Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Inak, @draxter, nie je v CP L17 chyba? Medzi zastávkami 28. októbra a Legionárska je tam uvedená zastávka Dlhé Hony, aj keď by tam podľa mňa mal byť Dolný Šianec...
Reply on: syko #9428:
No a hlavne L7 pre Zlatovskú... Tú v niektorých časoch L13 dopĺňa...
Reply on: moloth #9426:
V Istebníku majú v špičke k tomu L3 (eventuálne prímestské spoje), v Zlatovciach, Hanzlíkovej a Záblatí majú k tomu L5, L6 a L27.
Reply on: moloth #9426:
Na ktorých zastávkach stojí iba L13?
Reply on: MA MHD #9425:
To si bol všetky štyri páry skontrolovať na celej trase? ? Inak ľuďom na tých zastávkach kde jazdí iba L13 nevadí, že tam nemajú v špičke spoje?
Pridávam aktuality z dneška:
- Bol som sa previesť linkou 13 a môžem povedať, že je výborne a rovnomerne vyťažená v celej trase. Aj v častiach za traťou aj na Zlatovskej nastupovalo dosť ľudí. Takže rušiť ju určite netreba a trvám na tom, že 13 má zmysel.
- Na zrušených zastávkach pribudli informácie o zrušení od 1.8. Takže už by to nemalo miasť ľudí.
- Tentokrát musím pochváliť aj hlásenie. V žltej zóne funguje dobre. Je počuteľné, zrozumiteľné a spúšťa sa správne. Čo mi ale prekážalo, je, že na zastávke Záblatie, nadjazd sa nehlási "Zastávka na znamenie", alebo je to veľmi potichu.
Ale informácia o tom, že zastávka je na znamenie nie je ani tu na IMHD, hoci zastávka na znamenie to určite je - viď cp: http://www.sadtn.sk/cms_object/file/553_013.pdf
- Naviac, na zastávke nadjazd nie je stále chodník a cestujúci nastupujú zo štrku, pričom sa musia vyhýbať obrubníkom. Označníky sú položené na vozovke (v pruhu zastávky).
- Cestujúci boli stále trochu dopletený, o slabej informovanosti svedčia aj otázky a odpovede na webe mesta. Pozitívom je, že MHD spomenuli aspoň v augustovom INFE: http://www.trencin.sk/tmp/asset_cache/link/0000026345/Info08wm.pdf

Celkový dojem mám ale dobrý, nebyť tej nejasnej zastávky na znamenie pri nadjazde, ktorá je naviac bez chodníka. Určite to treba dotiahnuť (spolu s tou zastávkou aj niektoré hlásenia, vývesky a označníky, prvá lastovička v podobe informácie o zrušení zastávok už ale je).
Reply on: MA MHD #9420:
No nebudem sa hádať ale bude ma zaujímať nejaká štatistika tak o 3 mesiace, že koľko ľudí tam na tých spojoch nastúpi a vystúpi. ?
Reply on: draxter #9403:
Fotky som poslal ? .
Reply on: riki1 #9417:
O hláseniach som už písal. Nový hlas nie je počuť, nie je mu rozumieť a zastávky na Novinách sa hlásia v nesprávnych polohách. Podrobnosti mám v príspevku #9402.
Reply on: kvorka #9414:
A čo táto výveska linky 3:
http://www.sadtn.sk/cms_object/file/1068_braneckeho.pdf

Podľa nej všetky spoje obsluhujú VOP a aj zastávku Hroznová. Je tam síce poznámka "E- i ide po VOP" ale dá sa vysvetliť aj tak, že len daný spoj tam končí a ostatné ju normálne obsluhujú (ako pri Detskom mestečku). Lebo to, že sa jedná o vybrané spoje nieje napísané nikde.

A pritom stačí tak málo:
- zmeniť poznámku "E-i ide po VOP" na "E - spoj obsluhuje zastávku VOP, kde končí". Podobne treba vyriešiť aj Kubrú, ZŠ na linke 4. Miesto poznámky "C - ide po Kubrú, ZŠ" na "C - spoj obsluhuje Kubrú, ZŠ, kde končí"
- pri zastávkach na znamenie treba doplniť k názvu ruku, tak, ako je na IMHD
- za názvy nových, zatiaľ neobsluhovaných zastávok dať "(neobsluhovaná)", toto sa nebude dať využiť len pri zastávke Priemyselný park II smer Priemyselný park, kde navrhujem urýchlene dať trochu zámkovej dlažby miesto trávy a zaviesť ju.

