Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: MA MHD #10109:
treba na to tlačiť, iné sa nedá. A tú logiku ohľadne toho prístrešku v Opatovej na linke 4 - to zase kto dokázal? Ja neviem už či všetci vo vedení nevedia ako sa drží príbor alebo je to im až tak u prdele, ale toto je vrchol arogancie! ?
Reply on: milan001 #10108:
Aj ja, išiel som L11 a z konečnej som už bežal domov, lebo som mal úplne mokré a špinavé nohavice. Spolu s 11 tam prichádzali aj ďalšie autobusy, takže ma ich oprskalo hneď niekoľko.

Dal som to aj sem:
https://www.odkazprestarostu.sk/trencin/podnety/36163/jazero-na-zastavke-legionarska-smer-juh

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
A pridal som aj to o tých prístreškoch:
https://www.odkazprestarostu.sk/trencin/podnety/36162/pristresky-v-opatovej-a-na-legionarskejsmer-juhbrania-vyhladu
Reply on: Richard Ščepko #10106:
Poslem ucet za cistiaren,diletanti!som bol cely spinavy len preto,ze dakto si nevie urobit za 3 dni primitivnu praci!
Reply on: Richard Ščepko #10106:
Áno, problém je presne v tom. Popísal som to na konci odseku.
Zastávka sa mala prehnúť celá a nielen stred. Ak sa to nedá strojom, tak to mali spraviť ručne!

Včera som bol vďaka tomu mokrý.
Reply on: MA MHD #10104:
Problém neodtekajúcej vody na zastávke je podľa mňa len v tom, že je kanálová vpusť zahrnutá snehom. Dnes som šiel okolo (viď foto). Sneh je na mieste, kde je vpusť. Marius Pedersen jednoducho neodhrnul zastávku tak, ako by sa malo. Tu je dôkaz, že tam kanálová vpusť je:

https://www.google.sk/maps/@48.8862723,18.0341934,3a,75y,318.39h,70.55t/data=!3m6!1e1!3m4!1s24cpbCeqQozZ0dmkqGkCig!2e0!7i13312!8i6656!6m1!1e1

Mám chuť zobrať od našich rýľ a ísť uvoľniť prietok vody ku kanálu...
Reply on: MA MHD #10104:
Dnes som tú Legionársku videl. Bude to nádherné, až to do zajtra zmrzne (a pod nulou má byť pár nasledujúcich dní)...
A pár, ako inak, negatívnych aktualít z dneška:
1) Zastávka Legionárska smer Juh bola totálne plná vody (zastávkový záliv), pričom voda sa miestami až prelievala cez pomerne vysoký kasselák na nástupište. Tým, že je záliv vyspádovaný, tak pri kasseláku vzniklo veľké more aj s vlnami! A jedna radosť to autobusy prskali na cestujúcich! Aj keď, vodiči sa snažili byť ako tak ohľaduplní. Dnes sa preto pri kasseláku nezastavovalo.
Dôvod? Vyše meter snehu a štrku navalený na vpustiach.

2) V Opatovej sa už presunul prístrešok na správnu stranu - na námestí. Presunul sa zo zrušeného stanovišťa na terajšie (hoci sa zdalo, že tam nevôjde). Napriek tomu, že je v ňom len jedna reklama, je daná presne tak, aby cestujúci nevideli na prichádzajúce vozidlá! Zato na druhej strane majú perfektný výhľad na stenu potravín.

K obom bodom pridávam foto:
Reply on: draxter #10101:
Bola by veľmi fajn taká zastávka. Pri modernizácií sa všade naokolo spravili chodníky, takže dostupnosť by bola dobrá. Aj súčasné riešenie je určite lepšie ako to pred tým, ale má svoje muchy.

