Reply on: Michal Mazánik #15609:
Nemas ten pocit, ono to tak skutocne je, vacsina ludi sa na to naozaj tak pozera. Je to nieco nove a bude trvat este velmi dlho kym sa to zauziva(ak vobec). Vacsina prestupov je branych ako nieco doplnkove, nadstavbove, napriek tomu ze nova koncepcia bola od zaciatku prezentovana ako hybridna(cize system priamych liniek je rovnocenny prestupovym linkam), ludia tomu zatial nepochopili presne tak isto ako nepochopili preco mame regulernu zastavku autobusova stanica, no napriek tomu prezliekame za nu ine zastavky. Bezne sa stava ze sa cestujuci opyta pri L11 ci idem na stanicu, odpoved je ze nejdem, ale idem na zastavku obchodna akademia, este to nestihnem ani dopovedat a uz mi hlasi ze pocka na iny spoj...na aky iny som sa ale uz nedozvedel. A to verim ze su aj kolegovia ktori len odpovedia ze nejdu a tym to konci.
mikeska
Strasne ma ale zaujima ta najvhodnejsia metoda porovnania, konkretne tychto udajov, ktore boli zverejnene aj na webe mesta bez prepoctu na spoj, bez ohladu na navysenie spojov a tym aj zvysenia nakladov.
"V starej trase využívalo linku 1 z Kubrej 169 cestujúcich denne v jednom smere, čo je len približne 4,84 cestujúceho na spoj. V novej trase využíva linku 1 zo Sihote 243 cestujúcich denne v jednom smere, čo je o 44% viac oproti starej trase. Spojov však pribudlo, na spoj prepravujeme približne 5,17 cestujúceho."