totálneho ignoranta, čo si jednak nepozerá nielen CP, ale ani smerovanie linky, nieto označenie busu (koľkí sa aj teraz pýtajú, ide dvojka na stanicu pán vodič?). Preto som zato, aby bola linka 6 a jej skrátené spoje označené doplnkom 6P (po priemyselný park) 6A (po Autobusovú stanicu, ako sa nazýva oficiálne) a 6S po Zlatovská, SAD. Iné písmená nie.
Rovnako potom:
U linky 5 by boli spoje 5 (plná trasa) a 5S (po Zlatovská, SAD)
U linky 17 (celá trasa), 17S (po Zlatovská, SAD) a 17P (po priemyselný park)
U linky 2 (celá trasa) a 2B (po Biskupice)
U linky 4 (po Sihoť IV) a 4N (po Opatovská, Niva)

Ale v CP by to bolo spolu ako linky 2,4,6,17. Žiadne samostatné linky
?
Marek ale tým veľa nevyriešime. Lebo predsa sú trasy Sihoť - Záblatie (to je základná) ale potom je to aj Sihoť - AUO a stanica - AUO. Takže tá L16 by mala tak či tak 2 konečné, potom to môže rovno šestka ostať. Mne sa páči to, čo je v PB. Tam sa to ujalo a či máš niečo označené 16 alebo 6P, myslím že už to P niečo cestujúcim napovie že je to PRIEMYSELNÝ PARK a dobre sa to pamätá. Ale nemyslím to ako ďalšiu linku ale presne tak ako v PB.
To by aj v súčasnosti napr. L2 musela byť 2, 42 a 52 😃 lebo má 3 konečné. A linky bez viac konečných tu v Trenčíne nespravím ani ja, ani DIC, ani nikto. Vždy tu boli (už od vzniku MHD) a aj budú. Lebo ak by na každú variáciu trasy bola linka tak by ich bolo ešte viac ako teraz snáď, pretože sú miesta kde stačí spoj viesť len ako návoz/odvoz z prac. zmeny (LOT, VOP, Opatová a Kubrá školské spoje, atď...)

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.