Reply on: kvorka #15700:
Ak stlačili tlačítko 20 sekund po oficiálnom odchode, tak logicky nečakali včas. Tam neni vôbec dôvod hľadať fantasmagorie preco ich nepustil. Sam stazovatel pise ze prisiel neskoro. A keby mame vzdy cakat obzvlášť na stanici každého potencionálne dobiehajúceho tak sa tam mozem postavit od 6-18 a vklude len cakat kym posledny dobehne a o 18tej to nastartujem a ideme. Kedy si uz cestujúci uvedomí ze na autobus sa caka a nie naopak. To iste ľudia chápu pri vlakoch a lietadlách, ale pri busoch ani za otca to pochopiť. A zas si to odsere vodič lebo v pohľade cestujúcich je neempaticky lebo ho nepustil, zároveň ak by ho pustil bude za debila u druhej skupiny ktorá sa ponáhľa za svojimi cieľmi a cakali na bus včas. Nová koncepcia nepocita s tym ze ludia dobiehaju, stara tam mala rezervy. Preto je nacase aby cestujuci pochopili co znamena cas odchodu.
milan005
Ale kombinácia kde by z dôvodu meškania nemusel stačiť hodinový lístok ma napadá.
A to ak niekto v deň kedy sa napr. koná hokej alebo podobné masové podujatie nastúpi na L3 o 16:21 na Vinohradoch a chce s ňou ísť ako s pokračujúcou L16 na stanicu s príchodom 16:45 na stanicu. Čas jazdy podľa CP je 24 min. Avšak zo skúsenosti s týmto časom na jeseň vo vybraných dňoch meškanie dosiahlo až 52 min.
Jedná sa teda o 1:16 jazdy. Tu by ma zaujímalo aký by bol oficiálny postup ak by sme nespoliehali na "ľudskosť" kontrolného alebo iného pracovníka.