dnes som si vsimol meskanie na niekolkych poobednajsich spojoch na l. 1, co bola v Kubrej zapcha?;-) stala sa mi jedna vec a to ze sa 2 busy oproti sebe obiehali na Beckovskej, to som doteraz nevidel. ale nezazlievam vodicom ze tadialto chodia hlavne vtedy ked je na krizovatke Elektricna/Legionarov dlha rada. myslim ze interval z Legionarov v smere na Zvolen je slaby a zvlast ked tadialto jazdi 6 liniek MHD. Beckovska ulica ale nieje vhodna na to, aby tadialto chodili autobusy, parkuju tu auta, na ceste su vymoly takze jazda tadialto je dost ohubu, bolo by treba predlzit ten interval na signalizacii kazdopadne a kruhac pri Esse je dalsia nezbytna vec, poobede tu vznikaju dlhe sory, pretoze auta z Juhu nemozu odbocit plynulo na smer Zvolen a potom tadialto neprejde ani autobus ktory smeruje do centra, ti inteligentnejsi vodici to zoberu cez parkovisko Kauflandu, ti menejinteligentnejsi tam cakaju ako kura na sopel.
este by som chcel poukazat na jednu nedobru vec a to slabe podvecerne spojenie z/na Juh II., pred zmenou v r. 2006 jazdilo po 18-tej hodine zo zast. Gen. Svobodu 9 spojov, teraz su to 4, co je menej ako polovica. hlavne ma tam stve ten poobednajsich int. 60 min. na l. 8 a 60 minutova diera na l. 1 medzi 18.30 a 19.30. uvazoval uz niekto nad rentabilnostou l. 3?
Juraj, nevies aka je vytazenost useku Zlatovska, VOD-EKO - Závažie? ja som zopar krat isiel a bol som v buse posledne 3 zastávky sám.
Mozem ta poprosit, ci by si mi /kedze cestujes busom denne/ zapisat cisla autobusarov, ktori mavaju vo svojich vozidlach nafajcene? Pretoze mna uz to celkom dozralo. Dakujem. ?
Strojčeky Em-Test používajú GPS len pri objednaní modelu GPS. Typy strojčekov ktoré používa SAD TN nevyužívajú GPS vôbec. Ale mam info že prebieha zameriavanie GPS súradníc tak ako na MHD tak aj na PAL doprave z dôvodu nákupu nových stročekov. Strojčeky ktoré používame v PB majú GPS, ale to slúži nie na sledovanie kde sa autobus nachádza ale na koordináciu a obsluhu strojčeka, aby vodič nemusel posúvať zastávky s tým je spojená aj hlasová signalizácia, ktorá podľa nastavenia pred zastávkou ohlasí zastavku, na zastávke taktiež a po odchode zo zastávky zahlási nasledujúcu zastávku. Taktiež GPS v strojčeku pomáha, pokiaľ je v strojčeku nahratý aj turnus, resp. príkaz, aby vodič namuse obsluhovať pokladňu z pohladu CP takmer vôbec, lebo na konečnej mu prehodí nasledujúci spoj a upozorní na jeho odchod. Viem že Emtest dodávku aj modulu pre sledovanie vozidiel na mape, ale u nás to nieje rozšírené a sú s tým spojené zvýšené nálady na pokladne a obsluhu, dosť že pokladňa na MHD stojí v prepočte cca 70tis. Sk bez DPH a to nepočítam tabuľe. ☺
dnes v buse #32 bolo tiez nafajcene a moja ucitelka to nema rada a kolko krat uz vodicom hovorila, ale tiez to maju na salame:) ja neviem co s tym robit, myslim ze je to len na vedeni mesta a SAD nech si spravia poriadok. pretoze maju absolutny bordel a nevymyslam si, chodim busom kazdy bozi aj nebozi den
Otázka: (05.11.2007)
Môže šofér autobusu počas jeho prestávky fajčiť v autobuse?5.11.2007, spoj č. 17 zo zastávky Saratovská, odchod 8.20 bol zafajčený a mne ako alergičke to škodí, možno aj iným cestujúcim.Stáva sa to aj u iných spojov autobusov miestnej aj prímestskej dopravy. Vďaka za odpoveď.
Odpoveď:
Vodič by vo vozidle nemal fajčiť a počas jazdy ani nesmie. V prípade fajčenia vo vozidle počas prestávky je povinný dostatočne vozidlo vyvetrať.
.
Tak vedenie ma aj ine veci na salame..."Vodič by vo vozidle nemal fajčiť"...NEMôŽE! ☠ Ja niekedy zasnem, ako su ti ludia obmedzeni...Ani ho len neupozornili, nech si to nabuduce odpusti...
Ja uz fakt neviem, co napisat....Sa cudujem tym ludom, ze uz sa nejak nevzburili, pretoze toto nie je normalne! Ja tym busom az tak vela necestujem, ale ked to tu tak citam, tak su to svinstva!
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
kvorka
Bude potrebné, aby ho urobili tak ako pri Maxe, inak bude nafigu. Alebo semafory s doprým náväzným intervalom k Perle. Uvidíme.