Reply on: S499.1023 #644:
no a este k tomu EM-testu, bus #75 ma aj vnutorny svetelny transparent avsak vidiet na nom pravdivu informaciu je snad zazrak vodic je na konecnej Kubranska, BILLA a stale ma nasledujucu zastavku Aut. stanica, je to mozno nielen kvoli tomu aby mohol odist skor zo zastavky ale aj kvoli tomu ze sa nechce vodicom posuvat zastavky a na listku si to aj tak malokto vsimne...sice na PAL to je inak kedze tam sa uctuje podla zastavok, ale myslim ze mal ten vodic pravdu, nevyzeral ze klame
Spirits
Myslim, ze bud vsetky, alebo "ziadna". Ten system musi byt jednoducho jednoduchy, prehladny. Len to v dnesnej dobe obstoji. Samozrejme Hasicska, Hlavna stanica a konecne by mali byt urcite bez znamenia.
Ono nejaka rozsiahla studia by to mozno ani byt nemusela, mozno len zadat/poprosit vodicov, aby pocas tyzdna, dvoch zaznamenavali, na kolkych zastavkach zastavili zbytocne...Mozno by sme dostali zaujimavy vystup. A to, ze by tie tazke Karosy nemuseli zastavit a znovu sa rozbehnut by za rok mohlo usetrit nemale financie. Tych 100dolarov za barel mesto mozno donuti rozmyslat. Ekologiu nevynimajuc, samozrejme!