Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Insider,ked pozeram tvoje najnovsie pridane fotky musim ta pochvalit,i ked na druhej strane je mi luto ze tu take stroje nemame.Tie zabery by mali bit inspiraciou nie len koli autobusom,ale i ako maju vyzerat cesty po ktorych autobusy jazdia,zastavky...a vsetko ostatne pre ludi.Len vsetko je to najme o peniazoch a az potom o zanietenych ludoch...Tak aspon vidime nieco krasne na fotkach ? Velka vdaka!
Kto by si chcel prečítať niečo o trolejbusoch v Trenčíne:
http://www.build.gov.sk/mvrrsr/source/legislation/001875.pdf
http://www.sme.sk/c/2140718/trolejbusova-doprava-v-trencine-je-stale-v-nedohladne.html
http://www.tsk.sk/buxus/docs/uzemneplanovanie/ZmenyDoplnkyUPN_TSK-ZC.pdf
- škoda, že sa nezrealizovali, Juraj by dnes mohol uplatniť svoje vedomosti a skúsenosti aj v tejto doprave
Reply on: kamaquashy #6998:
To by nemusela byť ani linka, ale len dojazdy či prejazdy niektorých spojov s cestujúcimi
Ja som tiez z juhu a ten navrh sa mi pozdava. Ale pridal by som jednu novu linku, myslim si ze sme dost velke sidlisko a ludia by mozno nou chodili, keby sa to dalo v urcitiych hodinach : Vychodna-gen.Svobodu-Saratovska a spat. Mozno vy to stacilo 3x za den, ale urcite by s tym ludia chodili.
Ked moze premavat linka 10, kde sa po novinach vozia 4 ludia po 70 rokoch, cize zadarmo a SADke sa to oplati, tak aj na juhu by malo nieco take premavat.
Reply on: milan002 #6996:
Tak ak zrátam tvoj návrh tak spoločné intervaly sú:

Juh I: 10/15/20 (linky 5,11,18+9,17)
Juh II: 8,5/15/15 (linky 15,22,25+9)
Juh III: 30/30/60 (linky 23 a 28)
Sihoť IV: 7,5/10/15* (linky 22,18,28,24,6)
Zlatovská: 8,5/20/30
Kubra: 20/30/60*

* každú druhú hodinu jeden spoj naviac
Myslím si, že to neznie úplne zle, ale pridal by som na Juhu II ešte niečo smer stanica, napríklad v intervale 60/60/60 ?
Ak by si dokázal spraviť CP s týmto s dokonalými prekladmi, nemám výhrady. Hoci sa ruší priame spojenie Sihote a Z8mostia v "a" či Záblatia so stanicou, má to svoje plusy. Možno by som linku 7 nechal vychádzať zo Záblatia. A ak by bolo treba účelový spoj do LOT, tak kľudne nech ostane. Zaujímavé.
Páni, prichádzam s niečím revolučným, čo by ma ako občana sídliska Juh potešilo. Keďže však ešte nestojí druhý most a ani nie je vybudované predĺženie ul. gen. Svobodu dole ku komínu na Východnú, ideálny stav nšaj MHD by bol takýto:

Juh II
15 Juh II - Inovecká - Zlatovská 30/60/60 všetko harmoniky
22 Juh II - Soblahovská - stanica - Max - Sihoť IV 20/30/30 všetko harmoniky
25 Juh II - Inovecká - Soblahovská - nemocnica - Belá 60/60/60

Juh I
5 Juh I - Dlhé Hony - Zlatovská - Záblatie - 30/60/60
11 Juh I - Dlhé Hony - stanica - Max - Kubra - Kubrica -60/60/60
18 Juh I - nemocnica - Rázusova - Sihoť IV -60/60/60

