Inak, @draxter, nie je v CP L17 chyba? Medzi zastávkami 28. októbra a Legionárska je tam uvedená zastávka Dlhé Hony, aj keď by tam podľa mňa mal byť Dolný Šianec...
Pridávam aktuality z dneška:
- Bol som sa previesť linkou 13 a môžem povedať, že je výborne a rovnomerne vyťažená v celej trase. Aj v častiach za traťou aj na Zlatovskej nastupovalo dosť ľudí. Takže rušiť ju určite netreba a trvám na tom, že 13 má zmysel.
- Na zrušených zastávkach pribudli informácie o zrušení od 1.8. Takže už by to nemalo miasť ľudí.
- Tentokrát musím pochváliť aj hlásenie. V žltej zóne funguje dobre. Je počuteľné, zrozumiteľné a spúšťa sa správne. Čo mi ale prekážalo, je, že na zastávke Záblatie, nadjazd sa nehlási "Zastávka na znamenie", alebo je to veľmi potichu.
Ale informácia o tom, že zastávka je na znamenie nie je ani tu na IMHD, hoci zastávka na znamenie to určite je - viď cp: http://www.sadtn.sk/cms_object/file/553_013.pdf
- Naviac, na zastávke nadjazd nie je stále chodník a cestujúci nastupujú zo štrku, pričom sa musia vyhýbať obrubníkom. Označníky sú položené na vozovke (v pruhu zastávky).
- Cestujúci boli stále trochu dopletený, o slabej informovanosti svedčia aj otázky a odpovede na webe mesta. Pozitívom je, že MHD spomenuli aspoň v augustovom INFE: http://www.trencin.sk/tmp/asset_cache/link/0000026345/Info08wm.pdf
Celkový dojem mám ale dobrý, nebyť tej nejasnej zastávky na znamenie pri nadjazde, ktorá je naviac bez chodníka. Určite to treba dotiahnuť (spolu s tou zastávkou aj niektoré hlásenia, vývesky a označníky, prvá lastovička v podobe informácie o zrušení zastávok už ale je).
O hláseniach som už písal. Nový hlas nie je počuť, nie je mu rozumieť a zastávky na Novinách sa hlásia v nesprávnych polohách. Podrobnosti mám v príspevku #9402.
Podľa nej všetky spoje obsluhujú VOP a aj zastávku Hroznová. Je tam síce poznámka "E- i ide po VOP" ale dá sa vysvetliť aj tak, že len daný spoj tam končí a ostatné ju normálne obsluhujú (ako pri Detskom mestečku). Lebo to, že sa jedná o vybrané spoje nieje napísané nikde.
A pritom stačí tak málo:
- zmeniť poznámku "E-i ide po VOP" na "E - spoj obsluhuje zastávku VOP, kde končí". Podobne treba vyriešiť aj Kubrú, ZŠ na linke 4. Miesto poznámky "C - ide po Kubrú, ZŠ" na "C - spoj obsluhuje Kubrú, ZŠ, kde končí"
- pri zastávkach na znamenie treba doplniť k názvu ruku, tak, ako je na IMHD
- za názvy nových, zatiaľ neobsluhovaných zastávok dať "(neobsluhovaná)", toto sa nebude dať využiť len pri zastávke Priemyselný park II smer Priemyselný park, kde navrhujem urýchlene dať trochu zámkovej dlažby miesto trávy a zaviesť ju.
Alebo, ešte jedno riešenie, a to po dohode preberať vývesky z IMHD.
Niekto zrejme áno. Pretože túto úpravu si nikto nevymyslel, ale je reálnym výsledkom požiadaviek cestujúcich. A v čase, keď je spojov menej tak je žiadúce, aby jeden obslúžil čo najväčšie územie. A v našej MHD sú určite akútnejšie veci ako zrušenie linky 13. ?
nielen nekvalitné hlásenia, ale aj špatné CP, ktoré sú úplne neprehľadné, občas chýbajú vysvetlivky, niekde sú dva razy, ľudia sa len kukajú, slabá informovanosť a k tomu všetkému žiadna propagácia pozitív zmeny ?
Už na základnej škole decká so základnými IT zručnosťami spravia lepšie CP. Inak to, že tam ani nevedia dať jazdný čas v minútach pri zastávkach aby si cestujúci vedel vypočítať, že za koľko bude v cieli cesty, tak to je "kvalita" sama o sebe. A takisto zmrzačené CP prímestských liniek, kde sa začalo židáčiť a uvádzajú sa iba ciele spojov a časy odchodov k nim. Čiže ak je napr. na trase spoja nejaká nepravidelná zachádzka, kde spoj nekončí, tak to nemá človek ako zo zastávkového CP zistiť. To je ale obraz SADiek, ktoré sa zasekli v socializme keď sa jedná o prozákaznícky prístup a pohnutie sa mysľou vpred a na druhej strane sú veľkí kapitalisti, keď ide o ich tržby, údaje o počtoch ľudí na jednotlivých spojoch a iné údaje, ktoré by mali bezodkladne VÚCke zprístupniť a oni to jednoducho odmietnu. Jediný kraj, kde má VÚC prehľad o každom spoji, kde majú koľko ľudí, je iba KSK čo viem. Zvyšku VÚCiek veselo SADky vystrkujú prostredníček a smejú sa s neoficiálnou podporou poslancou a zabetónovanou zmluvou na X rokov. A toto zlodejstvo si dovolia honosne označiť ako "know-how". Ja by som skôr povedal, že "how-no" lebo ponechaní napospas trhu by skončili zruinovaní jak bulharská maringotka po víchrici. Beztak ich neschopákov skupuje Arriva a napriek tomu majú toľko drzosti sa tváriť, že oni sú majstri a všetkému rozumejú najlepšie.
zo SADky sa dozvieš najmä takéto protiprávne informácie: http://www.sadtn.sk/cms_object/file/1133_zablatie_posta.pdf
- linka 5,6,13 podľa tohto vývesku stojí aj na Brnianskej, hoci tam zastávka nie je!
- linka 6 má potom íst na Priem.park, Priem.park II a Stavokov - nič z toho však spoje zo Záblatia neobsluhujú, tak kua ako to zase je?
Viem, že to nie je portál dopravcov a ani objednávateľov, aj keď tu niektorí ľudia z dopravných podnikov myslím prispievali a spravovali to tu vo voľnom čase ako všetci ostatní. V podstate je to taký portál, ktorý ideálne integruje informácie z väčšiny miest na Slovensku kde je MHD. V podstate tu chýba z väčších miest iba Martin, čo je škoda. Na druhej strane keď už tu máme Skalicu, tak už ozaj aj také Šahy, Brezno a pod. mestá by tu mohli pribudnúť časom alebo to by chcelo stáleho spolupracovníka, ktorý tam je denne a hlavne dokáže pozbierať info od SADky.
moloth, L3 rozhodne nie je nosná. Nosná pre Zámostie v smere na Juh je L7/17, ktorú 13 dopĺňa v sedle a cez víkend, aby nemala dieru v intervale, ako písal MA MHD-... To, že linky, ktoré mali podobnú trasu boli zlúčené do jednej sme tu mali v roku 2006 a neurobilo to vtedy veľkú dobrotu a asi po 3 mesiacoch to bolo vrátené do pôvodného, zaužívaného stavu...
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
moloth