Jeden zážitok z dneška, ktorý nemôžem nenapísať...
Išiel som 11 o 12:55 zo Saratovskej, pri parku, Karosa #42 a naozaj ma nepríjemne prekvapilo správanie vodiča. Nie že by som od vodičov MHD čakal príjemné vystupovanie (česť výnimkám, o ktorých viem, nebudem samozrejme"hádzať všetkých do jedného vreca", chápem, že práca vodiča je náročná), ale toto bol naozaj vrchol. Pani dobehla na autobus pár sekúnd po odchode ale pán vodič po nej vrieskal až po zastávku Pod Juhom, ako by mala prísť na čas. Samozrejme mala, ale vodič nemôže poznať, či nemala nejaké závažné dôvody. A ak by to povedal slušne, ešte ho podporím, ale vrieskať po platiacom cestujúcom, to je moc.
Ďalšia zastávka Inovecká, pán nemal drobné na zaplatenie, vodič opäť vrieskal tak, že som ho bez problémov počul k stredným dverám. Keby pánovi nepožičali cestujúci, stojíme tam doteraz. Zato pán vodič zabudol zavrieť dvere, keď zo zastávky odchádzal, to je v poriadku, hlavne nadať cestujúcemu. Najprv by bolo dobré myslieť na vlastné povinnosti ?
Samozrejme viem, že iMHD nie sú stránky dopravcu, ktorému to takisto prepošlem, ale zaujímal by ma názor diskutujúcich na takéto vystupovanie...
Samozrejme, ako mi už viackrát bolo povedané, treba mať pochopenie k tomu, že vodiča mohlo predtým nahnevať niečo/niekto iný, samozrejme, to je pravda. Ale aj to pochopenie má svoje hranice a naviac, rovnaké pochopenie by mohli mať aj vodiči k cestujúcim...?
PS: ospravedlňujem sa za kritiku, ktorú naozaj nemyslím na všetkých vodičov ale toto bolo podľa môjho názoru moc...
Išiel som 11 o 12:55 zo Saratovskej, pri parku, Karosa #42 a naozaj ma nepríjemne prekvapilo správanie vodiča. Nie že by som od vodičov MHD čakal príjemné vystupovanie (česť výnimkám, o ktorých viem, nebudem samozrejme"hádzať všetkých do jedného vreca", chápem, že práca vodiča je náročná), ale toto bol naozaj vrchol. Pani dobehla na autobus pár sekúnd po odchode ale pán vodič po nej vrieskal až po zastávku Pod Juhom, ako by mala prísť na čas. Samozrejme mala, ale vodič nemôže poznať, či nemala nejaké závažné dôvody. A ak by to povedal slušne, ešte ho podporím, ale vrieskať po platiacom cestujúcom, to je moc.
Ďalšia zastávka Inovecká, pán nemal drobné na zaplatenie, vodič opäť vrieskal tak, že som ho bez problémov počul k stredným dverám. Keby pánovi nepožičali cestujúci, stojíme tam doteraz. Zato pán vodič zabudol zavrieť dvere, keď zo zastávky odchádzal, to je v poriadku, hlavne nadať cestujúcemu. Najprv by bolo dobré myslieť na vlastné povinnosti ?
Samozrejme viem, že iMHD nie sú stránky dopravcu, ktorému to takisto prepošlem, ale zaujímal by ma názor diskutujúcich na takéto vystupovanie...
Samozrejme, ako mi už viackrát bolo povedané, treba mať pochopenie k tomu, že vodiča mohlo predtým nahnevať niečo/niekto iný, samozrejme, to je pravda. Ale aj to pochopenie má svoje hranice a naviac, rovnaké pochopenie by mohli mať aj vodiči k cestujúcim...?
PS: ospravedlňujem sa za kritiku, ktorú naozaj nemyslím na všetkých vodičov ale toto bolo podľa môjho názoru moc...
kvorka