Mám spracovaný taký "balíček" malých zmien v CP, ktorý plánujem poslať na útvar dopravy. Doplním tam aj túto zastávku. V "balíčku" sú hlavne zmeny, ako rozšírenie počtu zastávok na znamenie, premenovanie zastávok na Juhu I (teraz sú názvy na jednom sídlisku podľa dvoch koncepcií), návrh na predĺženie linky 23 k Výstavisku (pretože teraz okrem nejakých 4-5 spojov vozí vzduch) a pod.
Reply on: MA MHD #10099:
veru, pritom na kasselák sa má zájsť až tak, že sa koleso otlačí na ńom, preto má ten oblý tvar, aby koleso "lícovalo" s obrubníkom. Takže tam je odstupová opatrnosť blbosť, takú by som práve čakal na tankodróme, akým je stanica či gymnázium.
Reply on: MA MHD #10096:
presne tak, ako píšeš. Mesto ŽIAĽ opať a zase, nezriadilo zastávku Psotného, ktorá by ľuďom výrazne pomohla a tak sú možné len súčasné trasovania. Jedno cez Závažie (3,13,27) druhé ako jazdí linka 6. Vývesky sú úplne na lobogo (stále) a tak to ľudí mätie ešte viac. Súčasný stav vedenia je však podľa mňa výborný (sám mám rodinu v Záblatí, len si museli zvyknúť), ale chcelo by to nkriminovanú zastávku Psotného, ktorej poloha bola priam geniálna. Treba preto, aby ľudia MČ Západ tlačili na volených zástupcov s požiadavkou zriadenia takejto zastávky.
Reply on: MA MHD #10095:
dotyčný vedúci je veľmi schopný človek, u neho sme nikdy neevidovali, žeby dačo čo je na ňom nešlo...otázka znie, čo všetko môže a čo je už vec niekoho iného, kto povedzme to tak, má "v paži".
Reply on: Richard Ščepko #10097:
A takéto zastavenie je ešte v pohode. Pravidelne som svedkom toho, že je bus aj 3-krát tak ďaleko od obrubníka napr. včera, hoci zastaveniu nebránilo nič, ani sneh a ani iné vozidlá.
Napríklad pri Gymnáziu, kde sú staré obrubníky, zastavujú bližšie.
Reply on: Richard Ščepko #10097:
Oprava: "Priamo so SAD Trenčín som veľa nekomunikoval..."
Ospravedlňujem sa za to otočenie fotky, ale neviem ako k tomu došlo.
Reply on: MA MHD #10096:
Priamo so SAD Trenčín som nekomunikoval, ale z toho mála sa zas sťažovať nemôžem na neochotu. Vtedy som ani nebol poslancom. Verím, že to je hlavne o ľuďoch. Bol som však svedkom, že zastavil vodič ukážkovo. Tak som si neodpustil poznámku s poďakovaním. Myslím, že aj jeho to potešilo.

Ja mám zatiaľ len tú zo 6.9.2016. Budem vďačný za každú podobnú fotografiu. Vďaka!
Reply on: kvorka #10092:
Ja zas ten podnet celkom chápem a príde mi aj opodstatnený, pretože:
- ako píšeš, SAD robí chaotické vývesky, ktoré sa dajú len ťažko pochopiť
- cestujúcim zo Zlatoviec predpokladám prekáža aj to, že sa najprv vozia po Záblatí a to až na Rybáre, a až potom idú do Zlatoviec.
- pôvodná linka 13 zvládla trasu za 11 minút (stanica - Zlatovce, DM), pričom teraz je to viac ako 2-krát toľko.
- linky 5, 13 a 27 nechodia na stanicu a linka 5 chodí iba v špičke, linky 13 a 27 majú zase iba niekoľko spojov mimo špičky
- linka 3 rovnako nechodí na stanicu, a opäť, premáva len v špičke

Riešením pri linke 6 by bolo zriadenie zastávky Psotného (pôvodne aj bola navrhnutá), pred kruhovou križovatkou v Zlatovciach v smere z podjazdu.
Reply on: Richard Ščepko #10094:
Prekvapuje ma prístup SAD-ky - vedúceho MHD v tom maile. Na takú ochotu totiž nie som zo strany SAD zvyknutý ? . Ja som včera aj chcel spraviť nejaké fotky, ale mal som iba mobil a už bola tma, čo na fotenie nie je najlepšia kombinácia.

