Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: MA MHD #8756:
3ka sa otaca na kruaci na konci / zaciatku TN pri Zablati a jazdi cez Brniansku ul. v oboch smeroch podla prikazu z dispecingu! Myslim ze je to aj Km aj casovo naj.riesenie i ked STOPKA v smere na Zlatovsku na Brnianskej troska zdrzi ale je to urcite najlepsie riesenie.
Reply on: capaCity #8755:
dnes to už neukazuje, tak ktovie ?
Reply on: Marek6283 #8754:
Tak sa ospravedlňujem za mylné informácie. Písal som len to, čo som pochopil z webu mesta. Taký prehľad o termínoch nemám. Ale aspoň som správne pochopil tú Kubranskú. ? Linka 3 teda stále krúži cez priemyselný park?
Čo chcel týmto cp.sk povedať? ? ?
Reply on: MA MHD #8752:
Pozor,my mame v SADke na nastenke oznam na ktorom su terminy,ale o podjazdoch sa tam pise ze tie nebudu toho roku otvorene,len kruhace!!! Ani podjazd Bratislavska-Hanzlikovska!!! Kruhac pri PTAcku sa doasfaltovaval dnes,nastriekaju a osadia znacenia...ten na druhej strane ma byt v polke Novembra,cize linka c .3 cez priemyselny park asi bude stale jazdit koli zastavke Zablatie-cintorin ci futbalovy stadion spet... a taaaaak...
Reply on: MA MHD #8752:
Kubranská bola ukončená už dnes. Pardon
Zdravím, od zajtra by malo dôjsť ku ukončeniu výluky MHD na Kubranskej ul. a zároveň aj ku ukončeniu zachádzania linky 3 cez priemyselný park. Výluka Hanzlíkovská sa má ukončiť v novembri v súvislosti s otvorením podjazdu. Pridávam odkaz na www.trencin.sk:
http://www.trencin.sk/index.php?s-cv-contentID=12288&s-cv-embeddedID=104460
http://www.trencin.sk/index.php?s-cv-contentID=12288&s-cv-embeddedID=104433
Konečne dobré správy pre cestujúcich ?
Reply on: LUK #8750:
ten výjazd nie je vôbec problémový, je tam V-čko s ostrovčekom, nikdy nečakám viac než pár aut ?
Reply on: draxter #8749:
väčšie kolóny sú smerom von z mesta, ale pri použití tvojej trasy je zase horší výjazd na I/50, čiže neviem, či je tam v konečnom dôsledku nejaká časová úspora...
Reply on: LUK #8747:
územný plán počíta s tým, že štvorprúdová komunikácia bude pokračovať spod nového mosta aj do Belej (t.j. predĺženie Električnej smerom k OC), ak si všimneš aj budovy popri ceste v obchodnej zóne sú s odstupom pre túto cestu. Ale kedy sa to ozaj urobí, nik netuší, lebo je to cesta II. triedy a teda investične TNSK, nie mesto ani SSC. Údajne pri predlžovaní R2... ale ak to poznáš, odporúčam sa ti vyhnúť tomuto miestu takto v smere od BB:
https://www.google.sk/maps/dir/48.8235426,18.072497/48.8772806,18.0246117/@48.845251,18.0353681,13z/data=!4m9!4m8!1m5!3m4!1m2!1d18.0470359!2d48.8617166!3s0x4714a3c1a24d7f2b:0x27f2065ecacef794!1m0!3e0

je to dokonca kratšie a skoro bez premávky ?
Reply on: LUK #8747:
Ja si dovolím tipovať, že sa to bude riešiť presne tak, ako kolóny hocikde inde v meste. Ono je to aj tak len výsledok nevhodného plánovania; predstavte si, že by to bolo postavené niekde tam, kde je aj Baumax. Počas dňa každých pár minút ide nejaký autobus, bez problémov pešo dostupné z polovice mesta a ušetrili by sa dve-tri autobusové linky...

Ale aby som bol konštruktívny:
1) vybudovať chodník od ul. Na Zongorke (agrostav) do Laugarícia. Potrebné pozemky vlastnia tri osoby: Mesto Trenčín, Trenčín Retail Park (firma vlastniaca Laugarício) a štátny Slovenský vodohospodársky podnik.

2) vytvoriť zastávku PAL na hlavnej ceste II/507 na úrovni podchodu pri Asku. V strede cesty ideálne hodiť zábrany, aby to nejaký blázni nepreliezali.