Alebo, ešte jedno riešenie, a to po dohode preberať vývesky z IMHD.
Reply on: moloth #9412:
Niekto zrejme áno. Pretože túto úpravu si nikto nevymyslel, ale je reálnym výsledkom požiadaviek cestujúcich. A v čase, keď je spojov menej tak je žiadúce, aby jeden obslúžil čo najväčšie územie. A v našej MHD sú určite akútnejšie veci ako zrušenie linky 13. ?
Reply on: moloth #9415:
"Jediný kraj, kde má VÚC prehľad o každom spoji, kde majú koľko ľudí, je iba KSK čo viem."

Máš nesprávne informácie, nie je to jediný kraj.
Reply on: riki1 #9417:
nielen nekvalitné hlásenia, ale aj špatné CP, ktoré sú úplne neprehľadné, občas chýbajú vysvetlivky, niekde sú dva razy, ľudia sa len kukajú, slabá informovanosť a k tomu všetkému žiadna propagácia pozitív zmeny ?
som zvedavy, ci SADka nejako poriesi to hlasenie, ktore je absolutne nepocutelne, co je skoda
Reply on: moloth #9415:
a veru netreba veľa, tu na imhd to krásne zobrazuje, stačí sa inšpirovať. Tým pádom sú naprd CP liniek 6,7,17 ale aj 5,13 a pod.
Reply on: kvorka #9414:
Už na základnej škole decká so základnými IT zručnosťami spravia lepšie CP. Inak to, že tam ani nevedia dať jazdný čas v minútach pri zastávkach aby si cestujúci vedel vypočítať, že za koľko bude v cieli cesty, tak to je "kvalita" sama o sebe. A takisto zmrzačené CP prímestských liniek, kde sa začalo židáčiť a uvádzajú sa iba ciele spojov a časy odchodov k nim. Čiže ak je napr. na trase spoja nejaká nepravidelná zachádzka, kde spoj nekončí, tak to nemá človek ako zo zastávkového CP zistiť. To je ale obraz SADiek, ktoré sa zasekli v socializme keď sa jedná o prozákaznícky prístup a pohnutie sa mysľou vpred a na druhej strane sú veľkí kapitalisti, keď ide o ich tržby, údaje o počtoch ľudí na jednotlivých spojoch a iné údaje, ktoré by mali bezodkladne VÚCke zprístupniť a oni to jednoducho odmietnu. Jediný kraj, kde má VÚC prehľad o každom spoji, kde majú koľko ľudí, je iba KSK čo viem. Zvyšku VÚCiek veselo SADky vystrkujú prostredníček a smejú sa s neoficiálnou podporou poslancou a zabetónovanou zmluvou na X rokov. A toto zlodejstvo si dovolia honosne označiť ako "know-how". Ja by som skôr povedal, že "how-no" lebo ponechaní napospas trhu by skončili zruinovaní jak bulharská maringotka po víchrici. Beztak ich neschopákov skupuje Arriva a napriek tomu majú toľko drzosti sa tváriť, že oni sú majstri a všetkému rozumejú najlepšie.
Reply on: moloth #9413:
zo SADky sa dozvieš najmä takéto protiprávne informácie:
http://www.sadtn.sk/cms_object/file/1133_zablatie_posta.pdf
- linka 5,6,13 podľa tohto vývesku stojí aj na Brnianskej, hoci tam zastávka nie je!
- linka 6 má potom íst na Priem.park, Priem.park II a Stavokov - nič z toho však spoje zo Záblatia neobsluhujú, tak kua ako to zase je?
Reply on: kvorka #9396:
Viem, že to nie je portál dopravcov a ani objednávateľov, aj keď tu niektorí ľudia z dopravných podnikov myslím prispievali a spravovali to tu vo voľnom čase ako všetci ostatní. V podstate je to taký portál, ktorý ideálne integruje informácie z väčšiny miest na Slovensku kde je MHD. V podstate tu chýba z väčších miest iba Martin, čo je škoda. Na druhej strane keď už tu máme Skalicu, tak už ozaj aj také Šahy, Brezno a pod. mestá by tu mohli pribudnúť časom alebo to by chcelo stáleho spolupracovníka, ktorý tam je denne a hlavne dokáže pozbierať info od SADky.
Reply on: capaCity #9411:
Kto sa trhal pre 4 odchody mimo špičky aby mali osobitnú trasu? Pracujúci a školáci, ktorí zrovna vtedy necestujú asi sotva ... ?
Reply on: moloth #9410:
moloth, L3 rozhodne nie je nosná. Nosná pre Zámostie v smere na Juh je L7/17, ktorú 13 dopĺňa v sedle a cez víkend, aby nemala dieru v intervale, ako písal MA MHD-... To, že linky, ktoré mali podobnú trasu boli zlúčené do jednej sme tu mali v roku 2006 a neurobilo to vtedy veľkú dobrotu a asi po 3 mesiacoch to bolo vrátené do pôvodného, zaužívaného stavu...

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.