Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: LUK #10927:
pred pár rokmi áno, ale dnes už nie. B952E už majú svoj vek, takže sa pripájam k názoru na tomto fóre. Možno si to ešte neuvedmujeme, ale pomaly a ista prichádza doba konca B952 v slovenských mestách. Najnovšie Levice od 12/2017.
Reply on: Jacob #10925:
Trenčín je nejaké divné mesto, všade inde sú Karosy B952 držiaky, ktoré zachraňujú situáciu, iba trenčianski šoto maniaci by z nich urobili vatru zvrchovanosti... ?
Reply on: Mike #10924:
pardón, nemajú manuál ? preto sú super do mesta
Reply on: kvorka #10922:
Ja som taktiež za odpoveď B.

Kĺbové autobusy tiež áno mali by sa využívať všetky keď ich je tak málo, ale SADka moc rada dáva všade iba slávne B952.

Citelisy čo som postrehol jazdia teraz celkom dosť na linke č. 1 ako keby namiesto kĺbových autobusov, autobusy nie sú to zlé ale sú v hroznom stave čo je pravda, ako aj informačné tabule ktoré sú v týchto autobusoch ani jedna už vyše roka ani v jednom autobuse nefunguje, čo tu niekto kedysi písal, vyjadrenie SAD-ky prečo nefungujú je odpoveď, že nedajú sa spárovať zo systémom alebo proste niečo so spárovaním, čo mi príde ako nejaká hovadina, ale skôr to bude ich lenivosťou, keďže ani keď prerábali zastávku Legionárska v smere do centra nevedeli nastaviť aby hlásilo zastávku len v jednom smere, že to je problém, čo je blbosť, keď dokáže hlásiť v jednom smere zastávky napr. Ľudovíta Stárka, Piešťanská, Veľkomoravská. A to isté s hláškou "Konečná zastávka, prosím vystúpte", s tým, tiež že bol problém tak to odstránili (typujem, že si nedali ani námahu snažiť sa zistiť chybu).
S tou zálohou pre garantované nízkopodlažné spoje, tam naozaj stačí jeden autobus, predsa koľko v Trenčíne máme garantovaných takýchto spojov? Málo, iba na linke č. 1 sú iba dva.

Pri tej STK by ma zaujímalo, ako môžu B952 ešte prejsť STK. A stavím sa, že aj keď tieto autobusy budú musieť byť vyradené, tak nenakúpia nové a budú jazdiť Crossway-e, keďže typujem, že momentálne jazdia všetky B952 najviac a Crosway-ov jaždí iba pár.

Proste tu v Trenčíne kto by sem prišiel teraz po veľmi dlhej dobe a pôjde MHDčkou tak si bude myslieť, že sa tu zastavil asi čas, lebo s týmito autobusmi to tu vyzerá ako v roku 2006 odkedy jazdia, vtedy boli krásne všetko, dnes už nevyhovujú štandardu.
Reply on: kvorka #10922:
Citelisy majú manuál? A koľko je aktuálne garantovaných NP vozov?
Reply on: draxter #10921:
Aha, potom chápem, dobre napíšem ak by ma niečo v budúcnosti napadlo 🙂
na margo novej ankety:
- som jednoznačne za možnosť B, pretože vidím v premávke nejakú B952 po GO, lenže ja si myslím, že s týmto sa malo začať už pred 3 rokmi a nie teraz, keď majú 3 roky do dôchodku tie vozy!

- máme 5 kĺbových vozov a furt jadzia len 4, kedy konečne mesto dupne dopravcovi na krk aby jazdili všetky? To sme asi jedné mesto čio sti toto môže dovoliť.

- nejazdia ani krátke Citelisy, chápem že dáky musí byť záloha pre garantované spoje, ale na to stačí jeden. Majú manuál, idálne do mesta, najväčšiu kapacitu zo sólo vozov (veď ich kúpa bola argumentom aj pre nahradenie kĺbových Ikarusov na menej vyťažených linkách), ale sú v takom stave v akom sú - šiel som #02 a tesnenia okien, gumičky a kadečo akoby ich práve zo smetiska vytiahli!