Juh III
23 Juh III - Inovecká - žst 60/60/120
28 Opatová - Sihoť IV - Rázusova - žst - Električná - Juh III - 60/60/120

ostatné mč
2 Nozdrkovce - Biskupice - nemocnica - žst - MAX - Kubra 60/60/120
10 Biskupice - Noviny - nemocnica - Slovlik - Orechové - Istebník - Zlatovce 60/60/120
24 Sihoť IV - Rázusova - žst - nemocnica - Belá 60/60/60

doplnkové linky:
6 Sihoť IV - Rázusova - žst - Zlatovská 30/60/-
7 Kubrica - Kubra - žst - Zlatovská 60/-/-
9 Juh I, II - Inovecká - Old Herold - AOZ 60/-/-
17 Juh I - Dlhé Hony - stanica 60/60/-

nočná linka:
50 Juh II - Dlhé Hony - žst - Rázusova - Sihoť IV - Kubra - žst - Dlhé Hony - Juh II
Teraz trochu oprávnenej kritiky pre imhd:
a) explorer stále nezobrazuje staršie mapy schém MHD
b) pri prezeraní fotogalérií sa často stáva, že fotka sa prehodí, ale popis ostávazo starej (už ma to riadne štve)

Snáď sa to napraví, lebo takto ma to nebaví ani pozerať... ?
Reply on: Marek6283 #6992:
Myslim si, ze je to zbytocne. U nasich starsich kolegov s pochopenim urcite nemozes ratat. Som zistil uz davnejsie. ?
Reply on: Marek6283 #6992:
Potvrdzujem túto skutočnosť ? a kto neverí, raz uverí, keď ma uvidí s tebou vo voze, dám si tam napravo takú ceduľku s menom, ako máš aj ty ?
Veru mame taky kus u nas,najcastejsie jazdi na linke TN-BB. (pre starsich kolegov co citaju tieto prispevky,mam jedno upozornenie,kedze doslo zase k nepochopeniu ? : marek6283 NIE JE MarekPB_B961E ,i ked sa pozname...).
Reply on: richards #6990:
Kedy presne v minulom roku bol zakúpený, to ti povedať neviem (tipujem leto). Ale podľa ŠPZ je zrejmé, že do prevádzky bol zaradený spolu s najnovšími mestskými Crossway-mi LE, t. j. v októbri 2011 ?
kedy sa kupil tento krasavec?
http://www.sadtn.sk/?redirect=photo&path=cms_object/photo/1307_img1_b.jpg

Dufam ze bude chodit do Chorvatska v lete namiesto starej karosičky... ?
Reply on: Marek6283 #6988:
Nevystupovala na ten pohovor pri nemocnici? 😃
Prisla Zima,i ked nie ako v ruskom filme,no vonku (-9 `c),odmietali my pracovat valce na zadnych dveroch a ohriat vnutro autobusu cele rano bol problem,kazdy uzimeny a v tom mi oci padnu na kocku v minisukni(no pasovalo jej to a oci potesila) ,reku hned mi je teplejsie a ak chcete aj kurenie vypnem ? ,este ked vystupovala kazdy krutil hlavou,ta musela ist minimalne na pohovor sekosky ? ?
Reply on: kamaquashy #6986:
Ak by to bola "teskolinka" kľudne, lenže toto je linka MHD, a je síce určená pre potreby nakupujúcich, ale má aj širšie dopravné využitie. Práve s ohľadom na budúce oslabenie linky 2 v jej prospech by som ju nemenil cez Električnú. Ale nevylučujem nejaký zrýchlený spoj ráno, hoci teraz tam jazdí kĺb, nie? Tak to by mohlo stačiť. Ak by ale mal byť súbeh L2 a L24 tak ako dnes, tak potom súhlasím po Električnej. Myslím si však, že cieľom je šetrenie km, a tak sa tam, kde dnes ide L2 aj L24 nechá len jedna (24).

