Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: tomas153cv #15576:
Hlavným rozdielom je, že pripomienky k súčasnej zmene sa počítali pred jej spustením, pričom ak sa hovorilo o pripomienkach k zmene v 2006 a 2016 tak sa sčítavali tie pred spustením + tie čo prišli ďalej ak sa nemýlim za 3 mesiace.
Takže kto vie šikovne narábať s informáciami a je majster slova vie ľudí rýchlo, nechcem to nazvať oklamať ale zavádzať určite áno.

Tých priamych spojení bolo zrušených ďaleko viac a myslím že to boli aj silnejšie ako Sihoť - Zámostie ale napr. MČ Západ - OZ Belá, Saratovská - MČ Západ.
To že bola a je nízka spoľahlivosť prestupov, čo som si niekoľko krát vyskúšal na vlastnej koži, ešte neznamená že prestupov bolo menej. To, že cestujúcich ušiel spoj ktorý ich mal čakať neznamená že už nikam nešli ale museli si počkať na ďalší. A to Bohužiaľ vďaka "dokonalým prekladom" aj na najväčšie sídliská, viac ako 10 min. Ale zas potom im išli dva busy za sebou (tiež odskúšané).
Prestupy/priame spojenia Priemyselný park - Juh cez víkend. Som zvedavý koľkí to využívajú. Chodím celkom pravidelne P7 o 18:04 zo Zámostia a je to bieda aj cez pracovný deň.
Zato všimol som si na pár príkladoch celkom slušne obsadenú L16 na trase MČ Západ - Max. Tam vypadá že to cestujúci prijali. Aj keď podľa pár príkladov sa nedá súdiť celok. To by chcelo vidieť celodenné čísla za celé obdobie.

Porovnávať sa dá aj napriek tomu že sa viac prestupuje, napr. štýlom koľko na sídlisko "pritieklo/odtieklo" cestujúcich po starom/po novom. Zas je dôležité neporovnávať hrušky s jablkami. Hoc aké obdobie s hoc akým, zrátať si koľko bolo v mesiaci pracovných, koľko voľných dní. A na koniec pozrieť busy prichádzajúce/odchádzajúce zo zastávok Lavičková, Mateja Bela, Cintorín Juh, ZŠ Kubranská, Zimný štadión, Old Herold, Ľ. Stárka/ZŠ Veľkomoravská koľko sa nachádza vo vozidle a to by mohlo celkom vierohodne ukázať.
Reply on: draxter #15569:
Úžasné!
A ešte otázka - jazdia po hokeji posilaky?
Reply on: tomas153cv #15576:
V decembri boli prestupy katastrofa, linky MHD cez most bežne mávali sekeru 10min i cez víkend, linky 24a25 meškali 15-25 min aj cez víkend už od obeda.
Mesto zapchate tak, ako býva len ráno. Jasné treba z Hasičskej na Kniežaťa Pribinu dva pruhy. A stvorprudovku až po kruháč v Belej.
Kruháč pri Old Herolde by mohli skúsiť riadiť policajti, za celý čas ich nevidím riadiť dopravu! Pritom tento bod vyzerá byť najväčší problém pre Zámostie.
A ak je zatiaľ možný zjazd z D1 cez diaľničnú políciu, mal by byť možný aj výjazd. V tejto tristnej situácii už malo mesto toto dávno dohodnúť pre osobné autá. Zo Zlatoviec na Bratislavskú trvá ráno výjazd 10-15 min až do deviatej.
Teraz medzi sviatkami to bude kúsok lepšie, ale potom znovu.
Reply on: tomas153cv #15576:
Do konca októbra bolo podnetov stále s odstupom najmenej, evidenciu za november a december ešte nemáme dokončenú. O celkovom počte podnetov budeme určite informovať najneskôr v rámci vyhodnotenia skúšobnej prevádzky.