MESTO: nech sa konečne spamätá, lebo je zbytočné aj kúpiť nový voz, ak sa oň bdue SADka starať tak, ako to robí teraz - viď prípad Citelis 18M a podobne, neschopné B952 a pod. Nie je žiadne tajomstvo, že by veľa B952 neprešla ani STK...a pritom jazdia, kým sa dačo nestane.
Reply on: Jacob #10919:
som si to nevšimol po pravde, času nie je nazvyš, ale napravíme ? Keďže sám do ankety nehlasujem, naozaj mi ušlo, že sme nedali aj novšiu. Dakedy bývali častejšie, to je fakt. Kľudne napíš, ak máš nápad.
PS: nie je pravda, žeby TN neexistoval, nahadzovať nové CP je pre kolegu riadna fuška vždy, zase tie naše vianočné pseudoobmedzenia a kadejaké hovadiny pri nedodržiavaní zákonných lehôt v TN na oznamovanie je ozaj o tom, že x krát ráno zistím, že je dáke obmedzenie, zmena a pod. (posledne linka 12), takže iné by to bolo, keby som mal info 10 dní vopred, takto to stíhame len tak tak, ale dovolím si tvrdiť, že nebyť nášho webu veľa vecí nie je vôbec alebo je neskoro. Takto to predsa len trenčianska sekcia má (viď početnosť správ na hlavnej stránke a pod.
Reply on: Jacob #10919:
Každá podstránka má svojho správcu (iba niekedy toho istého), takže jej obsah závisí na tvorivosti a vyťaženosti danej osoby. Ak máš námet na anketu, tak šup s ním do mailu správcovi - kontakt nájdeš v príslušnej sekcii vpravo dole
https://imhd.sk/tn/doc/sk/15861/Kontakt-na-imhd-sk-Trencin správca ti bude za podnety povďačný. Väčšinou ide o osobu z iného mesta, takže nemá úplne 100%-ný prehľad o dianí v meste.
Neviete náhodou inak niekto, či sa o všetky stránky jednotlivých miest tu na imhd.sk stará jedna osoba alebo na starosti má viacero osôb, tým myslím, že napríklad jeden človek má na starosti jednu stránku jedného mesta. Aj keď viem, že stránka imhd.sk a jej podstránky sú dobrovoľná činnosť a zdarma, tak nerozumiem jednej veci a to sú ankety, a to buď pravidelne na niektorých stránkach sú každých pár mesiacov nové, alebo čo som si všimol niekde je iba napr. "Aký bol rok 2016 v trenčianskej MHD?" (namiesto trenčianskej MHD je názov iného mesta), a táto anekta je celý jeden rok a nemení sa čo mi príde blbosť. Zároveň keby tomu tak bolo tak keby aspoň bola aktuálna, pretože čo vidím taká žilina má už aspoň aká bola MHD v roku 2017 ale my na Trenčianskej stránke stále 2016.
Viem, je to iba taký možno bezvýznamný detail ale nerozumiem ako je možné, že všade je to aktuálne a na nás sa asi zabudlo ako keby Trenčín už neexistoval alebo čo 😕
Prosím, spomínate si dakto na súkromného dopravcu PNEUS Travel? Kedysi dávno mali tmavomodrú LC 735 (špz možno TNA 01-86), avšak nedarí sa mi k nim zistiť nič bližšie...
nielen ako píše kvorka, nový CP má už aj jednu podstatnú chybu:
spoj č. 105 na linke 5 má znamienko "G" pokračuje do priemyselného parku - áno, ale na linke 6 (čo sa z CP človek nedočíta). Avšak spoj linky 6 č. 117, ktorý je priamym pokračovaním (t.j. ten istý autobus) má obmedzenie "62" a nepôjde 24.12.. Takže výsledkom je, že CP nebude dodržaný, lebo spoj na linke 5 skončí a nikam nepôjde do priem.parku! Takže ľudia POZOR, čo robíte na zmeny, pošlapete si. ?‍☠️ ? No fasaa, vivat CP a lá SAD.
Reply on: dave6 #10914:
asi keď idem autom, tak sa idem prechádzať či ako to myslíš? Zaparkujem čo najbližšie cieli, to má predsa logiku. TO, že to mesto posralo na Sihoti, si predsa neodskáčem ja tým, že pôjdem nebodaj autom na Mládežnícku a potom ešte odtiaľ po šmykľavých chodníkoch 10-12 min k zimáku. To by som mohol ísť rovno autobusom, keby nejaký použiteľný bol pre cestu nazad (ako dakedy Ikarusy). Ten sólokapor čo ide po hokeji ako linka 8 je všetko len nie rýchle spojenie na Juh. Je to vymeták, čo vaic stojí než ide.

PS: prečo si autá kupujú ľudia? No pre pohodlnosť, lebo inak by všade chodli peši ?
PPS: veď mesto vyznačilo parkovacie miesta, tak aké "ani pohnúť"? Kto si zaplatí, ten parkuje (takže aj ja), či ako tomu rozumieť?
Reply on: kvorka #10913:
Z mládežníckej či plavárne je to cca. 10 min., presne pre takúto pohodlnosť ľudí sa na Sihoti nedá pred vlastným domom ani pohnúť, lebo každý potrebuje zaparkovať čo najbližšie namiesto toho aby vyvinul trocha aktivity a prešiel sa kúsok peši.
oficiálne odporúčanie mesta na webe: "Ak budete na hokej cestovať autom, prosíme, aby ste prednostne využili na zaparkovanie parkoviská na Mládežníckej ulici a krytej plavárni. "

