Reply on: draxter #7903:
no , čo sa týka liniek 22 a 1 tak naozaj chodia často pár minút po sebe. Ale podla mňa nieje dôležité aby boli linky previazané. Veď v Trenčíne skoro nikto neprestupuje medzi jednotlivými linkami. Pre cestujúcich sú dôležité prestupy medzi MHD , vlakmi a autobusmi PAL. Trenčín nieje až také veľké mesto takže pre ľudí je dôležitejšie a viac ich priláka na MHD keď budú zabezpečené prestupy medzi jednotlivými druhmi dopravy tzv. Integrovaná doprava. V Trenčíne chodí veľa liniek a z tohto dôvodu nieje nutné prestupovať. Chodím veľmi často s MHD a naozaj prestupy môžu byť využívané ale nie v Trenčíne nakoľko Trenčín nieje taký veľký. Najdôležitejšie je pre ľudí prestupovanie medzi jednotlivými druhmi dopravy ako medzi linkami MHD. Veď každá linka je iná preto že ju využívajú iný ľudia a každá linka musí chodiť ináč. Napríklad linka 24 chodí tak lebo to potrebujú zamestnanci obchodnej zóny a nakupujúci. Keď sa previaže z linkou 2 tak sa zmenia je odchody ktoré už nebudú pre ľudí tak výhodne a nebudú nadväzovať prestupy na vlaky a už nebu využívaná vôbec lebo vlaky sa nám neprispôsobia.
MA MHD
Čo sa týka toho nového mosta aj celej mhd tu to už zachráni len úpne nový sistém MHD lebo to "plátanie" všetkých tých redukcií už len zhoršuje cestovanie mhd doslo fakt vyháňa ludí von z autobusu. Napríklad také linky 15 alebo 23. Minule som ešiel 15 v špiške a bol som skoro stále jediný v autobuse. A posledné tri zástavky som už išiel len ja a šofér. Potom linka 23 predvčerom som ju videl tiež počas špičky a boli v nej 3 a 4 ludia. V tých autobusoch sa doslova preváža vzduch.Čítal som že oproti roku 2006 poklesol popčet odvezených cestujúcich o 800 000.