Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: Jacob #10517:
"SADka sa na nas tak vyserie"

A toto je presne dovod, preco by sa mali na dopravcu periodicky vyhlasovat verejne sutaze. Takato cochcaren, prameniaca z toho ze SADisti maju svoj piesocek pohodlne vyarendovany, by v civilizacii bola neprijatelna. A kedze vacsina SADiek dlhodobo jasne demonstruje, ze sami od seba si hlavy zo zadkov nevytiahnu, holt ich bude treba do dvadsiateho prveho storocia vtiahnut s kopanim a vreskom.
Reply on: JurajZaTn #10519:
vďaka, preštudujem ☺
Koncepcia TrID
Reply on: Jacob #10517:
SAD-ka má jazdiť tak, ako si objedná mesto. V auguste 2016 mesto zadalo SAD-ke cestovný poriadok, obehy vozidiel a SAD-ka jazdila. V decembri 2016 došlo k úpravaám, ale vzory obehov si SAD-ka upravila sama, samozrejme stále len pre 4 kĺbové vozy, pretože mesto netlačilo na nasadenie aj toho piateho. Teraz treba zatlačiť na prehodnotenie kĺbových vzorov a vytvorenie piateho pre Citelis 18M. Môj návrh je v rannej špičke 11 a potom linka 24. Ten ranný spoj linky 6 netuším ako je vyťažený, ale rozhodne prejazdy do vozovne riešiť na linkách 5,6,7,17 a nie naprázdno. Dokonca aj od OC Laugaricio by mohol ísť ten kĺbak ako linka 31 po vozovňu a nie naprázdno po novom moste.
Reply on: MA MHD #10516:
Chcieť aby na daných spojoch daných liniek boli nasadené harmoniky je pekné, ale SADka sa na nás tak vysere, by ma zaujímalo podľa čoho nasadzujú harmoniky. Na linke 11 harmonika ani pokiaľ viem nechodí, aj keď by mala lebo napríklad v čase od 14:00 je vyťažená dosť. Chcelo by to celé premyslieť, máme 5 harmoník tuším niekto písal (4 B 961, 1 Citelis 18M) a nejako premyslieť aby chodili na daných linkách a ich spojoch kedy je to potrebné by sa určite malo dať nejako vymyslieť. Taktiež pri tejto téme nerozumiem aký má zmysel nasadzovať harmoniky hlavne na linku 1, na tejto linke jazdia väčšinou iba harmoniky, inak len asi ráno na linke 24 a 8 tuším. A dosť veľkú blbosť spravia ak všetky odstavia cez prázdniny, to ako keby tým naznačovali, že keď študenti nechodia do školy tak ich autobusy sú prázdne, čo je blbosť, ľudia chodia tak isto do roboty, a autobusy bez študentov budú iba o trochu prázdnejšie.

Inak ešte by ma zaujímalo neviem či sa riešilo alebo niekto o tom uvažoval, že prečo vlastne a či niekedy môžeme čakať nejaké posilnenie spojov do Laugarícia alebo skôr z neho, to, že chodí každú hodinu do Laugarícia autobus sa ešte dá, ale keď by tam chcel ísť niekto vybaviť niečo na rýchlo tak aj tak bude dlho čakať na autobus, a keby chcel ísť pešo nemôže, pretože nie je kadiaľ, jedine po roli alebo na okraji vozovky čo je nebezpečné.
Reply on: MinoSUN-55 #10509:
Súhlasím. Na hlavne popoludňajších spojoch liniek 11 a 24 by mali byť harmoniky samozrejmosť. A myslím, že ani cez víkend by sa nestratili.

Na Juh II chodí len osmička v špičke každých 15 - 20 minút, takže harmoniky by som nasadzoval skôr tam, kde sú intervaly dlhšie.