Jasné, to už mi úplne tútká na karbit, aby som z Juhu šiel autom na Mládežnícku a potom pol Sihote pešo...keby ten posilák späť za niečo stál a nešiel slimáka celým mestom, ale rovno na Juh max. s medzizastávkou na Inoveckej, a ešte mal aj potrenú kapacitu a nie krátka Karosa ako furt, možno by som vôbec nešiel autom. Takto jasne že zaparkujem niekomu pred domom na starej Sihoti - veď kde inde?
Reply on: mathre #10911:
to mi je jasné, ale soudruzi to predsa museli a mali vedieť už pri tvorbe CP a jeho schvaľovaní - či ho nik nečíta? Či ho pripravuje nejaká stará komančovka na SADke a mesto len slepo dvíha ruky "jako na prvního máje"❓ ? Obmedzujúca značka tam mala dávno byť!
Minulé roky ale neboli pozatvárané zo zákona obchody počas sviatkov. Nakoľko Laugo aj Tesco budú zatvorené, je zbytočné, aby linky do nich premávali.
Reply on: draxter #10909:
neschopnosť širokosiahlia. Čítal som článok o obmedzeniach 24.12. až 6.1. a okrem už tradičného (a stále vyššieho) skresania spojov (po novom Juh I odstrihnutý po 17:00) ma zarazilo, že linka 25 nebude premávať ani 26.12. a 6.1. Toto nebývalo minulé roky. Avšak čo ma najviac na tom irituje, že žiadna obmedzujúca značka v CP nie je, na rozdiel od značiek "48" a "72", z ktorej by to človek vyčítal! Pretože aj bez súhrnu imhd by to mal mať možnosť každý poznať, nie každý číta oznam na webe! Moja otázka znie, ako je to možné, veď CP platí len od 10.12. a hneď má takú obrovskú a zásadnú chybu!? Keďže CP robí SADka (žiaľ zas a znova) a na meste si to ani poriadne nemá kto všimnúť (MHD je okrajom záujmu na jednom oddelení), tak toto netreba nechať tak a som zvedavý, čo mi na to odpíše prokurátor.
z webu mesta:
Otázka od: Miro, 27.11.2017

Dobrý deň. Každé mne známe mesto, ktoré má zavedenú parkovaciu politiku, má pre svojich návštevníkov zriadené bezplatné zberné parkoviská, s dostupnosťou MHD. Keď chcete riešiť spoplatnením áut celý Trenčín, aké plány sú so zbernými parkoviskami? Zavedenie parkovacej politiky v Trenčíne malo za následok oplocovanie akýchkoľvek voľných plôch. Pokiaľ donedávna pôsobil Trenčín ako príjemné, otvorené, vzdušné mestečko, oplocovaním a rôznymi zátarasmi sa dostal na úroveň zbohatlíckych štvrtí, kde nie je záujem o návštevníkov. Rozmýšľali ste pri navrhovaní parkovacej politiky s pánom primátorom aj o týchto dopadoch? Nemôžete nazvať projekt Parkovacia politika v meste Trenčín tak, ako to reálne je, a to daň za používanie auta v meste Trenčín?

Odpoveď:
Ľuboslava Sedláková, kancelária primátora:

V Trenčíne je takýmto parkoviskom parkovisko pri krytej plavárni, kde je 236 parkovacích miest. Toto parkovisko je bezplatné a slúži ako záchytné. Nie je na kraji mesta, ale v blízkosti centra. Ak by mesto nezaviedlo regulované parkovanie a parkoviská v centre by boli bez úhrady, tak by zberné parkoviská na okraji neboli využívané. Veď kto by tam neparkoval, keby mohol v meste. Takto by sa nič nevyriešilo a mesto by bolo opäť preplnené parkujúcimi vozidlami, často celodenne. Podstatným dopadom regulovaného parkovania je, že sa zaviedol poriadok s parkujúcimi vozidlami na uliciach mesta a dopravné opatrenia, ktoré sa v tejto súvislosti vykonali, prispeli k zlepšeniu bezpečnosti na cestách. Parkovacie miesta je potrebné budovať, udržiavať, značiť, čistiť a doteraz sa na tieto náklady skladali všetci občania bez ohľadu, či vlastnili vozidlo alebo nie. Nové parkovanie umožňuje získať prostriedky práve od tých, ktorí verejný priestor využívajú a zaberajú ho svojimi zaparkovanými vozidlami, čo je spravodlivejšie. Parkoviská, ktoré Mesto vytvorilo, vyznačilo na miestnych komunikáciách, nie sú v žiadnom prípade oplotené.

Záver: alibistická odpoveď, pretože vôbec nezodpovedala otázku, kde je záchytné parkovisko dostupné MHD - NIKDE! K plavárni žiadna MHD nejazdí a o žiadnom inom ani p. Sedláková nepíše. *Takže aj takto populisticky sa robí v TN, ale to už vieme. Peniaze idú le na len na parking, a ak sa náhodou niečo dotkne MHD, tak sa to neurobí nikdy (kasseláky) aleboo sa na to zabudne, alebo naveľa naveľa odrobinky. Ale touto otázkou trafil čitateľ klinec po hlavičke a žiáľ, MHD sa nezvezie a možno sa mestu Trenčín aj vyhne úplne, keď to je tak ako to je!

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.