Marek pravdu mas, tade by kludne linka chodit mohla, to je ako stvorene na to ale treba zgeneralkovat este viac starych vyjazdenych crepov aby to potom stalo na dvore lebo nikto na tom nebude jazdit... Blizka buducnost priatelia, lepsie to nebude a nepomoze zmenit na VP sk.D vek na 21r...
Ja som konkrétne čakal na 8, ktorá ide 6.00 z Gen. Svobodu. Na zastávke ľudia vraveli, že aj predchádzajúci autobus vynechal. Niektorí tak stáli polhodinu na zástavke a nič neišlo.
Ja Ti dam take Dlhe Diely.... My mame Dlhe Hony A 23 by som ponechal ale tahal by som ju cez Cintorinsku a Partizansku kde by sa take tri zastavocky na znamenie zriadili...
Pokiaľ objednávateľa budú zastupovať takí, čo si vyvážajú zadky v aute, tak nebude v zmluve jasne definované aké vozidlá majú byť nasadené na ktorom spoji a dopravca bude postupovať svojvoľne. Ak trenčianske kĺbové autobusy dožijú, tak to skončí ako v Trnave a Prievidzi, že sa nekúpia 15m, ani 12m autobusy ale 10m a pár ks 12m aby sa nepovedalo. Vôbec by som proti menším autobusom neprotestoval keby sa to kompenzovalo kratšími intervalmi, ale to sa neudeje, viď. TT a PD ale aj PB. V menších mestách treba kyvadlovlu do centra každých 15 min na top trase, inak to nemá zmysel. Príp. dve linky s 30 min, ktoré sa na konci delia, na dve trasy kde postačí 30 min. Nerozumiem ale systému liniek 23 a 28, že prečo nie je namiesto ich jedna linka so silnejším intervalom a hlavne jednou trasou na Dlhých dieloch.
Tú 24 nepochopím, keď je plná a nedajú tam kĺbak aj keď sú prázdniny tak zjavne idú podľa ich princípu, že podľa nich ten autobus nie je vyťažený až tak, lebo reálne píše sa, že koľko je miest na státie v danom autobuse, ale kto môže toto určovať? Však to sa nedá, každý je iný, takto výrobca čo jeden meter štvorcový priradí jednému cestujúcemu na státie? Ono by chcelo aby sa aj niekto zodpovedný previezol takýmito linkami a posilnili to!
Ja napríklad stále nechápem dôvod toho, že kĺbové autobusy stoja cez prázdniny a víkendy, a nejazdia po 17:00 či kedy, víkendy ako tak pochopím a ešte aj to, že po určitej hodine nejazdia, ale, cez prázdniny? Naznačujú tým, že akože len študenti a žiaci využívajú MHD?
Ja toto zmýšľanie nepochopím, radšej využijem auto, lebo fungovať len na MHD sa nedá, dlhší čas som tak fungoval a tie ich intervaly otras, chcú aby ľudia presadli z áut do MHD, ale čo pre to spravili? Nič. V takej BA, ZA, KE z radosťou presadnem z auta na MHD, tam je to reálne, u nás nie, hlavne aby bol do najväčšieho nákupného centra Laugarício taký interval autobusov ako tam je teraz, nechcú povoliť zväčšenie Lauga kvôli tomu, že tam nie je chodník či cyklochodník, ja by som im to aj kvôli takej chabej MHD nepovolil taktiež.
isiel som s autobusom okolo zrovna v ten cas ...Policaj povie-nemala zabezpecene cuvanie a bude vsetko vybavene,ale ze sa nam tadial jazdi so strachom lebo to kazdu chvilu nastava,aleb ze nam tam zavadzaju dodavky sa neriesi stale....tu sa uz neda normalne jazdit...
Ďakujem za vysvetlenie. Vy ste zo SADky, že presne viete čo sa stalo alebo máte info od zamestnanca SAD? Neviem či je to len môj pocit, ale že tá parkovacia politika sa na Slovensku riešit živelne a každé mesto po svojom a štát na to kuká ako teľce na otvore namiesto nastavenia nejakých jasných mantinelov, aby nevznikali spory (viď. KE) alebo takéto situácie, že sa zriadia parkovacie miesta tam, kde to spôsobuje kolízne situácie.
