Reply on: Marek6283 #9989:
Ako sa môže autobus zalomiť tak, že sa zablokuje pri normálnej jazde vpred? Keď otočím volant do plného rajdu, tak proste budem jazdiť dokola na tom minimálnom polomere a autobus sa mi nikdy nezalomí tak, aby sa zablokoval. Či tam musíte cúvať? A prečo to platí len v zime? A keď Vrakosy dožijú, tak Trenčín sa vykašle na kĺbové autobusy, lebo vodiči IAD parkujú v obratiskách? Načo máte kua mestskú políciu a magistrát? Ono je symptomatické to "KEBY som volal mestskú políciu". Keď som ešte robil vodiča, tak som to riešil presne opačne - keď niekto blbo parkoval, tak som sa tam nadžgal tak, aby to už nešlo ani dopredu ani dozadu a potom už museli. A tá prehustená premávka - opustil si niekedy v živote Trenčín? V takom Paríži či v Londýne to je menej prehustené? Nemyslíš, že treba niečo robiť s tým "nikdy sa s tým nič nerobilo" ako ustupovať?
Richard Ščepko
To sme ako mesto naozaj tak veľmi špacifickí v tomto meste? Ťažko sa mi to hodnotí, keďže samozrejme najlepšie to vedia samotní vodiči. Nie som si celkom istý, či je toto to najlepšie smerovanie. Mám pocit, že sú mestá, kde sa hľadajú možnosti ako to môže ísť. Sneh nepovažujem celkom za relevantný argument. Vždy sa argumentuje prioritnými trasami ak po nich jazdí MHD (opravy, údržba...). A tie sa udržujú ako prvé.
Ak sa to bude tolerovať, budeme mať otoče, na ktorých sa kĺbové vozidlo neotočí, zastávky, kde pri okrajoch vozidlo nezastaví a križovatky, cez ktoré tiež určitý typ vozidla neprejde. Nie som si celkom istý, či je to chyba napr. kĺbového vozidla... Neviem, či je to aj tento prípad, ale začínam mať pocit, že tu niektoré konkrétne veci nefungujú.