"Aby ľudia nemokli by mali byť na zastávkach vývesky aj pod prístreškom, čo, žiaľ, nie je všade."
V tomto meste to nieje nikde! Vývesky pod prístreškom boli do roku 2012 takmer všade no potom boli demontované, nevedno prečo. Ale samozrejme, že by to bolo super.
K jazeru na Legionárskej. Odpoveď MsÚ:
18. január 2017 Odpoveď
Dobrý deň, pri každom oteplení počas zasneženej zimy sa sneh začína topiť, pričom v interakcii vozovka / sneh k topeniu nedochádza, nakoľko vozovka je ochladená pod bod mrazu. A tak vznikajúca voda sa dostáva pod sneh, kde zo začiatku opäť zamŕza, čím upcháva odtokové dažďové vpusty. Na ich rozmrznutie musí byť dodané ďalšie teplo - t.j. musí dôjsť k nahromadeniu vody, následnému roztopeniu ľadu a odtoku vody cez vpust do kanalizačného systému.
Voda zo zastávky odtiekla za pár hodín.
Erika Ságová, hovorkyňa MsÚ
---------------------------
Tuší pani hovorkyňa, koľko ľudí tam za tých "pár hodín" bolo úplne mokrých? Mal sa tam ísť postaviť niekto z MsÚ. A to nehovorím o tom, že bola popoludňajšia špička (!) a ešte na druhý deň tam bolo vody rovnako! Na "poriadne" odhrnutých zastávkach sa to nestalo.
---------------------------
Pridávam odkaz na ešte jeden, podobný, podnet: https://www.odkazprestarostu.sk/trencin/podnety/36431/sneh-na-zastavkach-mhd
Viac menej by som súhlasil, akurát s tým pozitívnym hodnotením budem opatrnejší. Rovnako ako S499.1023 mi to vychádza na trojku. Prečo?
Cestovný poriadok: kladne hodnotím preklady liniek a aj nové linky 7/17, 4, 12 a aj posilnenie linky 24. Čo už nemôžem pochváliť je ten Juh I cez víkend (viem, že to dokola riešim a že môj pohľad je možno trocha subjektívny, no behať do stredu sídliska by nebavilo nikoho), rovnako chaotické premenovanie zastávok (na Juhu I po starom). Cez popoludňajšiu špičku nejde nič z Novín do mesta, čo tiež nieje ideálne. CP by som hodnotil 2- (avšak svoj podiel na tom má aj mesto a dopravca).
Naviac, ani rozloženie kĺbových spojov nieje ideálne + zrušenie obsluhy Bratislavskej tiež zožalo kritiku (mne osobne však nevadí).
Neskutočne ma vytáčajú odpovede "V súčasnosti o zmene neuvažujeme". Najmä, keď sú takéto odpovede k zmenám, ktoré by boli užitočné.
Internet: viac nejde ako ide, takže to by som pozitívne nehodnotil.
Zlacnenie PCL a úprava cenníka je určite plus. Avšak, nedajú sa nahrať na MULTICARD, a pre cestujúcich využívajúcich aj PAL sú tak nepoužiteľné. Naviac, najmä vďaka zrušeniu obsluhy Orechového by bolo treba, aby sa akceptovali práve aj na PAL (pokojne až po Zamarovce).
Dopravca: bol najväčší problém uplynulého roku. Nesprávny formát vývesiek, zlá údržba označníkov, zlé hlásenia, nefungujúce vnútorné tabule a pod. Vysoko negatívne hodnotím aj komunikáciu s verejnosťou!!!
Mesto: nezabezpečenie náhrady za zastávku Legionárska, žiadny posun vpred ohľadom zastávky Gymnázium, odstavenie Citelisu 18M, zlá zimná údržba zastávok, zlý stav vozovky zastávok. Rovnako sa niektoré zastávky zabudli namaľovať ako aj zriadiť!!!
Iné: nízky počet garantovaných NP spojov. Veľké mínus!
súhlasím, hoci je zrejmé, že prístrešky boli umiestnené ešte v čase, keď na Juh I premávali aj kĺbové autobusy a bola tam väčšia frekvencia cestujúcich než dnes.
Ten označník má byť na hranici zastávky, takže je imho dobre. Aby ľudia nemokli by mali byť na zastávkach vývesky aj pod prístreškom, čo, žiaľ, nie je všade.
a ešte katastrofálne "odhrnuté" zastávky - draxter ma upozornil na Záblatie, nadjazd: preboha,ako tam môže vojsť bus do niky? Ľadu tona, neodhrnutá, kasselský obrubník tam zakrytý snehom, vozidlo trčí do cesty, stojí 1,5 metra od chodníka....? Mesto by malo tlačiť TSK na riadne odhrnutie cesty III.triedy v Zlatovciach a Záblatí!
to hodnotenie je hdonotením výsledku MHD, nie pre mesto ani dopravcu, to by sme úplne iné čísla dávali, je to hodnotenie roka v MHD ako takého a vzhľadom na minulosť mi príde 1- spravodlivá ? pretože sa ešte toľko toho nikdy v pozitívnom smere neudialo naraz. Nemusíš ale súhlasiť samozrejme s číslom, len moje dovysvetlenie.