3) Vybudovať kruhový objazd na II/507 a zásobovacej ceste k Laugaríciu (medzi Askom a domami v Belej), čím by bolo možné otáčať MHD tam a vytvoriť pre ne druhú zastávku aj s podchodom pri Kinekuse. Ušetrilo by sa niekoľko desiatok metrov a sekúnd v autobuse, ktoré teraz idú zľava doprava.
tie kólony pred Laugariciom sa plánujú aj nejako riešiť? veď to je zúfalé, ako to tam denno-denne vyzerá...
Reply on: draxter #8745:
? 15 dni...sak nam to povedia aj den vopred,sef potom caruje ako vie...ale sak je to tu cele hore nohami tak co tam potom ze autobusy chodia ako hodinky..."ruske" 🙂 -rychlo a spolahlivo...niekedy...ako i dnes,teta nasrdena ostala v Bzinciach pod javorinou a ja to mam riesit? ,nuz technika starne a zlahava uz ...?
Reply on: MA MHD #8744:
ťažko, len odhad, lebo to sú tie tendre ŽSR a ich dodávatelia s termínmi bačujú ako im príde, pričom mesto koľkokrát nevie ani zákonom požadovaných 15 dní vopred, že bude potrebná zmena. Takže len JPP, ale plus mínus autobus ?
Reply on: Marek6283 #8743:
Vie sa teda, odkedy budú linky jazdiť po pôvodných trasách?
Reply on: draxter #8742:
a od Utorku vraj uz aj 11 a 1 a podobne na trase Kubra - mesto uz po starom... a jeden zazitok...Cakam si dnes na stanici na pripoj 24 z laugaricia na predposlednej 11,ta prisla,so soferom sme sa na seba kukli ked ma obchadzal,potom som sa posunul za nim ale nik mu nevystupil a tak som za nim aj isiel zo stanice,na Stefanicke prisiel panko s mobilom ako svet v ruke,tam mal uz odchody a nervozny ze na co som tolko cakal,ja ze na 24,videli ste asi... a on ze ale aj tak ste na nu nepockal...tomu som ja neporozumel ale tak nevadi...psichiytria cista toto...rob si dobre co mas a aj tak si ch.j... ? ...a vraj sa uz nemontuju ani celouzavrate kabiny do MHD verzii autobusov?
Reply on: Marek6283 #8741:
áno,preto som už spravil update obchádzok ?
Od Soboty 24.10. linky premavajuce Sihotou povedu uz po povodnych trasach - bez obchadzok!
Keď budem mať viac času, skúsim aj ja napísať niečo k trasovaniu liniek a podobne 🙂 Skúsim nad tým trocha pouvažovať.
Keď bola reč o kĺbových vozidlách, tak je veľká škoda, že #61 odpočíva a nejazdí. Tiež je škoda, že tie funkčné 4 nie sú trocha lepšie rozložené a zdá sa mi, že počas dňa viac stoja ako jazdia.
Na L1 sú dobré, ale hodili by sa aj na L24 (nie len ráno), ale plné spoje bývajú aj okolo 11:00 a tiež poobede medzi 16:00-17:00. Tiež ich hodiť na vybrané spoje L25, na niektoré spoje L11 a tiež L8.
Reply on: kvorka #8735:
Neviem, pri trasovaní 1 od Pred pola na Sihoť a 2 do Kubrej, alebo už inak narazíš minimálne na 3 problémy:
1. Neexistuje, a dám ruku do ohňa za to že ani nebude existovať zastávka Radegast v smere od kuháča "Pred pole" a takisto "spred pola" na Sihoť, čo je dosť závažný problém.
2. Problematické otáčanie a parkovanie na VÚO, kĺbaky z L1 by tomu nepolepšili, to čo tam je teraz má od otoča ďaleko
3. Problém je spraviť preklad medzi linkami teraz a nie potom ešte dbať na preklad medzi 1+ostatné sihoťárske linky a 2+11.
4. Skutočne najväčší potenciál "sihoťárskej radiály" vidím na zastávkach OA, Zim. štadión, kotolňa a Radegast a takto by aj Radegast bol obslúžený len v jednom smere.

To Záblatie v podobe linky č. 6 sa mi zdá ako dobrý nápad, nejako proste utopiť L13 a použiť len existujúce L3, 5, 6. Ale zasa sú tu problémy: Záblatie určite potrebuje spojenie so stanicou kvôli internátu a FŠT TNUNI ale keby aj L6 ide tam a L5 do Zlatoviec, môžu zasa Zlatovce zostať bez spojenia so stanicou? A ďalšia otázka, ak by L5 končila v Zlatovciach, kde by sa tam otáčalo? Zasa nie je kde. Alebo ju ťahať až do Orechového spolu s L3?! Neviem. Ale tvoja myšlienka sa mi v podstate páči.

18: Juh I. je vo veľkej stagnácii, najmä po 20. hodine, bývajú tam väčšinou starší ľudia, jedinou vyťaženou linkou je 11 a aj to cestujúci idú pešo od nej na "nový Juh". Skôr by som spoje po 22. orientoval len na Juh II. ale častejšie - do stredu sídliska, kde býva najviac ľudí a skôr tí mladší...

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.