Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: MA MHD #10015:
Že by za tých 15 sekúnd stanicovania (no dobre, v Trenčíne minúta kvôli prikladaniu kháru) do všetkých dvorov potrebovala vchádzať sanitka?
A inak, ak majú (nezmyselne) vchádzať do obratiska, tak sa to má aj dôsledne vymáhať.
Reply on: MA MHD #10010:
Ako som už veľakrát povedal - keď bol v čase hrôzovlády HZDS Lajko Hudek ministrom vnútra (aféra keď ho kopneš do gúľ, dám ti pusu na čelo), nič netušiac vyslovil jednu veľkú pravdu - Vieš ako, policajti debili. Oni to zosumarizovávali.
Reply on: milan002 #10014:
To je jedna z vecí, čo mi na tom CP vadia.
Reply on: milan002 #10013:
Taký, že v smere z Kubrice do mesta má linka 11 oficiálne zachádzať do otoča k označníku. Avšak polovica vodičov tam naozaj chodí (aj keď polovica asi nie, to menej) a zvyšok zastavuje len na ceste, pri prechode kde sa pôvodne chystal označník (sú tam 4 skrutky) (a teda na opačnej strane cesty, ako je obratisko a zastávka).

Zastávku pri prechode neschválil ODI z dôvodu, že sú tam vjazdy do dvorov. Preto by sa malo chodiť do obratiska.

A celý problém je v tom, že môžeš stáť vzorne a na čas pri označníku MHD a čakať na 11-tku, a ak vodič zájde do obratiska, máš šťastie, ale niektorý ak nikoho neuvidí pri 4 skrutkách, tak ide ďalej, a ten, čo stál vzorne na zastávke má smolu. Bol som svedkom množstva takých prípadov.

Preto vyžadujem od útvaru dopravy aby nariadil SAD aby jej vodiči povinne zachádzali do obratiska. Rovnako je to aj v Biskupiciach, akurát, že tam sa rieši aj osvetlenie.
Reply on: MA MHD #10012:
Invalidne voziky ako safranu.Preco len tak malo?
Reply on: MA MHD #10010:
Aky je problem s otocom v Kubre?
Reply on: S499.1023 #10005:
Vidíš, to som si neuvedomil. ?
Reply on: Richard Ščepko #10009:
Kvôli otočom v Kubre aj v Biskupiciach som písal na útvar dopravy. Bolo mi odpovedané, že v Biskupiciach ODI zastávky nepovolí bez zálivov kvôli kruháču a v Kubrej kvôli výjazdu z dvorov.

Následne som teda dal požiadavku aby vodiči zachádzali vždy k označníku do otoča a podnet na osvetlenie obratiska Biskupice-cintorín.
Reply on: Marek6283 #10008:
Súhlasím, sám som dal preveriť variantu, kde by sa zastávka presunula na miestnu komunikáciu v smere do Biskupíc. Bez nutnosti zriadiť záliv. Obdobne aj v opačnom smere. Túto variantu vraj zavrhol ODI. Bol mi však odporučený iný postup, ktorý som popravde ešte nestihol rozbehnúť.

Nestíham všetko 😞 Už som si to aj začal písať, ale aj tak na niektoré veci zabúdam. Ale vďaka za upozornenie, idem si to nachystať a opäť sa na to budem pýtať, čo sa v tejto veci urobilo, resp. aplikujem odporučený postup.
Reply on: Richard Ščepko #10006:
...ten otoc uz nie je otocom,myslim ze by chcelo premiestnit a prerobit danu zastavku k ceste...autobusy tadial prechadzaju vsetky dalej,zachadzanie k pristresku je castokrat komplikovane pre odstavene kontajnery,ci kamiony,alebo v zimnom obdobi koli snehu a ladu lebo sa to neudrzuje... zmena osvetlenia by nebola potrebna!
Reply on: Richard Ščepko #9999:
MHD: problem of people,not of us. Heslo vedenia mesta a ich ignorantsky postup.
Reply on: S499.1023 #10005:
Jasné, zle som to asi napísal. Výložníkom som myslel "rozvetvenie" stĺpu na obe strany. Tým zostane osvetlená ulica a novým svietidlom aj priestor na otoči. Takže takto to bolo myslené.
Reply on: Richard Ščepko #10002:
Existujú aj rozvidlené výložníky, takže netreba otáčať.
Reply on: Richard Ščepko #10002:
Ďakujem za spoluprácu. ?
To pootočenie lampy by zatiaľ určite veľmi pomohlo. Prípadne je možné dať aj novú lampu na stĺp s elektrickým vedením za zastávkou.
Reply on: kvorka #9996:
Ikarusy 280 boli iné kafy, nielen kratšie (o 1,5 až 2,25 m) než súčasné ale hlavne natáčacia tretia náprava, takže menší polomer otáčania za cenu vybočovania zadku. Ale ten rozdiel je taký malý, že ak nie je otočka medzi dvoma múrmi, tak nie je problém.
Vďaka páni, veľmi som vám vďačný za niektoré príspevky. Od stĺpu až po kvorkove príklady.

Ono ťažko sa to vysvetľuje, pretože niektoré veci treba zažiť. Myslím tým "neformálne" stretnutia k terminálu napr. pána Trabelssie, pána primátora + poslanci. Nedávno mi na Útvare dopravy priznali, že napr. prioritizácia MHD, mapy, vozový park a pod. trápi len mňa (z poslancov). Neviem si predstaviť ignoráciu zo strany útvaru, ak by boli tlačení priamo vedením mesta. Ak by to bola jedna z priorít. Veľmi veľa vecí by sa za napr. 4 roky mohlo realizovať.

Posuny môžu nastať len tlakom, naozaj ma lepší spôsob nenapadá. Kultivovane, vecne, ale neustále tlačiť, pýtať sa a upozorňovať s tým, aby bola realizovaná náprava. Na druhej strane verte mi, že aj na Útvare dopravy je záujem o niektoré pozitívne zmeny. Sú to však iniciatívy jednotlivca.

Každopádne ešte raz vďaka za ten kĺbak.

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.