Reply on: kamaquashy #7904:
veru, my čo to vidíme každý deň a máme kopu zlepšovákov čo nestoja nič, nás nechcú počuť niektorí jednotlivci. Ale sú medzi nami aj ľudia čo nielen cestujú a vedia čo treba zlepšiť, ale vedia to dať aj na papier, spísať a dať mestu k dispozícii. Veď presmerovanie linky 50 tak, že teraz je použiteľná aj pre Sihoť a Pod Sokolice je vlastne draxterov nápad. A ja ho len kvitujem. Linka 24: ráno prvé tri spoje sú určené pre návoz, ale zvyšok dňa by mala jazdiť tak aby dopĺňala linku 2. Nakupujúcim je jedno či pôjde o 5-15 min skôr, nakupujúci ocení, že bude rovnako ako linka 2 jazdiť v pravidelnom intervale 60 min a nie každú hodinu inak.
MA MHD
Čo sa týka toho nového mosta aj celej mhd tu to už zachráni len úpne nový sistém MHD lebo to "plátanie" všetkých tých redukcií už len zhoršuje cestovanie mhd doslo fakt vyháňa ludí von z autobusu. Napríklad také linky 15 alebo 23. Minule som ešiel 15 v špiške a bol som skoro stále jediný v autobuse. A posledné tri zástavky som už išiel len ja a šofér. Potom linka 23 predvčerom som ju videl tiež počas špičky a boli v nej 3 a 4 ludia. V tých autobusoch sa doslova preváža vzduch.Čítal som že oproti roku 2006 poklesol popčet odvezených cestujúcich o 800 000.