niekolko veci...
-navrhoval by som na spoje l.1 17.15Juh a 18.00ŽST dat namiesto klboveho autobusu solo. tieto spoje chodia nevytazene a ten spoj spät nieje prilis dobre nacasovany 4 minuty po l. 8 na ktoru ide vacsina cestujucich ktory sa v nej nasardinkuju a za nou pekne klbak prazdny. a zasa opacny pripad spoj z Juhu 18.00 a 18.35Kubra chodi solo, pricom pred touto l. 1 od Gympla smer Juh skoro pol hodiny nic nejde. takze pokial by to slo vymenit.
-namiesto busu #87 jazdi stara karosa bez noveho znacenia s reklamou Old Herold, ktoru bolo mozne doteraz vidiet na PAL.
-bus #77 po dlhsej dobe opät v premavke.
dnes som asi pochopil vecerny subeh autobusov, ma to skryty zmysel. ked ide potom cez Juhu zo zastavok vacsi zhluk ludi je to bezpecnejsie ako keby isli len z jedneho busu, z piatich to uz je naozaj bezpecnost, to ide zastup ako na 1. maja potom:D chvalim mesto aj SAD
Tak pokial ide o ostatne mesta, nie vsade vsadili na radikalne odstavenie Ikarusov (vid KE, NR a zatial este stale aj BA). Kazdopadne, argument so spotrebou beriem, nema cenu si robit nejake iliuzie, takze v tomto suhlas. Este posledna vec k starym I-280.08: podarilo sa nieco zachovat/odpredat na n.d. alebo sa vsetko bez vyuzitia zlikvidovalo? Dakujem.
Suhlasim s Draxterom, ze taka rozluckova akcia by stala za realizaciu, myslim ze by to mohol byt sympaticky krok v ramci propagacie nasej MHD, pokial by sa to dobre pripravilo a zorganizovalo. Podnik by ukazal novu tvar v ramci zaujmu a pristupu k cestujucej verejnosti, tak preco to neskusit? Tak ako v MT www.mestskadoprava.net/index.php?mod=staticpages_view&page_id=118
Schopny je zaskocit jeden, ten bude za mesiac nahradeny novym klbovym Citelisom. O nerentabilnosti si urob nazor sam: zivil by si zo svojich penazi nasilu voz, co zerie vyse 60 litrov nafty na 100km, ked novy kratky ide okolo 30 a klbak o nieco viac?
Chapem, ze Ikarusy v Trencine trpia u vas nejakou nostalgiou, ale vo vacsine miest ich zacali s velkou ulavou vyradovat uz pred 10 rokmi a inde maju uplatnenie maximalne v dopravnom muzeu...
chcem sa spytat, ci by bola prevadzka oboch I-280.87 az tak katastrofalne nerentabilna ako sa hovori Pokial viem, tak oba busy su pojazdne a pripravene "zaskocit" v pripade poruchy niektorej B 961, alebo nie? Pocas dopravnej spicky su viacere spoje, na ktorych sluzia kratke Karosy, doslova narvane, to vieme vsetci.
Uprimne, v com je skutocna prekazka, resp. co brani tomu aby sa podla mna celkom zachovale klbaky poslali do prevadzky, na vytipovane spoje kde ich je skutocne treba? Nie je to az prilis velkoryse riesenie ponechat ich oba nevyuzite v zalohe? Dakujem za odpoved.
Tak uz to tam mas vsetko. Ak sa nahodou vyberiem niekedy fotit tak opet rad poslem. (ale pochybujem lebo som velmi lenivy a vonku je uz pod 25°C, coz znamena ze ustavaju veskere moje fyziologicke procesy). Ale mozno motyka vystreli. ?
myslis ich prestavky? ale tak nemohol by mat vodic prestavku o 15 minut neskor alebo skor pripadne na inej konecnej pokial by to mohlo ovplivnit to ze nepojde 5 busov naraz a potom dlhu dobu nic. ved ani tie nase zastavky niesu stavane na to aby slo naraz tolko autobusov a jednoducho sa stava ze nema ani kde zastavit alebo ludi ani nenaberie, prip. zastavi na prechode a podobne veci
ono je problém postaviť optimálny cp, ked ma dopravca stanoveny pocet autobusov, ale najväčší problém sú vodiči, poznám to z vlastných skúseností v PB.
milan005