Zaujímavé to možno bude, ale tak či tak sa tomu na Juhu nevyhneme. Takže pre mňa bude zaujímavejšie sledovať, či Juh (aj Sihoť) spoplatnia poslanci ešte pred voľbami.
presne tak, zaplatené majú za tieto faktúry:
2.11.2015 spracovanie dokumentácie nová MHD Trenčín - 3.432 EUR, zaplatená 1.12.2015
25.11.2015 návrh novej organizácie MHD TN - 4.464 EUR, zaplatená 22.12.2015
10.12.2015 nová organizácia časť C - 6.624 EUR, zaplatená 22.12.2015
17.12.2015 nová organizácia - 3.072 EUR - zaplatená 28.12.2015
05.05.2016 nová organizácia - dokumentácia - 2.755,20 EUR - dátum úhrady nie je zverejnený - v detaile je "vrátené, neplatí sa" tak aj dúfam, že neuhradená!
Summa summarum teda cca 14.000 zaplatená, 2.800 vrátené. Podľa zmluvy však ani faktúry riadne neoznačili a predmet plnenia v nich v zmysle zmluvy, ani pánboch nevie, ktorá časť kedy (okrem C) bola odovzdaná. Ale podľa cien a prílohy č. 1 je to časť A, B, C, D a E. Takže draxter má recht, že všetko nebolo vykonané.
Celková cena podľa zmluvy mala byť 22.392 EUR, takže ja dúfam, že za ten pamflet to nezaplatili. Otázka teda znie, ako to naozaj je, lebo k tomu sa už mesto nikde nepriznáva, ako týchto 22 litrov dopadlo. Draxter: sú zaplatené alebo ako to je? ?
#8920 - prečítaj a popozeraj, príloha D nikdy zverejnená nebola, a to čo sa prezentovalo vo Hviezde si počul sám a ten CP tu niekde aj máme. ?
- keďže sa tento model nikdy našťastie nezaviedol, tak časť F nemohla byť uskutočnená a teda nemôže byť ani zaplatená.
No ale tie parkoviská ktoré vznikajú od teraz už nikdy nebudú zadarmo ale platené to je tá najväčšia sranda. Zaujímavé to bude celkom s parkovaním na Juhu keď konečne spravia platené parkovné miesta.
Ak by si chcel garanciu parkovacieho miesta, tak by suma nebola 20€/50€ raz za rok, ale raz za mesiac. A čo sa zisku týka, už pol roka mi na úradnej tabuli mesta vyskakujú stavebné konania k novým parkoviskám, do ktorých sa aj reálne vrážajú peniaze.
nesplnili, neurobili výpravu ani CP, len modelový CP, nie reálny, to bol aj záver diskusie v Hviezde, preto si primátor vybral náš návrh. Viem viac, ale to už nie je na fórum ?
A aj tak tou parkovacou politikou mesto nijak pomohlo tomu aby bolo viac volných parkovných miest alebo čo chceli docieliť (skôr ten zisk chceli nič iné), napríklad aj keď máš parkovací preukaz na určitú zónu za veľké peniaze je ti nanič, nemáš na 100% isté, že budeš mať volné miesto. Celé je to o peniazoch.
Čo sa týka zastávok tak, nerozumiem krok čo spravili, presnejšie zrušili zastávky ktoré boli doteraz spojené s trafikou a zmrzlinárstvom, presnejšie na zastávkach 28. októbra smer Juh a Dolný Šianec zbúrali zastávky ktoré boli väčšie a lepšie ako tie čo tam dali teraz, presnejšie ich nahradili obyčajnými zastávkami, na to peniaze majú ale dať prístešky tam kam treba tam nedali, myslím tým hlavne zastávku Zlatovská nákupné stredisko napríklad, alebo by mohli začať uvažovať na zväčšení prístreškov keďže na takej Legionárskej smer na Juh je malý prístrešok kde nastupuje veľa ľudí ale na takej zastávke Inovecká stred je zbytočne veľký.
Ak som teda pochopil niky sú tie príjazdové plochy pre autobus kde je aj kaselák, správne? Ak hej tak ako sa tu už riešilo tak aj tak sú nanič, s B952 či Citelisom nie je šanca zastaviť na zastávke tak aby sa dalo pohodlne nastúpiť, pretože ten úsek je moc krátky, a Citelis 18M tam nedokáže dôbec efektívne zastaviť.
presne tak, v TN 4 roky nenasadzovali CItelis 18M kvôli dementne tlmočenému stanovisku ohľadne spotreby, ktoré sa naviac ani nezakladalo na pravde. Pritom ten voz bol v stave, riadne sa naň uplatňovali nákladové položky a paušály, ale keď mal vyjsť, tak nemal to či ono a bolo treba ho vlastne riadne dať do richtigu.
Garantovaných spojov dakedy bývalo viac, neviem, prečo mesto netrvá na vyznačení riadne, aspoň 2/3 NP/LE vozov. Veď obehy vozov by ako objendávateľ mal mat k dispozícii, mal by ich aj preštudovať a pripomienkovať. Ale to nerobí nikto: inak si ako vysvetliť, že hovorkyňa tára o nasadení kĺbakov od septembra a pritom stále nejazdia všetky, max. 4 kusy, hoc ich máme 5. To mesto akože dokedy bude tolerovať?
Mesto napriamo predĺžilo zmluvu o 5 rokov. Prečo? Lebo sraĺo na súťaž, MHD nie je priorita a venuje sa hlúpej parkovacej politike, ktorá je robená zle (viď sťažnosti ľudí, zimný štadión a pod., nekoordinácia s MHD a pod.) a diskriminačne - Juh je zatiaľ mimo, Sihoť III a IV tiež. Pritom koľko zastávok mesto zrekonštrukovalo? Ani jednu, len zbytočne preinvestovalo prachy pri cyklochodníku na Soblahovskej na niky, ktoré neboli treba. Ale Dlhých Honoch niky nebudú - tak ako to je, raz je ODI proti a raz za? iI niekto na meste si raz robotu urobí a raz nie?
Odpoveď je jasná: treba to spočítať primátorovi vo voľbách a treba si dobre pozrieť aj teraz, kto mu zobal z ruky a kto naopak mal záujem veci riešiť. Hanba primátorovi, čo si demokraciu zamieňa s povinnosťou poslanca hlasovať ZA jeho návrh rozpočtu. Hlásna popolustická trúba nie je to isté, čo fakty a v prípade MHD to je vidieť.
Iba našou zásluhou sa podarilo nielen zastaviť úbytok ľudí z MHD, ale práve zvýšiť o 1% - lebo sa prijal racionálny návrh linkového vedenia a CP. Ale mohlo sa viac, keby sa chcelo.
Záver: čo s peniazmi, čo sa vyplatili DIC? Cca 20.000 EUR, kto vie, nech napíše.
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
S499.1023