To, že sa to "trpne prijalo" je jasné, svedčí o tom aj taká pseudoparódia na relevantné informácie pred zmenou a aj to, že úplne nezmyselne a bezdôvodne sa číslo navrhovanej linky 26 napokon objavilo až v CP dopravcu ako 27. Dôvod viem, ale nebudem rozoberať, lebo je to už jedno. Boal to však ukáža diletantstva a neznalosti (ako obvykle).
Slovne by som s Tebou súhlasil do bodky, číselne mi to však vychádza na takú trojku, najmä preto, že úpravy CP boli nakoniec výsledkom práce občianskych aktivistov a mestom/dopravcom viac-menej trpne prijaté.
Podujmem sa na zhodnotenie roka 2016 v MHD Trenčín. Treba ho hodnotiť veľmi pozitívne a vzhľadom na to, čo sa udialo mu podľa školských známok dávam dokonca 1-. Prečo? Tak po poriadku:
a) urobila sa nová organizácia liniek MHD a cestovný poriadok, ktorý priniesol do MHD pozitívne zmeny, na ktoré sa čakalo roky a v podmienkach TN vyzeralo, že sa pristúpi skôr k nejakému paškvilu. Výsledok je vzhľadom na pomer cena/výkon (teda financie mesta na MHD a objednané kilometre) asi to najlepšie čo sa dalo urobiť. Obrovksé plus.
b) nástup všetkými tromi resp. štyrmi dvermi do vozov MHD pre držiteľov čipových kariet je jednoznačne posun vpred a TN sa vracia na mapu miest spred roka 1989, kde nástup všetkými dvermi s vopred zakúpeným lístkom bola samozrejmosť. Obrovské plus.
c) wi-fi v autobusoch: v NR ju majú už tuším 3 či 5 rokov, u nás isto pozitívum, aj napriek výpadkom signálu. Jednoznačné plus.
d) úprava niektorých zastávok (hoc v niektorých prípadoch na 2x a niekde úplne nezvládnutá), v každom prípade treba zastávky rekonštruovať a stále lepšie málo než nič. Tiež zriadenei niektorých nových zastávok. Malé plus.
e) úprava cien predplatných lístkov nadol a motivácia cestovať MHD - veľké plus.
A prečo 1-? Pretože:
a) nedotiahnuté nové zastávky, zriadili sa len niektoré (na Novinách sa jedná len o obnovené predošlé bývalej linky 10 a 12) a preto chýbajú - Brnianska, na Vinohradoch.
b) "šašky" s cestovným poriadkom a jeho pretrvávajúca nekvalita - obsahoval neexistujúce zastávky, doteraz nie sú tarsy liniek uvádzané správne a názvy zastávok sa nestíhajú a nestíhajú upraviť....
c) garantované bezbariérové spoje: po zmene od decembra sa vyznačili AŽ 3 (!?) vozidlá v rámci svojich obehov prestriedajúcich skoro všetky linky, hoci by ich mohlo byť aspoň 12....
d) nenasadzovanie jediného kĺbového nízkopodlažného vozidla #61 Citelis 18M, z dôvodu údajnej vysokej spotreby, čo je údaj zjavne účelový s ohľadom na spotreby tohto typu vozidla narpíklad v porovnaní s Brnom
Výsledok to teda celkovo pokazilo. Verím však, že do budúcna si mesto rozmysí, komu zaplatí 20.000 EUR za úpravu MHD a nebude vyhadzovať peniaze von oknom tak, ako sa to jede pri neprevádzkovaní Citelisu 18M!
treba na to tlačiť, iné sa nedá. A tú logiku ohľadne toho prístrešku v Opatovej na linke 4 - to zase kto dokázal? Ja neviem už či všetci vo vedení nevedia ako sa drží príbor alebo je to im až tak u prdele, ale toto je vrchol arogancie! ?
Aj ja, išiel som L11 a z konečnej som už bežal domov, lebo som mal úplne mokré a špinavé nohavice. Spolu s 11 tam prichádzali aj ďalšie autobusy, takže ma ich oprskalo hneď niekoľko.
Áno, problém je presne v tom. Popísal som to na konci odseku.
Zastávka sa mala prehnúť celá a nielen stred. Ak sa to nedá strojom, tak to mali spraviť ručne!
Včera som bol vďaka tomu mokrý.
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
milan001