Reply on: kamaquashy #7904:
veru, my čo to vidíme každý deň a máme kopu zlepšovákov čo nestoja nič, nás nechcú počuť niektorí jednotlivci. Ale sú medzi nami aj ľudia čo nielen cestujú a vedia čo treba zlepšiť, ale vedia to dať aj na papier, spísať a dať mestu k dispozícii. Veď presmerovanie linky 50 tak, že teraz je použiteľná aj pre Sihoť a Pod Sokolice je vlastne draxterov nápad. A ja ho len kvitujem. Linka 24: ráno prvé tri spoje sú určené pre návoz, ale zvyšok dňa by mala jazdiť tak aby dopĺňala linku 2. Nakupujúcim je jedno či pôjde o 5-15 min skôr, nakupujúci ocení, že bude rovnako ako linka 2 jazdiť v pravidelnom intervale 60 min a nie každú hodinu inak.
MA MHD
Čo sa týka tej cyklotrasy v poslednej dobe sa onej veľa hovorí ale v meste sú iné veci ktoré sú dôležitejšie ako cyklotrasa a mesto ozaj asi nemá nato teraz robiť podobné experimenty. Najprv treba vyriešiť závažnejšie problémy v cestnej premávke. A naozaj si neviem predstaviť že kade by išla veď Soblahovská a Legionárska sú tak úzke že sa to nebude dať riešiť primaľovaním pár čiar. Veď keby išiel autobus tak by to pre tých cyklistov vôbec nebolo bezpečné.
Čo sa ešte týka toho klesania počtu cestujúcich tak je to aj kôli tým obmedzeniam a nepravidelnosti spojov. Napríklad pri linke 23 by možno pomohla zmena trasy , zavedenie intervalu 120 v sedle a 60 v špičke. Pre ľudí treba viac z-atraktívniť MHD pravidelnými intervalmi , zabezpečením prestupov medzi MHD , vlakmi a autobusmi PAL. Takýto systém integrovanej dopravy je už vo všetkých českých krajoch. Cestujúcich to priláka lebo človek na Východnej ul. vie že každé 2 hodiny mu napríklad o 14.55 ide MHD a 15.25 vlak. Nemusí študovať CP ale pekne nastúpi a ide. ?