Ak by sa mi náhodou podarilo odfotiť to zastavovanie, tak sem pridám aj fotku.

Inak, ďakujem za ochotu ?
Reply on: MA MHD #10090:
K tomu zastavovaniu pri kasseláku som komunikoval ešte v roku 2013 s pani Maslovou a následne s pánom Chudíkom (vedúci Prevádzkarne MHD Trenčín). Z emailu vyberám:

"Vodičov som upozornil už aj prostredníctvom listu z města o čo najbližšie zastavovanie k nástupnej hrane. Ak by sa v budúcnosti stalo, že vodiči nebudú zastavovať při okraji zastávky budem rád, ak budem o tom informovaný.

Je i pravda, že na zastávke sa nachádza verejné osvetlenie, ktoré komplikuje vybavovanie cestujúcich. Určite z našej strany príde žiadosť o preloženie VO spolu s označníkom prímestskej dopravy.

Ďakujem ešte raz za Váš podnet."

Skúsim čo najskôr získať dôkazy a poprosiť zodpovedných o opätovné upozornenie. Snáď len toto bude stačiť. Chcem mať najskôr aspoň pár fotografii, aby to z ich pohľadu nebolo postavené "na vode". Zvyšné poznámky som si zapísal a chcem sa na to pýtať ako som písal nižšie.

K tomu BUS pruhu v smere na most. Doslova som dostal odpoveď, že najbližších minimálne 6 mesiacov nemám počítať s nejakou aktivitou v tomto smere. Nie som v pozícii s tým veľmi pohnúť, zostáva mi to len rešpektovať. A či sa mi to páči? No nie som z toho nadšený, príde mi to ako strata času. Ale nepoznám detaily.
Reply on: Richard Ščepko #10089:
iste, len ak to občas čítajú tu, mohli by aj sami nejaké "body" pochytať a prísť s "vlastným" nápadom, lebo tu to majú popísané až až. Ale díky, som rád, že aspoň niekomu nie je vyhadzovanie peňazí von oknom blízke ?
Reply on: MA MHD #10091:
- linka 6 do Zlatoviec NEJDE cez priemyselný park (hoci podľa cestovných poriadkov na zastávke sa to tak zdá, lebo sú naprd), zato ide (väčšinou) až na Sihoť
- zo stanice do Zlatoviec ide linka 25 min
- pôvodná trasa nie je možná, takže buď sa Zlatovčania budú krútiť takto alebo cez Istebník a Orechové linkou 3
- Zlatovce majú okrem liniek 3 a 6 ešte aj väčšinou spojov linky 5 a linky 13 a 27
Z otázok a odpovedí (www.trencin.sk):
Otázka od: Janka Šimková, 10.01.2017
Dobrý deň, podľa nového grafikonu MHD si pomaly zvykáme na nezmyselné cestovanie obyvateľov Zlatoviec linkou č. 6. V minulosti sa cestujúci, ktorý nastúpil na žel. stanici dostal do Zlatoviec za asi 15 min. Dnes touto nekonečnou linkou precestuje pol Trenčína, cez priemyselný park, Záblatie Rybáre, aby sa dostal naspäť do Zlatoviec, trvá to cca 30 minút. Nebolo by lepšie, keby ste Zlatovčanom vrátili linku č. 13 okolo Old Heroldu. Určite by ste vyhoveli veľa ľuďom.

Odpoveď:
Miloš Minarech, útvar dopravy:
V súčasnosti sa zmena cestovného poriadku neplánuje. Počas modernizácie železničnej trate došlo k zrušeniu žel. priecestia na Hlavnej ulici a priecestia do Záblatia. Trasovanie linky nebolo možné zachovať. Preto sa pristúpilo k novému trasovaniu, ktoré má linka č. 6.

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.