Rannou 6 som nikdy nešiel, takže ako je to tam neviem. Ale je fakt, že nakoľko už 6 je jediné spojenie stanice a Zámostia, tak by si možno zaslúžila nejaké kĺbové spoje.
Reply on: JurajZaTn #10510:
Juraj, o tom tóne by som si dovolil pochybovať, stačí si spomenúť na dávnu minulosť v ZA fóre. A moje urážlivé poznámky plynú o.i. z Tvojho zaťatého mlčania a z toho, že si pamätám Tvoj postoj k niektorým témam.
Reply on: kvorka #10512:
? To je kultová vec... Inak súhlas samozrejme.
Reply on: MinoSUN-55 #10509:
isteže, súhlasím do bodky
Reply on: Richard Ščepko #10511:
súhlasím, rovnako ako som kedysi aj verejne písal, že istý vodiči jazdia super, sú slušní a vedenie vozidla ovládajú ukážkovo. Toho z #61 som ešte nezaznamenal poriadne, ale len nech pokračuje. Taký voz musí mať v rukách aj správny vodič. Nie ako ten, čo rozhadzoval z okna tie halierniky ?
Reply on: MinoSUN-55 #10509:
Neviem, či ide o toho istého, s ktorým som mal ja tú česť (spomínal mi, že je nový). Ak náhodou áno, tak by to na neho sedelo. Už jeho vystupovanie bolo kultivované.
Myslím, že by sa takýto vodiči mali chváliť. My, Slováci, to nemáme celkom v krvi. No myslím, že je to potrebné. Inak tých kvalitných vodičov nemáme veľmi ako oceniť.
Spomínam si na jedného mladšieho z minulého roka, keď na kasseláku zastavil priam ukážkovo (bez kočíka). Pochválil som ho, na čo reagoval úsmevom a vetou "snažím sa". Śú to drobnosti, ale o čo lepšie by sa nám v tomto 50 tisícovom meste lepšie fungovalo (všeobecne). Každopádne je fajn čítať takéto pozitívne informácie.
Reply on: S499.1023 #10487:
Igor, nechapem tu na fore tvoje dlhodobe urazlive poznamky. Pozname sa cele roky a ja som sa nikdy k Tebe nechoval takymto tonom. Nie vzdy sme sa zhodli na uplne vsetkych dopravnych rieseniach, ale vzdy sme vychadzali slusne a korektne. Nie som PhD a nemam akykolvek dovod vytvarat si nove nicky.

Vacsina toho, s cim sa do mna navazas, sa nezaklada na pravde. A to malo, co sa zaklada, mi zas neumoznuje sa verejne obhajit, bud preto, ze sa nepatri vynasat internu komunikaciu s objednavatelom dopravy, alebo preto, ze verejne vystupy v nasej spolocnosti zabezpecuje vyhradne hovorkyna.

Ak mas so mnou nejaky problem, staci napisat alebo zavolat, kontakty na mna mas. Viem Ti vela vysvetlit, co su vyslovene hoaxy zamerne alebo z neznalosti, alebo preco sa nejake veci maju tak ako sa maju, ale nedaju sa verejne komunikovat. (Ako napriklad info o vysokej rozpracovanosti pripravy Trencianskej integrovanej dopravy atd.)
#61 šoféruje nejaký neznámy šofér, podľa mňa úplne nový. Ale musím povedať, že mu to ide veľmi dobre a je to super cestovanie, je to tiché, netrasie to. Mala by byť nasadzovaná najmä na L1, vybrané L11, ktoré praskajú vo švíkoch, L24 a 25, prípadne ranná L6 (ktorá bola kedysi kĺbová a je veľká škoda, že tam dali sólo bus).
Reply on: Richard Ščepko #10507:
veď to nič, aspoň sme to dvaja verifikovali. Neviem totiž, ako sú spravené kĺbové turnusy, už v decembri 2016 tam boli dáke zmeny, ale sú 4. Vozov máme 5 a preto by mali jazdiť kĺbaky viac. Osobne odporúčam najmä sedlové spoje linky 1 a medzi 12:30 a 17:30 by na linke 1 sólo ísť ani nemalo, nieto cez prázdniny, keď nejde vôbec ani 22, na osmičke je redší interval a rovnako na 7/17 je dačo menej.

Naopak, vidím, že linka 24 má aj v dôsledku toho, že pobrala frekvenciu bývalej linky 2, veľký význam nielen pre Laugaricio, ale veľa ľudí ide aj od nemocnice. Tam ktorýkoľvek spoj by nebol stratou, bez ohľadu na presné číslo cetujúcich.
Reply on: kvorka #10506:
Tak to som si fakt nevšimol. A to tvoje príspevky pravidelne čítam 😉
Reply on: Richard Ščepko #10505:
ak pozrieš môj príspevok v dispečerovi, presne pred tebou som to napísal ? Aj s tým, ktoré spoje robí dopoludnia. Popoludňajušie odsledované nemám.
Reply on: milan001 #10498:
Včera poobede jazdila #51, no a dnes zas jazdí #61 ako L8 (aspoň na spoji 6:43 od Braneckého). A to bol argument SADky, že má problém s otočením na Sihoti IV. Ale je to celkom divočina s ňou, na druhej strane pri tom všetkom, čo sa okolo nej deje môžme byť aj radi, že jazdí 🙂
Každopádne jej svetlá svietia, smerovka blikala a LED panel fungoval, takže by mohla dnešok odjazdiť celý.
Reply on: milan001 #10502:
Poobede šla tak ako včera 13.30 na 1 a späť na juh (naspäť som s ním šiel) potom prejazdom preč a mám taký pocit že potom 16.45 linka č.1 len nie som si na 100% istý.
Reply on: syko #10501:
Hej, hodilo, lenže tú klímu by ani nepúšťali, lebo to by moc žralo, a to by boli pre SADku výdavky navyše predsa... 😃
Reply on: Jojo-DA #10499:
ktoré spoje to jazdila poobede?

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.