Ad stanica: nech si cestujúci ráči otvoriť oči, veď majú už riadne označené označníky, na stanici dokonca okrem farby ešte naviac aj smer (!) a vozidlá majú riadne trasnparenty s trasou a konečnou hrubým. Tento argument už neberiem, v 2003-ťom možno, ale nie teraz. A posledná možnosť je vždy ešte dať otázočku na vodiča ak je cestujúci cezpoľný, negramotný, analfabet, slepý, ide prvý raz MHD do Lauga alebo je debil. ?
Reply on: milan005 #6985:
kludne moze chodit aj opacne, co znamena, ze zo stanice by isla hned do lauga, lenze potom z lauga by isla cez sihot na stanicu. Len viem, ze v inych mestach (zahranicnych) tam kde som robil vzdy autobus ktori chodil k nakupnemu centru tam aj zacinal aj koncil svoju linku. ?
Reply on: kamaquashy #6984:
Tvo navrh pre L24 je asi najlepsi, mozno aj preto ze nou dost casto chodis do prace. Ak by chodila tak ako vravis usetril by sa cas aj kilometre. Prakticky by obsluzila celu Sihot, od Radegastu na Vyskumak daleko neni, malu nevyhodu vidim ze ti co by isli zo stanice do lauga by sa museli previezt aj cez celu Sihot, ale vyhodou je zase ze by neboli zmeteni, kedze takto sa niektori odvezu tak ci tak cez celu Sihot lebo vecne si myslia ze ked je to 24 tak ide do Lauga a je im jedno ktorym ide smerom
Reply on: draxter #6982:
Celkom sa mi to pozdava, uvidime, ako to dopadne nakoniec. Ja by som este zmenil linku 24 na okruhovu linku, ktora by zacinala pri laugu, isla po elektricnej, hasicskej, stanici, pokracovala by ale na stefanikovu ulicu ako linka 1 a cez rampy pri bille by isla na sihot, okolo radegastu na zilinsku, povazsku, stadion, OA, hasicska, elektricna, laugo. Myslim si ze by to bolo lepsie aj pre navstevnikov nasho mesta, pretoze by sa dostali do lauga a nemylili si zastavky na stanici, co je na dennom poriadku. Myslim si ze cez mesto je zbytocne chodit linke 24, okrem zastavok gymnazium a legionarska, by to obsluzila linka 25. A posilnil by som 24 aj 25 hlavne v case od 08:00 - 16:00, aj cez vikendy. Ved uvidime ako to bude.
chcel by som sa spytat ako je to s platnostou isic karty na vydanie studentskej zlavy .. nakolko mam platny isic a uz sa mi 2x stalo ze mi sofer nedal zlavu nakolko tam nemam dajaku nalepku .. ale platnost isickarty je v poriadku .. mozete mi povedat ako sa mozem v takomto pripade branit ... a kto moze kontrolovat tieto karticky .. dakujem za odpoved
Reply on: milan005 #6981:
L8 cez Električnú: áno, semafóry môžu byť problém, v mojom návrhu by však z osmičky bolo len torzo s pár spojmi v špičke. Ale ani po Soblahovskej by som sa nebránil.
L22: presmerované L22 by nahradila plnohodnotne L8, jazdila by aj cez stanicu zadom cez Pod Sokolice, čiže by vynechala časť nazývanú starás Sihoť a premávala by po Soblahovskej namiesto L17, čím by spojenie zo stanicou zostalo. Vyššia frekvencia spojov na L22 v porovnaní s L17 by túto ulicu lepšie využila.
L18: zvažoval som aj, či ju nevrátiť na Soblahovskú, lebo teraz premáva zbytočne veľa liniek po Legionárskej, potom by Soblahovská mala L18 a 22. Sihoť by po obmedzení L2 a L8 skrátení linky 18 asi len s náhradou v podobe L22 nestačila.
Zrušenie účelových liniek: v rannej, prípadne poobednej špičke by som ich zachoval, lebo ak by si zrušil L9,16,19, tak sa do AOZ nedá dostať nijako. Potom jedine tam zaviesť niektorú riadnu linku. Samozrejme, za rozumné prestupy som, aj za zrýchlené spoje (ktoré by sme konečne mohli vyznačiť aj v cestovom poriadku).

Kvorkova L10. áno, Opatová n/V má dokonca žel. zastávku priamo v obci, zastávku PAL na hlavnej ceste I/69 a linku MHD, ktorá nemusí teda jazdiť na žst. Jej trasa je tiež podľa mňa ideálna, rýchla, a obsluhuje to najpodstatnejšie: zimák,centrum,nemocnicu a Juh.

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.