dúfam, že nie, treba aby vozový park určilo mesto, nie že tu SAD TN nakúpi zase šunky a lá Citelis 18M a bude s svoje kšefty napriamo riešiť v Ivecu, hoc nevie zreklamovať resp. opraviť ani jediný NP kĺbový voz čo má. Takže s obnovou počkať na nového dopravcu a obnovovať určite v nasledovnom poradí:
1. 4x kĺbový autobus (náhrada za #51 až #54)
2. 5x sólo 12m autobus (náhrada za najstaršie B952E, hoci nechcem tvrdiť že za #41 až #45, neviem čo je v akom stave)
a rozložiť to pekne tak že každý rok 3 autobusy
chlapi, nič v zlom, ale tá DCA tu už prerastá cez rozum, čo keby ste písali do OffTOpic fórum? Toto je MHD TN fórum, tam pokračujte, lebo potom sa tu ani divá sviňa nevyzná čo je k TN a mňa osobne DCA čítať nebaví - čo mesto chcelo, to má (teda nemá, že?), len ma štve, že aj z mojich peńazí je tá kváziPAL linka pseudoMHD DCA "sponzorovaná". ?
Zabudol som ešte: spoj o 7.42 linky 1 ide len v c, v n ide na 1 o 7.15 na žst. A 8.20 z žst. Ďalej v n ide spoj l.1 o 13.15 na žst. A 14.05 z žst., tie som zabudol napísať. Cez n ani nič na kollárovu nezachádza.
Po hodine ťažkej práce v mobilnom worde a štrvťhodine rozmýšľania ako to dostať do PC som to monečne zvládol. Ono by som to kľudne robil aj na PC worde, ale word mi robí blbosti (pravidelne padá). Ale preuložiť do .pdf to v ňom išlo a tu to je.
myslete politicky, Kefalín: ak bude majiteľ vyberať poplatok za používanie stanice, bude ho vyberať od všetkých - aj do svojej SADky, pretože to je potom oprávnený náklad voči VÚC (resp. mestu ak by vznikla MDH), a teda má ďalší príjem ?
Hlavne linkové CP a obehy by som poprosil. Naozaj čisto len za účelom preštudovanie si, skutočne ma to zaujíma, ako si to spravil. Vopred ďakujem ?
No neviem, či by SAD bola ochotná dávať časť vozovne konkurenčnému dopravcovi. Ale aj mesto má nejaké oplotené priestory, určite, kde by sa aspoň 2-3 busy vošli.
Čo sa týka vozidiel, zasa B732 moc ľudí nepritiahne. Tu by som uvažoval skôr o prenájme novších vozidiel, pričom nevznikli by naraz veľké náklady a MHD by mala kvalitné vozidlá. Časom by som si vedel na ŽST a ZŤS predstaviť aj tabuľu s najbližšími odchodmi MHD, hlásenie zastávok.... Ale to už som sa zase zasníval.
Môj mail (potom ti odpoviem z normálneho, ten tu ale nechcem zverejňovať): mamhd@centrum.cz
Dobre, čo sa týka víkendu chápem.
Ono s tou víkendovou dopravou na cintorín je to také, no, je tam vchod aj od železničnej stanice a tade sa dá prejsť. Dobrá dostupnosť je aj z nám. Sv. Jakuba (zastávka PAL Potraviny). Taktiež mi príde, že 5 liniek by bolo na DCA už moc (zatiaľ). V TN sa nedávno znížil počet liniek myslím, že takmer o 10 menej a ujalo sa to, preto som to aplikoval aj na DCA.
A čo sa týka sídliska Za traťou, tam by naďalej jazdili tie 3 spoje aj cez víkend len nie v trase L2 ale v trase L3 (variant a). Takto by obslúžili aj Pod Hájom, kde účelové spoje v "x" nestačia - kopcovitý terén, ďaleko od centra a pod, preto by ľudia MHD využili.
Naviac by sa dalo cestovať na trase Pod Hájom do TESCA a aj zo sídliska Za traťou do TESCA. Čo by bolo ďalšie plus (najmä cez víkend by to tým spojom zabezpečilo vyťaženosť, cestovali by ľudia na nákupy).
A ja by som bol aj zato, aby diaľkové linky stáli pri ZŤS a nie na SPŠ, pretože zo ZŤS by všetci využili do mesta MHD a stúpla by vyťaženosť ? .
Čo sa týka poplatkov na AS, sú tam hlavne preto, že SAD zabezpečuje údržbu a teda keby tam jazdila napríklad MHD, tak to čo SAD zaplatí zo svojho (nové lavičky, asfalt, náter prístreškov) budú využívať aj cestujúci a autobusy MHD a preto by si zato mali zaplatiť. Ono, je to tak aj v TN a aj inde.
Potrebujem vedieť čo presne potrebuješ. Či CP zastávkové, linkové, obehy... Mmch, najlepśie by asi bolo začať vyradenými manuálnymi Karosami z iných miest než kupovať nové vozidlá (taká B732 by sa šikla ) Garáže neviem, kam by som dal-do SAD TN Ilava alebo niekam sem k nám? Ozaj, Linka 2 by samozrejme cez víkend na Lieskovec nejazdila.
Ja to mám tak kvôli tomu že v 6 chodí ranný spoj SAD na trase l.1 a v + nie a v 7 potrebujem obsluhu aj večer na RR do BA a nechcem prekročiť 12 hodinovú smenu (aby som nepotreboval 2 vodičov). Zast. Za Traťou je dnešná K váhu, rátam s okružným obratom. Víkendová doprava k cintorínu a Za trať by si nejakých cestujúcich získať mohla. Ale možné by bolo zrušiť na l.2 závleky cez ZVS. Linku 3 som zatiaľ neposiloval, nechávam ju ako účelovú. Možnosť zriadenia l.5 (5 lebo 4 som navrhoval do Ilavy k nemocnici do budúcna) v trase Priemyselná zóna-TESCO-kolonky-SPŠ-ZVS-rozptyl-ZŤS alebo Priem. zóna-TESCO-Pod Hájom-ZVS-ZŤS-Prejta, s možnými prejazdami na l.3. Kurzy v X by boli 2 denný na 1 (5-17) a "šejdr" na 2 (5:30-8:30, 13:00-19:30), 1 kurz v 6 (5.30-17) aj +(10-19:30) pre obe linky.
A predplatný ročný lístok by stál okolo 45-50 eur na osobu, polovičný okolo 25-30 eur, s možnosťou zľavy pre školákov. Pre 70+ by stál "symbolické" 1 euro a fungoval by ako doklad veku.
Tiež mi prišlo debilné, prečo aut.stanica. Sme asi jediné mesto na slovensku, ktoré má autobusovú stanicu pol hodinu od stredu mesta v starej priemyselnej oblasti bez zastavovania diaľkových liniek len aby nenapadlo dialkare do Bratislavy, Nitry a do Brna zastavovať tam ?
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
milan001