Spoj Vam nesiel koli genialnej parkovacej politike....na ul.Dlhe Hony -medzi Inoveckou a Soblahovskou)totizto koli parkovacim miestam posunuli cestu k parkovacim kolmym miestam co je strasne blizko a auto nahle vycuvalo rovno do autobusu ktory siel ,tym padom nesmel dalej pokracovat....kym sa vsetko zabezpecilo-i nahrada za dany poskodeny bus tak to chvilu trvalo....Jasne ze miesta nie je kde robit,ale poukazovali sme na to hned,ze tu jazdime aj s busmi a cesty su uz len pre osobne auta.... ani nas hnev ani vas to neriesi ale vinou SADky to nebolo teraz!
V sobotu (13.5.) nešiel posledný spoj L28 na Sihoť. Tak som nestihol IC do KE. A ešte som na ľahkú váhu bral odporúčanie známych, že radšej mám ísť na Inovecká, stred lebo na Cintorínskej vynechávajú často spoje. Neveril som, že môže byť v trenčianskej MHD taký bordel ale dôveru mi SAD TN oplatila celkom ironicky ... Potom keď na jednej trase cez Dlhé hony časť spojov ani nejazdí, tak načo sú také linky, keď ich dopravca nepokrýva? A ako si objednávateľ skontroluje, že či neplatí náhodou aj za nevykonané spoje? Resp. dá sa to výpisom z palubákov alebo IS, ale kontroluje to vôbec mesto alebo len paušálne vyklopia kešeňu pred termínom uhradenia doplatku za predpísaný výkon a neskontrolujú či sa predpísaný výkon rovná reálne odjazdenému?
Nekoncepčné, vrcholné arogantné k platia im cestujúcim. Ranná sardinkaren na linke 24 ignorovaná, asi by na meste boli radi ak núti ľudia šli autom. Hlavne že súdruh Močiarík vyzýva k používaniu MHD a súčasne z nej ľudí vyháňa. Citelis 18M stojí, ale jazdí C954. A na nosnej linke!!! Preboha to dokedy? Dopravca má 5 disponibilných mestských vozov a nič.
Vrcholom kvality je včerajší zážitok: na linke 1 sa 14:35 na Soblahovskej smer centrum dovalila prímestská Karosa A ani jeden klbak v premávke, ráno bola na 24 zase sranda (!). Tak toto dokedy? Klbaky stoja a jazdia vozidla čo by nemali ani v špičke jazdiť, hoci sú prázdniny. Zvrátené.
Krásne spomenúť len tie pozitívne veci, ale nižšie sú aj problémy napísané, a to ako aj ten kasselák na zastávke SAD v smere do mesta, smiešne ako toto mohol niekto zhotoviť.
To fakt inak za peniaze niekto toto spravil? Ak dostali za toto zaplatené čo to zhotovili, tak to aj ja by som chcel ísť do takej roboty robiť kde môžem odfláknuť prácu a zarobiť si.
A inak vidieť, že ten plán na zhotovenie robil niekto kto asi nerozmýšľal, že to je pre AUTOBUS! Zároveň to malo byť otestované pred tým ako to bolo odovzdané a zjavne nebolo keďže už sa nikto nesnaží to opraviť a asi aj SAD-ka to zjavne berie ako funkčnú zastávku s kasselákom
Za takmer 13 rokov sme v limitoch mozneho posunuli MHD Trencin - od "vidieckeho typu" s nastupom iba prednymi dverami a klesajucim poctom prepravenych osob - k modernej MHDcke krajskeho mesta s nastupom vsetkymi dverami, wifi, casovymi listkami, prvou etapou IDS a narastom cestujucich. Samozrejme vela vela prace na tom, co sa nepodarilo i na dalsom zlepseni vas caka. Za spolupracu vsetkym ochotnym zastupcom Mesta, vsetkym nasim vodicom MHD a vacsine slusnym prispievatelom trencianskej iMHD dakujem!
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
draxter