Podiel prestupov na náraste počtu cestujúcich sa nedá exaktne stanoviť, nepovažujeme však tento podiel za výrazný, pretože:
a) prestupom boli nahrádzané slabé prepravné prúdy, napríklad asi najvýznamnejšie zrušené priame spojenie Sihoť – Zámostie cez víkend malo dokopy okolo 70 cestujúcich za deň za oba smery spolu,
b) prestupy najmä počas novembra neboli veľmi využívané z dôvodu ich nízkej spoľahlivosti v úvode prevádzky, na dátach z APC sa preto zásadným spôsobom pravdepodobne neprejavili,
c) aj v pôvodnom grafikone niektorí cestujúci museli prestupovať, napríklad na trase Kubrá – MAX – Zámostie alebo Priemyselný park – Juh cez víkend, pričom tieto spojenia sú dnes naopak priame.
Chcem sa spytat ako to vyzera s podnetmi na novu koncepciu MHD? Stale ich prislo najmenej? Co sa konkretne rata ako podnet?
Druhu otazku mam ako sa budu ratat prestupovy cestujuci do statistiky? Pretoze je to stale jeden a ten isty cestujuci, ale citace ho zaznamenaju viac krat.
Reply on: milan005 #15573:
Linka 8, jún 1978, Námestie ľudových milícií. Čiže si uhádol presne!
Reply on: milan005 #15572:
Tak to zjednotíme, prázdny štvorec mali spoje linky 8, ktoré vynechávajú stanicu. To isté na linke 6. Zaujímavé je, že keď linka 8 prestala chodiť cez stanicu, všetky spoje na vyveske mali túto značku. Ale to bolo dané tým, ako kedysi vyvesky v TN vyzerali: obsahovali niektoré dôležité nácestné zastávky a konečnú, tak sa asi snažili na ČSAD aby u linky 8 po tejto dôležitej zmene nenastal chaos.
Reply on: draxter #15569:
Je to z nejakého filmu? Ikarus idúci z Palackého na Sihoť čiže asi L8? Koniec 70tych rokov?
Reply on: kvorka #15568:
Ja si prázdny štvorec veru nepamätám ale plný sa používal pri L6 - neprechádza cez žel. stanicu
č - premáva po SAD
Spomínaš spoje idúce po ČSAO, tie mávali znamienko veľké O (vybrané spoje L5 a L6)
k - nepremáva 24. a 25.12.
r - nepremáva 31.12.
Reply on: draxter #15569:
Podľa náteru to vyzerá ako diaľkový Ikarus 256
Reply on: milan005 #15566:
Plný čierny štvorec: premáva po ŽST
A jednu s vyhodnotením na Nový rok 2025: čo, kde a kedy
Reply on: milan005 #15566:
Plný čierny štvorec? Pamätám si prázdny - nejde cez stanicu. Tak plný môže byť opak.
Č - na spojoch idúcich po ČSAO na Brnianskej (dnes na tu zastávku znovu čakáme skoro celé ďalsie volebné obdobie a nič)
D - nepremáva cez celozávodné dovolenky (LOT, TOS, Merina, Ozeta, VHS)
k nepremáva 31.12.
r nepremáva 24.12., neskôr i 25.12.
T moja obľúbená v kombinácii Tz (premáva po TOS)
Reply on: draxter #15559:
Chlapi, pripojím sa k testu MHDTN SKILL:
A 98
B v lete 1989
C 12
D od začiatku do roku 1987, potom len robotnícke spoje
E 28, vznikla hneď po 23, ako trojička k systému 8-18-28
F Zamarovce a T.Turná
G čierna gulička
H linka 5 - zrýchlené spoje
I biele tyče na držanie a veľké vetračky
Ďábel náš, na posilakoch z hokeja to bol zážitok zákrutou z Električnej doľava na Juh!
Celkom ma zaujala otázka k označeniu spojov do Nozdrkoviec.
Dám aj ja otázku, kto si ešte pamätá čo znamenali vcelku často používané značky?
- plný čierny štvorec
- "č"
- "D"
- "k"
- "r"
- "T"
Reply on: draxter #15559:
a) 50
b) 1989 len tip
c) 12
d) áno
e) prvá L28, 28.10.2006. L27 sa prvý krát objavila 1.3.2011 na trase aut. stanica - Bratislavská - priemyselný park s dvomi spojmi za deň.
f) linky MHD jazdili do dnes už samostatných obcí:
Skalka n. V. - L45
Tr. Turná - L2
Zamarovce - L4 a 14
g) čierny plný kruh (používaný len na zastávkových výveskách myslím že do 2006/06)
h) Soblahov - vtedy tretie, jednozmenné poradie
i) neviem si ich vybaviť, chcelo by to fotku 🙂
Myslím že si spomínal že Ďábel?
Reply on: draxter #15559:
Pekne, pridám sa. Myslím na to, že treba zložiť reparát, ale nech je sranda.
a) 33
b) 1989
c) 15 čistý tip
d) áno, hneď po vzniku jazdilo cez stanicu všetko
e) ja si pamätám 27 až niekedy v 2010, a to už 28 bola. Dám 28
f) Zamarovce, Tr. Turná, Soblahov
g) bodka to bola čierna, mám doma rukou písaný CP
h) Mníchova Lehota? Netuším, ale viem že aj tam jazdila harmonika v 80tych rokoch
I) biele tyče
Bonus: Ďábel
Reply on: Marek6283 #15562:
Čítaj pozorne, druhé najvyššie 🙂
Reply on: draxter #15559:
tak ja mám doma tabulu 121 ...myslim ze ta

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.