Schopny je zaskocit jeden, ten bude za mesiac nahradeny novym klbovym Citelisom. O nerentabilnosti si urob nazor sam: zivil by si zo svojich penazi nasilu voz, co zerie vyse 60 litrov nafty na 100km, ked novy kratky ide okolo 30 a klbak o nieco viac?
Chapem, ze Ikarusy v Trencine trpia u vas nejakou nostalgiou, ale vo vacsine miest ich zacali s velkou ulavou vyradovat uz pred 10 rokmi a inde maju uplatnenie maximalne v dopravnom muzeu...
chcem sa spytat, ci by bola prevadzka oboch I-280.87 az tak katastrofalne nerentabilna ako sa hovori Pokial viem, tak oba busy su pojazdne a pripravene "zaskocit" v pripade poruchy niektorej B 961, alebo nie? Pocas dopravnej spicky su viacere spoje, na ktorych sluzia kratke Karosy, doslova narvane, to vieme vsetci.
Uprimne, v com je skutocna prekazka, resp. co brani tomu aby sa podla mna celkom zachovale klbaky poslali do prevadzky, na vytipovane spoje kde ich je skutocne treba? Nie je to az prilis velkoryse riesenie ponechat ich oba nevyuzite v zalohe? Dakujem za odpoved.
Tak uz to tam mas vsetko. Ak sa nahodou vyberiem niekedy fotit tak opet rad poslem. (ale pochybujem lebo som velmi lenivy a vonku je uz pod 25°C, coz znamena ze ustavaju veskere moje fyziologicke procesy). Ale mozno motyka vystreli. ?
myslis ich prestavky? ale tak nemohol by mat vodic prestavku o 15 minut neskor alebo skor pripadne na inej konecnej pokial by to mohlo ovplivnit to ze nepojde 5 busov naraz a potom dlhu dobu nic. ved ani tie nase zastavky niesu stavane na to aby slo naraz tolko autobusov a jednoducho sa stava ze nema ani kde zastavit alebo ludi ani nenaberie, prip. zastavi na prechode a podobne veci
ono je problém postaviť optimálny cp, ked ma dopravca stanoveny pocet autobusov, ale najväčší problém sú vodiči, poznám to z vlastných skúseností v PB.
no moj nazor je taky ze je to aj pravda, ale na druhej strane trochu vyhovaranie a zasa to tipicke slovenske "to nie ja ale on...za to moze predchadzajuca vlada..." ale co by bol obrovsky zazrak keby predlozil CP niekto, kto to nema v kompetencii a ten CP by bol naozaj pouzitelny. a je to naozaj tazke pre obycajneho smrtelnika, ktory by nepoznal turnusy busov a ine presne informacie. mozno by sa dalo maximalne to, poupravit jestvujuci cp, resp. poupravit spoje tak aby nesli z hlavnych zastavok (Gympel, Hasicska, ...) 5 spojov raraz v 30 minutovom intervale a pod. to nikoho nenapadlo ze potom by mohli byt tie spoje 4 pricom kvalita MHD by sa neznizila ale prave naopak? a takisto aj zo sidlisk...Juraj neber to osobne, ja proti tebe nic nemam ale keby si na mojom mieste tiez by sa ti nepacilo, co sa deje
Predpoklad je, ze takto budu blokovane hlasovania pre vsetky odpovede, nielen pre "vyborne". Ale aj tak som presvedceny, ze velki provajdri internetu pouzivaju len par IP adries a z jednej adresy sa nevedomky a nechtiac prihlasuju stovky uzivatelov. Kvoli jednemu by boli zablokovani aj ostatni.
Juraj